Beograd
Re: Beograd
Ajde još nekoliko puta pogledaj gradivo
A jesi li ti ikada bio na bilo kom aerodromu kada već pominješ kako je organizovano nešto. A šta to konkretno?
A jesi li ti ikada bio na bilo kom aerodromu kada već pominješ kako je organizovano nešto. A šta to konkretno?
Re: Beograd
Nije videla nigde oznake za javni prevoz i startovalo je 5 divljih taksista.
Meni se desilo u berlinu da sa t2 nisam iz prve uboo kako se ide na voz.
Meni se desilo u berlinu da sa t2 nisam iz prve uboo kako se ide na voz.
Re: Beograd
Na Tegelu ili na ovom novom, Brandeburgu?
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Beograd
na brandenburgu. kad sa t2 ides vozom u grad moras da dodjes peske do t1 i tu sidjes na voz. Uglavnom oznaka za ulaz u t1 nije bila bas idealna pa sam se nasao iznad t1 pa dok sam provalio gde treba da sidjem proslo je neko vreme.
Re: Beograd
E korisna informacija. Preko novog sam leteo 2 puta ali me uvek čekao brat ali hoću jednom da probam i prevozom da ga ne cimam uvek.
Na Tegelu sam se lako snalazio za prevoz.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Na Tegelu sam se lako snalazio za prevoz.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Beograd
Meni se desilo u Beču da je katastrofalno označeno, tj baš nigde nikakve oznake za neke Gate-ove kuda se ide u tranzitu sa jednog na drugi let. Pogotovu što je bilo potpuno odvojen deo gde je dolazak i gde je odlazak a medjusobno baš loše povezani.
U Hamburgu je loše označeno gde je vancarinska zona kupovine.
U Frankfurtu je baš komplikovano i katastrofalno rešeno kako se dolazi do šaltera za refundaciju PDVa.
Označeno nimalo a moraš da pozoveš lično glasom telefonom da bi se dozvao službenik na šalter.
A to ne piše nigde nego saznaš kada priupitaš carinika koji je malo dalje na svom šalteru.
Itd, itd....svuda se nadje mana ako se želi ili se ne vidi na prvi tren tamo gde se očekuje.
Zato svuda postoje Info pultovi pa se pita, nije teško i ne boli
To što ona nešto nije videla, a jeste lepo označeno na našem aerodromu više govori o njoj, Isto kao i nadobudna primedba da je morala da prolazi i čeka u redu na pasošku kontrolu.
Šta mi treba da kažemo za horor koji treba proći da bi se dobila UK viza.
Iskreno, sit sam tih zapadnih prenemaganja kada negde odu a ne vide koliko je kod njih dosta stvari loše uredjeno.
Naš aerodom nije ništa specijalno ali nije ništa ni lošiji od tipičnog evropskog.
Re: Beograd
Re: Beograd
Iznenađenje na aerodromu nije bilo Supci kao uvijek. Nikoga nista ne zanima, niko nista ne zna kad ih pitas.ljubitelj je napisao: ↑22 Nov 2023, 18:37Ma da, sve je to kod ljudi niže rase tamo negde...poznat narativ iz prošlosti koja se izgleda ponovo vraća
Pa dobrodšao u neočekivano, ko zna kakvo iznenadjenje
Ali zato u Beogradu je bilo vrh kao sto se i ocekuje.
Re: Beograd
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Beograd
PRILAZNIM I SILAZNIM PUTEVIMA PANČEVCA JE ODZVONILO! Poznato do detalja kako će izgledati rekonstrukcija ključnog mosta
Najava renoviranja Pančevačkog mosta i izgradnje novih pristupnih konstrunkcija izazvala je dosta interesovanja, ali i straha među građanima koji ga svakodnevno prelaze. Prvo - zbog nade da bi ova važna saobraćajna veza posle decenija odlaganja konačno mogla da bude vraćena u pristojno stanje, a ono drugo - jer bi ih obnova odsekla od centra Beograda na duže vreme.
Posle 60 godina prilaznim i silaznim putevima Pančevca je odzvonilo. Popravke više ne pomažu, kažu u Putevima Srbije, moraju da se grade novi. Međutim, kako je to jedna od ključnih žila Beograda, saobraćaj se neće prekidati, već će se raditi u više faza.
"To znači da pre nego što se ruše postojeće pristupne konstrukcije, napravićemo tzv. privremene rampe, levu i desnu, odnosno silaznu i uzlaznu rampu koje će biti povezane na sistem gradskih ulica u gradu Beogradu", kaže pomoćnik direktora JP "Putevi Srbije" Miodrag Poledica.
