Beograd
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Beograd
Dobar deo detinjstva sam proveo u BG, prvo u Borci, a zatim u NBG u paviljonima, Luja Adamica, blizu instituta za majku i dete, tamo su ziveli baba i deda. Rado se secam tog perioda zivota, treba sledeci put da odem u stari kraj, uvek kazem to kada odem u BG i nikad ne uradim.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30050
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Beograd
Skrivena izletišta na obodima grada
Lepe prolećne dane mnogi Beograđani jedva su dočekali da bar na dan pobegnu na izlet u prirodu. Predstavljamo vam nekoliko izletišta u okolini Beograda, nepoznata većini građana, a najviše su na jedan sat vožnje od centra.
IZBOR - Manje poznate izletničke destinacije se uglavnom kriju na obodima grada. Bilo da volite boravak u miru okruženi šumom, da vam dobar odmor podrazumeva blizinu vode, želite da se bavite sportom ili upoznajete tradiciju, možete pronaći neko od mesta po svojoj želji.
DUBOKI POTOK
PLAŽA Kupalište u Barajevu na oko 35 kilometara od centra. S jedne strane je šuma, s druge šljunkovita plaža. Ima napravljen parking, a mesto je veoma pogodno za ribolov.
SALAŠI
ETNO Salaš Stremen u Jakovu ima konjički klub, rekreacione zone, park za decu i više etno-restorana. Na ranču V8 na Kosmaju se može ići u lov ili ribolov. „Tu ima i dosta mesta za roštiljanje, a u blizini su i manastiri Pavlovac i Tresije, Spomenik Janku Katiću u selu Rogača”, priča Perica Luković, rukovodilac projekta „Beogradska izletišta”.
Stremen
NAUTIČKO SELO
MARINA Nautičko selo u Boljevcima nazivaju „biserom na Savi”. Vozačima je obezbeđen parking, a može se stići i čamcima i barkama do marine sa 60 vezova. Posetioci mogu da računaju na prenoćište, kao i na restoran nacionalne kuhinje, gde ipak prednjači riba.
Nautičko selo
BOJČINSKA ŠUMA
ZELENILO Šuma u Surčinu je udaljena 15 kilometara od centra. Ima trim-stazu, klupice, mesta za roštilj, školu jahanja i apartmane za prenoćište. Od maja se održava bogat muzički program na letnjoj pozornici. Nedaleko je i ribnjak Živača.
JEZERO OČAGA
VODA Nalazi se kod Lazarevca. Ima uređenu plažu sa brojnim sadržajima, a u blizini su Rašino Selo i Babina Reka, gde se može naučiti jahanje i prespavati.
ZABRAN
REKREACIJA Šuma Zabran je na oko 30 kilometara od centra Beograda. Ima veliki broj klupa, natkrivenih stolova, igralište za decu i nekoliko restorana. Jednim delom izlazi na Savu, pa ima i uređenu plažu.
RANČIĆEVA KUĆA
GROCKA na oko 25 kilometara od centra nudi Dunavski rukavac, idealan za roštiljanje, a brojne kulturne sadržaje naći ćete u Rančićevoj kući, koje nudi i prenoćište, a početkom aprila biće završeni sportski tereni i dečja igrališta.
Izvor: 24 sata
Lepe prolećne dane mnogi Beograđani jedva su dočekali da bar na dan pobegnu na izlet u prirodu. Predstavljamo vam nekoliko izletišta u okolini Beograda, nepoznata većini građana, a najviše su na jedan sat vožnje od centra.
IZBOR - Manje poznate izletničke destinacije se uglavnom kriju na obodima grada. Bilo da volite boravak u miru okruženi šumom, da vam dobar odmor podrazumeva blizinu vode, želite da se bavite sportom ili upoznajete tradiciju, možete pronaći neko od mesta po svojoj želji.
