Imali smo, nismo znali ...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Imali smo, nismo znali ...
Dva broda na isti fazon eksplodirala, 2 prezivelih.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Imali smo, nismo znali ...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Aerodinamični oklopi su sredinom 1930-ih bili "hit" na parnim lokomotivama, jer su omogućavali postizanje veće brzine, što je posebno bilo značajno za putničke eksprese.
Zvanični rekord brzine za parne lokomotive drži engleska Gresley A4 - 203 km/h. Evo jedne novije slike, sa turističke ture:
Sovjetska lokomotiva IS (Iosif Stalin ) 20-16 je navodno postigla brzinu od 200 km/h na pruzi Moskva-Lenjingrad (uvek bila najbrža ruska pruga, jer je podloga dobra, a pruža se praktično u pravoj liniji).
Evo jedne slike iz 1943:
"Leteći Beograđanin" je manja i slabija lokomotiva od navedenih, ali je revolucionarna po tome što ima kabinu ispred kazana, radi bolje preglednosti. To ni dizelke dugo nisu imale, a tek je postalo standard sa električnim lokomotivama. Tokom okupacije, gubi joj se svaki trag (verovatno odvezena u Nemačku).
Rekord je postavljen na (i dalje) najboljoj deonici jugoslovenskih pruga, gledano iz Beograda levom koloseku (smer Zagreb-Beograd), između Novske i Okučana. Tu je i 1980-ih Končar testirao svoju novu lokomotivu klase 442 i postigao brzinu od 184 km/h. To je prva električna lokomotiva u potpunosti projektovana u Jugoslaviji. Pre raspada zemlje, proizvedeno je 16 komada (sve su u Hrvatskoj). Link: https://en.wikipedia.org/wiki/H%C5%BD_series_1142
Zvanični rekord brzine za parne lokomotive drži engleska Gresley A4 - 203 km/h. Evo jedne novije slike, sa turističke ture:
Sovjetska lokomotiva IS (Iosif Stalin ) 20-16 je navodno postigla brzinu od 200 km/h na pruzi Moskva-Lenjingrad (uvek bila najbrža ruska pruga, jer je podloga dobra, a pruža se praktično u pravoj liniji).
Evo jedne slike iz 1943:
"Leteći Beograđanin" je manja i slabija lokomotiva od navedenih, ali je revolucionarna po tome što ima kabinu ispred kazana, radi bolje preglednosti. To ni dizelke dugo nisu imale, a tek je postalo standard sa električnim lokomotivama. Tokom okupacije, gubi joj se svaki trag (verovatno odvezena u Nemačku).
Rekord je postavljen na (i dalje) najboljoj deonici jugoslovenskih pruga, gledano iz Beograda levom koloseku (smer Zagreb-Beograd), između Novske i Okučana. Tu je i 1980-ih Končar testirao svoju novu lokomotivu klase 442 i postigao brzinu od 184 km/h. To je prva električna lokomotiva u potpunosti projektovana u Jugoslaviji. Pre raspada zemlje, proizvedeno je 16 komada (sve su u Hrvatskoj). Link: https://en.wikipedia.org/wiki/H%C5%BD_series_1142
Ђенерал Јанковић
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imali smo, nismo znali ...
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
video sam ovo i ranije a bilo je i na SAT-u, jbt kakva nakazna kreacija
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Imali smo, nismo znali ...
Hvala za ove priče, gustirao sam ih ovih dana...
Danas odgledah ovo:
Kakva priča...
Drugi deo je skinut zbog autorskih prava, preuzmite ga ovde još dva dana traje link:
https://wetransfer.com/downloads/2ecbf6 ... 531/aacdbb
, a možda i prvi upucaju skorije.
Danas odgledah ovo:
Kakva priča...
Drugi deo je skinut zbog autorskih prava, preuzmite ga ovde još dva dana traje link:
https://wetransfer.com/downloads/2ecbf6 ... 531/aacdbb
, a možda i prvi upucaju skorije.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Imali smo, nismo znali ...
Kacili smo ovde kada je izasao dokumentarac, mozda su jos i aktivni linkovi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money