Pulp Fiction je napisao:Bez obzira na sve, taj IMT je stvarno firma koja je pravila šta valja. Mislim i Zmaj takođe. Pa evo kod nas se i dalje voze oni, kombajnira se sa zmajevima, imt sa kraja 80-ih i 90ih traktori su dosta popularni i cene ne padaju. Recimo belarusi su mnogo jeftiniji, dobar imt 577 sa duplom vučom košta i 10k evra... Pogledajte oglase. A to su traktori stari 30 godina. IMT priključne mašine takođe.
Zmaj kombajni, berači, a prikolice čuvene zmajevke su isto skupe... Ne znam motori u njima čiji su, u tim kombajnima, kažu mečka, i perkins.
Dobro, možda bi neko rekao pa kad su nam siromašni poljoprivrednici, oni koji su jači kupuju new hollande, john deer, steyr, deutz...Ima i toga, ali opet mnogo puta sam čuo novi kineski vs stari imt. Da je pouzdaniji imt.
Do 90. godine, su stvarno pravili dobre mašine.
Mi imamo 558 iz 1976. sa IMR motorom, i nikada motor nije otvaran, a jedno 20 godina je vožen bez akumulatora.
Danas se takodje koristi, ima akumulator.
Drugi traktor koji imamo je 565 iz 1987. koji je navodno radjen za izvoz, sa plavom bojom umesto sive na felnama i motoru, feleričan je bio hidraulični volan navodno, pa je zato vraćen.
Oba traktora se i danas koriste, dobro su čuvani, garažirani i dobro su služili.(služe)
Sent from my SM-G980F using Tapatalk