Beograd
Re: Beograd
Leti je vruce (moras da imas tus na poslu i stvari za presvlacenje), zimi je nemoguce voziti bajs, pa onda kisni dani, .... Metro bi resio sve probleme posebno za ljude sa periferije grada.
Re: Beograd
Ja stvarno ne znam zašto se na silu promovišu besmislene ideje, osim da je po onoj ,,videla žaba''.
OK na NBgd i po Vojvodini gde ima mesta za staze i ravnica je, ali trtiti se biciklom po starom Beogradu gde se direktno ugrožava sopstvena, a indirektno tuđa bezbednost...
Evo baš ova V.Stepe je dobar primer kako svaki santimetar nepromišljeno dodat jednom učesniku u saobraćaju se zapravo otima od drugog. Na kraju su najgore prošli najranjiviji i osnovni korisnici tog prostora - pešaci.
Daj budimo realni malo
OK na NBgd i po Vojvodini gde ima mesta za staze i ravnica je, ali trtiti se biciklom po starom Beogradu gde se direktno ugrožava sopstvena, a indirektno tuđa bezbednost...
Evo baš ova V.Stepe je dobar primer kako svaki santimetar nepromišljeno dodat jednom učesniku u saobraćaju se zapravo otima od drugog. Na kraju su najgore prošli najranjiviji i osnovni korisnici tog prostora - pešaci.
Daj budimo realni malo
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Ja nisam ni primetio biciklisticku stazu u VS, to mi je vec dovoljno da sumnjam u njenu upotrebljivost I bezbednost.
Problem viska kola se resava tako sto kola iskljucis iz saobracaja, jer je krseva koliko volis, a paralelno intenzivbo radis na jebenom metrou umesto da farbas autobuse ili podizes mostove od milion tona betona. Jbg, visoka je to matematika za ovo podneblje.
Problem viska kola se resava tako sto kola iskljucis iz saobracaja, jer je krseva koliko volis, a paralelno intenzivbo radis na jebenom metrou umesto da farbas autobuse ili podizes mostove od milion tona betona. Jbg, visoka je to matematika za ovo podneblje.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Mislis da bi to bilo u redu?
Druze, nemaju svi novca za dobar auto kao ti. Neko se jedva skrpio da vozi raspalog jugica od 20 godina, ali taj auto mu mnogo znaci da se ,,dokotrlja,, do posla i lakse zavrsi dnevne obaveze. Veruj da su i ti ljudi svesni da voze nebezbedne krseve, ali nemaju za bolje. Mislim da resavanje problema guzve tom metodom nije bas moralno, ali kako na sirotinju i zec dize patku, ne bi me cudilo da se to stvarno primeni.
Mostova bi valjalo da bude sto vise, jer isti nikako ne mogu da budu višak.
Metro...pored ovoga sto ce navodno da se pravi...Mogle bi i neke vec postojece pruge u BG da se iskoriste. Nema veze sto nisu podzemne. I svako ce gledati sta mu je jeftinije, bez obzira koliko novca ima.
U principu sve moze i ima resenje. Samo bi neko nadređen i nadlezan trebao time da se bavi i da radi svoj posao.
Druze, nemaju svi novca za dobar auto kao ti. Neko se jedva skrpio da vozi raspalog jugica od 20 godina, ali taj auto mu mnogo znaci da se ,,dokotrlja,, do posla i lakse zavrsi dnevne obaveze. Veruj da su i ti ljudi svesni da voze nebezbedne krseve, ali nemaju za bolje. Mislim da resavanje problema guzve tom metodom nije bas moralno, ali kako na sirotinju i zec dize patku, ne bi me cudilo da se to stvarno primeni.
Mostova bi valjalo da bude sto vise, jer isti nikako ne mogu da budu višak.
Metro...pored ovoga sto ce navodno da se pravi...Mogle bi i neke vec postojece pruge u BG da se iskoriste. Nema veze sto nisu podzemne. I svako ce gledati sta mu je jeftinije, bez obzira koliko novca ima.
U principu sve moze i ima resenje. Samo bi neko nadređen i nadlezan trebao time da se bavi i da radi svoj posao.