DUBOKI POTOK
PLAŽA Kupalište u Barajevu na oko 35 kilometara od centra. S jedne strane je šuma, s druge šljunkovita plaža. Ima napravljen parking, a mesto je veoma pogodno za ribolov.
SALAŠI
ETNO Salaš Stremen u Jakovu ima konjički klub, rekreacione zone, park za decu i više etno-restorana. Na ranču V8 na Kosmaju se može ići u lov ili ribolov. „Tu ima i dosta mesta za roštiljanje, a u blizini su i manastiri Pavlovac i Tresije, Spomenik Janku Katiću u selu Rogača”, priča Perica Luković, rukovodilac projekta „Beogradska izletišta”.
Stremen
NAUTIČKO SELO
MARINA Nautičko selo u Boljevcima nazivaju „biserom na Savi”. Vozačima je obezbeđen parking, a može se stići i čamcima i barkama do marine sa 60 vezova. Posetioci mogu da računaju na prenoćište, kao i na restoran nacionalne kuhinje, gde ipak prednjači riba.
Nautičko selo
BOJČINSKA ŠUMA
ZELENILO Šuma u Surčinu je udaljena 15 kilometara od centra. Ima trim-stazu, klupice, mesta za roštilj, školu jahanja i apartmane za prenoćište. Od maja se održava bogat muzički program na letnjoj pozornici. Nedaleko je i ribnjak Živača.
JEZERO OČAGA
VODA Nalazi se kod Lazarevca. Ima uređenu plažu sa brojnim sadržajima, a u blizini su Rašino Selo i Babina Reka, gde se može naučiti jahanje i prespavati.
ZABRAN
REKREACIJA Šuma Zabran je na oko 30 kilometara od centra Beograda. Ima veliki broj klupa, natkrivenih stolova, igralište za decu i nekoliko restorana. Jednim delom izlazi na Savu, pa ima i uređenu plažu.
RANČIĆEVA KUĆA
GROCKA na oko 25 kilometara od centra nudi Dunavski rukavac, idealan za roštiljanje, a brojne kulturne sadržaje naći ćete u Rančićevoj kući, koje nudi i prenoćište, a početkom aprila biće završeni sportski tereni i dečja igrališta.
Izvor: 24 sata
Posetite www.garaza.rs !
Re: Beograd
Šta će se graditi u Beogradu?
Izvor: Novosti
Beograd -- Sledeće godine počinje izgradnja tri izuzetno ambiciozna projekta. Kalemegdan će "oblakom" biti povezan sa Savskim pristaništem, a tunelom sa Knez Mihailovom.
Na potezu između Beton hale i Savskog pristaništa na jednoj i Kalemegdana na drugoj strani, trebalo bi da se gradi spiralni "oblak od čelika", koji bi povezao grad i reku.
Nedaleko od ovog projekta, na potezu duž Pariske i Ulice Tadeuša Košćuška, zidaće se plato za pešake, ispod kojeg bi se nalazio tunel za drumski saobraćaj. I, konačno, moderan izgled i novo lice trebao bi da dobije i Trg Slavija.
Prema rečima gradskog arhitekte Dejana Vasovića, sa izgradnjom ovih projekata počeće se najranije 2013.
"Ovo je izborna godina, pa moramo da sačekamo da se konstituiše gradska Skupština, a potom formira Komisija za planove da bi započeli realizaciju" , priča Vasović.
Do kraja 2012, do detalja, znaće se kako će izgledati budući simboli prestonice. U sklopu izmene plana detaljne regulacije dela Kosančićevog venca za uređenje "Beton hale" i povezivanja priobalja sa Kalemegdanskim parkom, saobraćajne analize radi Urbanistički zavod. Rezultati će biti uvršteni u plan, koji bi trebao do kraja godine da bude završen.
"Tek krajem godine znaćemo tačan termin početka radova, cenu i vreme koliko je potrebno da se projekti završe" , jasan je Vasović.
