trojanac je napisao: ↑26 Apr 2018, 06:37
Rocktheroad je napisao:
Glupi taksisti im bolju reklamu nisu mogli smisliti.
Apsolutno nema smisla vređati bilo koga i bilo čije zanimanje. Plus nije u skladu sa pravilnikom.
Nije bila namera da vredjam bilo koga, glupo sam srocio recenicu u kontekstu protesta. Izvinjavam se svima koji su se osetili pogodjenim.
Elem, glup je potez taksista da blokiraju grad i izreklamiraju konkurenciju. Mnogo ljudi me je pitalo kako Car:Go funkcionise, i kako to radi. Mnogo ljudi koji jedva da koriste bilo sta osim facebook-a i instagrama. Ako su taksisti uspeli da animiraju najinertniju grupu korisnika smartphona, onda je jasno kakvu su uslugu i reklamu napravili. Ne znam kako funkcionisu udruzenja, ali definitivno sami taksisti treba da se zapitaju sa kim se udruzuju i za koga rade kad ovakve poteze vuku.
Car:Go, Uber i slicne platforme izvrdavaju zakone, ali ih u nista manjem obimu ne izvrdavaju ni taksisti. Taksiste ne treba da brinu divlji taksisti, vec taksisti u njihovim redovima i ljudi koji vode udruzenja.
Taksisti:
* Sredite se. Rusite ugled firme, brenda i branse ako ste sami zapusteni, neuredni i nekulturni. Ne trebate da budete modeli ni lepi, vec pristojni i uljudni.
* Sredite i popravite auto. Ne zanima me ako svetli neka lampica, ali ne zelim ni da mi svetle bubrezi nakon voznje. Ocistite auto, ne morate u perionicu posle svake voznje, ali umesto da igrate sah i dobacujete devojkama na taxi stanici, mozete i da istresete patosnice, obrisete unutrasnjost.
* Mozete da vozite zutom trakom, i to je jedino sto vas razlikuje od drugih vozaca automobila. Ne niste pod rotacijom, nemate pravo prvenstva, ne mozete da stojite/blokirate gde hocete. Tih par minuta sto cete brze dovesti klijenta nije vredno neprijatnosti koju dozviljavam vozeci se u takvom vozilu.
* Motorola je cudo... 1976 godine kad se pojavila u Beogradu u taksi vozilima... Sad je 2018... Naxis taxi je bar nesto ucinio u tom pogledu, ali i tamo fali rating za vozilo/vozaca za njihovu aplikaciju.
* Ako niste zadovoljni vladom, zakonima, blokirajte vladu, blokirajte im rezidencije znate gde zive. Grad je nas, grad obicnih gradjana - ne blokirajte grad nama. Mi vas placamo ne oni, vi njih placate (nazalost i mi). Ako protestvujete, dobro zamislite koga pogadjate sa tim protestom.
* Ukinite monopol i ogranicenje broja taksista i cena usluga. Da li vama odgovara da imate ogranicen broj frizera, majstora, pekara, molera, bilo kojih zanatlija ili servisa? Ne treba svako da bude taksista, ali to ne resava limitiran broj nego regulativa. Uredite svoja drustva, postavite kriterijume i trudite se da budete bolji od drugih. Ako ima smrdljivi taxi koji kasni za 100 din, imace svoju klijentelu, kao sto ce cist kompakt taxi imati za 200, lux za 300 i tako dalje.
Uostalom onog ko hoce da radi nista ne sprecava da bude i legalan taxista, i car:Go, i Uber i slicno... Pa koliko mi je puta stigao auto koji je i sa uber i sa lyft nalepnicom
Poenta je da koncepcija taxi saobracaja i samih udruzenja ubija zdravu konkurenciju i najvise steti postenim ljudima koji savesno rade svoj posao. Takvih je jos uvek vecina i zato mislim da je poslednji cas da se organizuju u urede prvo svoje dvoriste, pa onda dalje. Za par godina ce se mozda ta prednost izgubiti i teze ce se izboriti sa onima koji vuku na dno.