Re: Beograd
@hranilac
Nema u VS biciklističke staze, uzeo sam je kao primer gde u ograničen prostor na silu guraju šta im padne na pamet i na kraju nayebu najbitniji, tj pešaci.
Ovo Sinišino propagandno patetisanje sa slepcima je tek...
Nema u VS biciklističke staze, uzeo sam je kao primer gde u ograničen prostor na silu guraju šta im padne na pamet i na kraju nayebu najbitniji, tj pešaci.
Ovo Sinišino propagandno patetisanje sa slepcima je tek...
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Hehe, hranilac, lol
Tdi, znaci po tebi ko nema pare moze da vozi nebezbedan auto, to je ok?
Tdi, znaci po tebi ko nema pare moze da vozi nebezbedan auto, to je ok?
Re: Beograd
Mislim da se malo preteruje sa tim nebezbednim automobilima, ok naravno da jugo neće biti kao novi a8 što se tiče kočenja, ili signalizacije (mada sad se ide već u krajnjost, meni smetaju stop svetla na nekim novim modelima) ali koliko sam primetio u saobraćajnim nesrećama nije procentu veći broj takvih automobila. Ako prolazi tehnički pregled treba ga pustiti u saobraćaj
Re: Beograd
Prodjes tehnicki i da se ne pojavis, a naravno da gresis sto se tice neispravnih automobila. 90ih smo imali vise od duplo poginulih godisnje nego danas a najveci udeo u popravljenoj statistici cini bolji vozni park(manje jugera) i bolji putevi.
Re: Beograd
Jedno od rešenja bi bilo da se plaća ulaz kolima u centar za nerezidente tokom dana/špica, a cena ulaza bi trebala da bude proporcionalna ekološkoj klasi automobila (manji zagađivač, manja cena). Naravno, ovo bi bilo moguće primeniti tek pošto bi se omogućile funkcionalne alternative kao što su park&ride, metro, čist i efikasan 'površinski' javni prevoz, regulisana taksi služba, biciklističke staze, apsolutna prilagođenost uslova kretanja osobama sa invaliditetom, osobama sa decom, starijima itd. Da ne govorim o izmeštanju institucija na pristupačnija mesta, prelazak na elektronsko poslovanje itd. dakle sve što realno stvara potrebu da se dolazi u centar.
Re: Beograd
Pravda za krševe!!!
Re: Beograd
To je za tehničke drugi problem.ftj je napisao:Prodjes tehnicki i da se ne pojavis, a naravno da gresis sto se tice neispravnih automobila. 90ih smo imali vise od duplo poginulih godisnje nego danas a najveci udeo u popravljenoj statistici cini bolji vozni park(manje jugera) i bolji putevi.
A u gradu gde je velika većina nesreća čukanje, to po meni nije dovoljan razlog da se pravi takva diskriminacija.
Re: Beograd
Nije diskriminacija nego poštovanje propisa.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Beograd
Nije diskriminacija ako isključim neispravno vozilo iz saobraćaja. To što neko ne može da zaradi za nove gume i ispravan auto je samo i jedino njegov problem i tu ne sme da postoji nikakva empatija. Priča se o opštem interesu a kada pojedinac ugrožava druge učesnike u saobraćaju onda diskriminacija. Pa gde je javni interes?
Re: Beograd
Nisam se lepo izrazio, kada bi tehnički pregled obavljao svoju svrhu, slabije vozne karakteristike po meni nisu dovoljan razlog za diskriminaciju
Re: Beograd
diskriminacija ako iskljucujes tehnicki neispravne automobile? Ima ljudi ceo zivot voze bez pojasa, sa neispravnim gumama, kocnicama, trapom i slicnim krucijalnim detaljima pa im se nikad nista ne desi. Al poenta je u tim kriticnim situacijama gde je razlika izmedju zivota i smrti u tom nekom sitnom detalju poput celavih guma i kad u to ubacis igru velikih brojeva dolazis do zakljucka zasto se 90ih ginulo duplo vise nego danas a cak se i manje vozilo.