Iz pravca Pančeva ka Beogradu privremena rampa spuštaće se ka Klaničkom keju, pa ka Dunavskoj ulici. U suprotnom smeru, rampa će se biti izgrađena od ulice Vuka Vrčevića ka mostu. Ukoliko projekat dobije dozvolu do kraja godine i obezbede sredstva, a procenjuje se da je to oko 25-30 miliona evra, izgradnja bi mogla da počne za otprilike godinu dana.
"Mi ćemo ga skratiti optimizacijom i paralelizacijom radova i ukupan rok bi trebalo da bude 1,5 do dve godine maksimalno. Dakle, ne tri i po godine kako se sad pojavilo u medijima. To su neki podaci preuzeti iz projekta, iz neke verzije, koju ćemo da unapredimo u ovoj fazi projekta za građevinsku dozvolu", kaže Poledica.
Kada se izgrade novi pristupi na mestu postojećih, postoji šansa da će i oni privremeni preživeti i postati stalni. To bi čak bilo i korisno, kažu u Putevima Srbije, u slučaju da se Beograd bude širio na sadašnjem prostoru Luke, ka Vilinim vodama i Višnjičkoj banji.
Iako je pre nekoliko godina u stručnoj javnosti dosta polemisalo o tome da li se isplati rekonstruisati Pančevački most ili je bolje ovako oštećenog ga srušiti i sagraditi novi, sada se to pitanje ni ne postavlja. Naime, rušenjem Pančevca prekinula bi se ne samo međunarodna drumska veze ka Pančevu i Vršcu i dalje ka Rumuniji, nego i one železnička, a on je, opet, rekonstruisana skoro, 2015, odnosno 2018. godine i nalazi se u prilično dobrom stanju.
Najava renoviranja Pančevačkog mosta i izgradnje novih pristupnih konstrunkcija izazvala je dosta interesovanja, ali i straha među građanima koji ga svakodnevno prelaze. Prvo - zbog nade da bi ova važna saobraćajna veza posle decenija odlaganja konačno mogla da bude vraćena u pristojno stanje, a ono drugo - jer bi ih obnova odsekla od centra Beograda na duže vreme.
Posle 60 godina prilaznim i silaznim putevima Pančevca je odzvonilo. Popravke više ne pomažu, kažu u Putevima Srbije, moraju da se grade novi. Međutim, kako je to jedna od ključnih žila Beograda, saobraćaj se neće prekidati, već će se raditi u više faza.
"To znači da pre nego što se ruše postojeće pristupne konstrukcije, napravićemo tzv. privremene rampe, levu i desnu, odnosno silaznu i uzlaznu rampu koje će biti povezane na sistem gradskih ulica u gradu Beogradu", kaže pomoćnik direktora JP "Putevi Srbije" Miodrag Poledica.
Iz pravca Pančeva ka Beogradu privremena rampa spuštaće se ka Klaničkom keju, pa ka Dunavskoj ulici. U suprotnom smeru, rampa će se biti izgrađena od ulice Vuka Vrčevića ka mostu. Ukoliko projekat dobije dozvolu do kraja godine i obezbede sredstva, a procenjuje se da je to oko 25-30 miliona evra, izgradnja bi mogla da počne za otprilike godinu dana.
"Mi ćemo ga skratiti optimizacijom i paralelizacijom radova i ukupan rok bi trebalo da bude 1,5 do dve godine maksimalno. Dakle, ne tri i po godine kako se sad pojavilo u medijima. To su neki podaci preuzeti iz projekta, iz neke verzije, koju ćemo da unapredimo u ovoj fazi projekta za građevinsku dozvolu", kaže Poledica.
Kada se izgrade novi pristupi na mestu postojećih, postoji šansa da će i oni privremeni preživeti i postati stalni. To bi čak bilo i korisno, kažu u Putevima Srbije, u slučaju da se Beograd bude širio na sadašnjem prostoru Luke, ka Vilinim vodama i Višnjičkoj banji.
Iako je pre nekoliko godina u stručnoj javnosti dosta polemisalo o tome da li se isplati rekonstruisati Pančevački most ili je bolje ovako oštećenog ga srušiti i sagraditi novi, sada se to pitanje ni ne postavlja. Naime, rušenjem Pančevca prekinula bi se ne samo međunarodna drumska veze ka Pančevu i Vršcu i dalje ka Rumuniji, nego i one železnička, a on je, opet, rekonstruisana skoro, 2015, odnosno 2018. godine i nalazi se u prilično dobrom stanju.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...