Dizel. Benzinaca će biti sve više. Zapravo se nisu kubikaže promenile, udvostručili su se kilovati.starac vujadin je napisao:...a downsizing na izmaku karijere
Tapatalk
Dizel. Benzinaca će biti sve više. Zapravo se nisu kubikaže promenile, udvostručili su se kilovati.starac vujadin je napisao:...a downsizing na izmaku karijere
VW sad ima 1.5 TSI, Toyota umesto 1.33 u Yarisa ugrađuje 1.5 recimo.nidza je napisao:Dizel. Benzinaca će biti sve više. Zapravo se nisu kubikaže promenile, udvostručili su se kilovati.starac vujadin je napisao:...a downsizing na izmaku karijere
Slazem se i da treba i da su bolji veci motori U E klasu su vec za e400 4matic stavili 3.5 motor, dok u c klasu ide 3.0 sa identicnom snagom, a u e klasi je stedljiviji i manje co2 izbacuje.starac vujadin je napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
Nisam baš 100% aktuelan o planiranjima promena propisa u SRB, ali u D je porez na aute manje-više kategorija koja se može skoro zanemariti (za aute registrovane od 07/2009 obračunava po CO2). Evo i primera:starac vujadin je napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
To je onako usputna informacija, prakticno isti auto, a 500ccm razlike.Xepoj87 je napisao:Kakve to veze ima sa ovim sto sam napisao?
I tamo taj isti motor trosi vise i izbacuje vise co2.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Ne radi se ovde o promeni u Srbiji nego globalno, o načinu merenja izduvnih gasova i potrošnje goriva. Sada će novu, objektivniju regulativu lakše ispunjavati motori s nešto većom "kubaturom".kragujevac je napisao:Nisam baš 100% aktuelan o planiranjima promena propisa u SRB, ali u D je porez na aute manje-više kategorija koja se može skoro zanemariti (za aute registrovane od 07/2009 obračunava po CO2). Evo i primera:starac vujadin je napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
Jaguar XF 2.0 sa 241ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 189 g/km.
Jaguar XF 5.0 sa 551ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 275 g/km.
Ova razlika u emisiji CO2 u nemackom sistemu registracije auta pravi razliku od 172€ poreza na godišnjem nivou. E sad kako se uzme, 172€ je svakako bolje ne platiti, ali onako tehnički gledano, ako neko vozi auto od 70-80K€ i ima pod haubom vise od 0,55 hiljada konjskih snaga, recimo da je ta suma od 172€ poslednje na svetu što ga interesuje.
Poredjenja radi, za Jaguar XF 4.2 SV8 sa 416ks i emisijom Co2 od 299g/km, registrovan pre 07/2009 plaća se godišnji porez od 283 a posle 07/2009 je taj isti porez 418€. Mislim, i tih 135€ više nije razlog zbog kog neko neće da kupi taj auto ako mu se baš svidja.
Oni koji žele da spasavaju planetu zemlju i izumiranje delfina zbog klimatskih promena ionako će da kupe Mitsubishi I-Miev ili ,ako baš ne znaju šta će od para, Teslu ili BMW I8.