Prema idejnom rešenju projekta "Centar na vodi", donji deo kalemegdanske tvrđave, prema nacrtima japanskih stručnjaka, bio bi povezan spiralnim oblakom od čelika sa Beton halom, koja bi dobila futuristički izgled. Postojeća tramvajska trasa i okretnice ostaju na sadašnjoj lokaciji, a u istoj ravni planiran je centralni trg.
Posetiocima će na raspolaganju biti mnoštvo prodavnica, galerija, restorana, zelenih površina i parking.
Renoviranje Slavije trebalo bi da počne iduće godine. Središte kružnog toka krasiće velika svetlosna i muzička fontana. Kao jedno od rešenja, moguće je izdvajanje tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja po obodu i izgradnja četiri podzemna pešačka prolaza. Ovim projektom bi se povećao protok vozila i izbeglo ukrštanje pešačkog i drumskog saobraćaja.
Povod da se povežu Knez Mihajlova ulica i Kalamegdan, je logičan nastavak na projekat uređenja Beton hale. Izgradnjom saobraćajnog tunela dužine 200 metara, od Gračaničke do spomenika Rigi od Fere, i nad njim pešačkog platoa sa fontanom, zaokružiće se pešačka celina od Palate "Albanija" do Savskog pristaništa.
Idejni projekat japanskog arhitekte Soua Fudžimota, koji je podelio prvu nagradu sa kolegom Branislavom Redžićem, poslužiće kao prva faza uređenja tog dela savskog priobalja. Izgradnja oko 20.000 kvadrata komercijalnog i 26.000 kvadrata sa parkovima i parkinzima, po računici autora projekta, trebalo bi potraje između 18 i 24 meseca.
Na ovo se nadovezala ideja da se od Pariske ulice napravi plato koji će spojiti Knez Mihailovu i okolne ulice sa Kalemegdanom, a da saobraćaj bude sproveden ispod zemlje, na zadovoljstvo šetača.
Spiralno povezivanje Beton hale s Kalemegdanom i tunel između Knez Mihailove i Kalemegdana najverovatnije će se raditi istovremeno, jer zahtevaju skraćenje i preusmeravanje tramvajskog i automobilskog saobraćaja, kao i uštedu novca.
Izvor: Novosti
Beograd -- Sledeće godine počinje izgradnja tri izuzetno ambiciozna projekta. Kalemegdan će "oblakom" biti povezan sa Savskim pristaništem, a tunelom sa Knez Mihailovom.
Na potezu između Beton hale i Savskog pristaništa na jednoj i Kalemegdana na drugoj strani, trebalo bi da se gradi spiralni "oblak od čelika", koji bi povezao grad i reku.
Nedaleko od ovog projekta, na potezu duž Pariske i Ulice Tadeuša Košćuška, zidaće se plato za pešake, ispod kojeg bi se nalazio tunel za drumski saobraćaj. I, konačno, moderan izgled i novo lice trebao bi da dobije i Trg Slavija.
Prema rečima gradskog arhitekte Dejana Vasovića, sa izgradnjom ovih projekata počeće se najranije 2013.
"Ovo je izborna godina, pa moramo da sačekamo da se konstituiše gradska Skupština, a potom formira Komisija za planove da bi započeli realizaciju" , priča Vasović.
Do kraja 2012, do detalja, znaće se kako će izgledati budući simboli prestonice. U sklopu izmene plana detaljne regulacije dela Kosančićevog venca za uređenje "Beton hale" i povezivanja priobalja sa Kalemegdanskim parkom, saobraćajne analize radi Urbanistički zavod. Rezultati će biti uvršteni u plan, koji bi trebao do kraja godine da bude završen.
"Tek krajem godine znaćemo tačan termin početka radova, cenu i vreme koliko je potrebno da se projekti završe" , jasan je Vasović.
Prema idejnom rešenju projekta "Centar na vodi", donji deo kalemegdanske tvrđave, prema nacrtima japanskih stručnjaka, bio bi povezan spiralnim oblakom od čelika sa Beton halom, koja bi dobila futuristički izgled. Postojeća tramvajska trasa i okretnice ostaju na sadašnjoj lokaciji, a u istoj ravni planiran je centralni trg.
