Beograd
Re: Beograd
Gore je što ne može legalno sa jedne strane na drugu, presekli na dva dela ceo kraj. Pa se skreće na divlje kao po Bulevaru.
Re: Beograd
Pa bolje je i za one koji voze kola jer ne moraš da razmišljaš da li će da te opali tramvaj kad izlaziš sa parkinga ili skrećeš u desno. Po meni je drastično bolje za sve kada su šine na sredini.ftj je napisao:Za ljude koji se voze kolima je mozda za koju nijansu losije al za vecinski narod koji se vozi javnim prevozom, tramvaj funkcionise znacajno bolje.
Re: Beograd
Ruzveltova mi se čini ok i sa šinama sa strane posle rekonstrukcije?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Dajte da vidimo tu kaldrmu koju spominjete. Ima neko fotku?
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Raspala se posle 2 nedelje.
Re: Beograd
Auh, ovo nigde ne videh. Kao najgori makadam u Africi.
Mada ko ima sluzbeni, brzina i trap nisu problem.
Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk
Mada ko ima sluzbeni, brzina i trap nisu problem.
Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk
Re: Beograd
Ovo nije kaldrma. Ovo lomnjen kamen jbt
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Neće biti da je to dobar primer. Problem u Vojvode Stepe je nedostatak prostora usled toga što nisu sve zgrade u liniji sa novom regulacionom linijom. Ako prolazite tom ulicom videće te da su sve novije zgrade uvučene u odnosu na starije zato što je već mnogo ranije predviđeno da ta ulica mora da bude šira. Naravno, pošto država nema para da sruši preostale zgrade koje su izgrađene po starim ubranističkim uslovima, a kojih još uvek ima popriličan broj i da isplati vlasnike ostalo je da investitori prirodom stvari urade svoje i onda kada broj starijih zgrada ostane minoran da država reguliše ostatak. Znači, trebalo je da se ulica proširi, pa da se onda uradi rekonstrukcija, ali je procenjeno da je stanje tako loše da ne može da s ečeka i onda se krenulo sa temeljnom rekonstrukcijom kako treba, ali bez optimalne pripreme. Zato sada imao sporiji saobraćaj i preterano sužen trotoar je rnema mesta i za šine i dve trake, i biciklističku stazu i trotoar.
Takav problem ne postoji u Ruzveltovoj i Cara Dušana-Dž.Vašingtona-27.marta. i svuda je bilo previđeno da se šine stave na sredinu.
Ne postoji nijedna argument protiv postavljanja šina u sredinu jer se time smanjuje buka i vibracije što je izuzetno bitno za stanovnike u tim ulicama, štedi se prostor, saobraćaj ide tečnije i bolje jer je ukršanje vozila smanjeno kod skretanja u poprečne ulice, nema parkiranja preko tramvajskih baštica, smanjena mogućnost nezgoda usled smanjenog rizika od ukrštanja, ne postoji mogućnost da neko bahato ili neoprezno zaustavi tramvaj jer se parkira na baštici, itd...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
@Darko
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Napisasmo prvi dan da to ne valja i neće na dobro izaći. Neko napisa da nije baš strašno
A u 27.Marta su šine trebale na sredinu. Čak je i stigao odgovor, na žalbu u vezi automobila parkiranih na sred ulice (šrafura, pred pešačkim, kod Waltera), u kojem se navodi da neće biti postavljane barijere i sl, jer je planom rekonstrukcije predviđeno da tu budu tramvajske šine. To je odgovor neke direkcije, nekoliko meseci pred početak rekonstrukcije. Očigledno se nešto promenilo. Krajnje neočekivano, jel'?
T-T
A u 27.Marta su šine trebale na sredinu. Čak je i stigao odgovor, na žalbu u vezi automobila parkiranih na sred ulice (šrafura, pred pešačkim, kod Waltera), u kojem se navodi da neće biti postavljane barijere i sl, jer je planom rekonstrukcije predviđeno da tu budu tramvajske šine. To je odgovor neke direkcije, nekoliko meseci pred početak rekonstrukcije. Očigledno se nešto promenilo. Krajnje neočekivano, jel'?
T-T
Re: Beograd
Bole ih uši za centar grada, prebacuje se veštački na BGH2O.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Kamo sreće pa da svi odu tamo.
T-T
T-T
Re: Beograd
Samo da jebem mater usta svim u gradskoj vlasti, po stoti put
Ne razumem koji im je cilj, ali ja se naoružavam i neće biti dobro
Ne razumem koji im je cilj, ali ja se naoružavam i neće biti dobro