Posetiocima će na raspolaganju biti mnoštvo prodavnica, galerija, restorana, zelenih površina i parking.
Renoviranje Slavije trebalo bi da počne iduće godine. Središte kružnog toka krasiće velika svetlosna i muzička fontana. Kao jedno od rešenja, moguće je izdvajanje tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja po obodu i izgradnja četiri podzemna pešačka prolaza. Ovim projektom bi se povećao protok vozila i izbeglo ukrštanje pešačkog i drumskog saobraćaja.
Povod da se povežu Knez Mihajlova ulica i Kalamegdan, je logičan nastavak na projekat uređenja Beton hale. Izgradnjom saobraćajnog tunela dužine 200 metara, od Gračaničke do spomenika Rigi od Fere, i nad njim pešačkog platoa sa fontanom, zaokružiće se pešačka celina od Palate "Albanija" do Savskog pristaništa.
Idejni projekat japanskog arhitekte Soua Fudžimota, koji je podelio prvu nagradu sa kolegom Branislavom Redžićem, poslužiće kao prva faza uređenja tog dela savskog priobalja. Izgradnja oko 20.000 kvadrata komercijalnog i 26.000 kvadrata sa parkovima i parkinzima, po računici autora projekta, trebalo bi potraje između 18 i 24 meseca.
Na ovo se nadovezala ideja da se od Pariske ulice napravi plato koji će spojiti Knez Mihailovu i okolne ulice sa Kalemegdanom, a da saobraćaj bude sproveden ispod zemlje, na zadovoljstvo šetača.
Spiralno povezivanje Beton hale s Kalemegdanom i tunel između Knez Mihailove i Kalemegdana najverovatnije će se raditi istovremeno, jer zahtevaju skraćenje i preusmeravanje tramvajskog i automobilskog saobraćaja, kao i uštedu novca.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Beograd
Je*o ih plato i tunel, neka srede Slaviju i nek smisle sta ce sa Karadjordjevom i guzvom u Brankovoj/Terazijskom tunelu
Re: Beograd
malivuk za predsednika!!!
i jos vladika da osvesta poduhvat
elem stvarno jesi u pravu, a ionako ono resenje koje su postavili je debilno i neracionalno trosenje para, a uospte nema nikakve stilske veze sa kalemegdanom. bas bzvz
i jos vladika da osvesta poduhvat
elem stvarno jesi u pravu, a ionako ono resenje koje su postavili je debilno i neracionalno trosenje para, a uospte nema nikakve stilske veze sa kalemegdanom. bas bzvz
Re: Beograd
Završena izgradnja petlje Hipodrom
Završeni su radovi na izgradnji vijadukta koji spaja Požešku ulicu na Banovom brdu i petlju Hipodrom, a vozači će ovaj prilaz Mostu na Adi moći da koriste od utorka 1. maja od 14 h.
Na deonici dugačkoj 550 metara izgrađene su tri konstrukcije, postavljena je hidroizolacija, pešačke ograde, javna rasveta, kao i horizontalna i vertikalna signalizacija.
Saobraćajnica je spojena sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, i to kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, gde konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću saobraćajnu mrežu.
Ovo je treća i poslednja faza izgradnje petlje Hipodrom, čime je zaokruženo saobraćajno rešenje za ovaj deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena.
Konstrukcija predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih se nalazi servisna saobraćajnica povezana preko Paštrovićeve ulice sa okolnom uličnom mrežom.
Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih je ugrađeno 600 tona armature.
Izgradnja petlje Hipodrom bila je podeljena u tri faze. Prva faza je završena krajem 2010. godine, kada je premošten pružni prelaz, i saobraćaj se od tada odvija bez ukrštanja sa železničkom prugom, dok je u drugoj i trećoj fazi petlja konstrukcijama spojena najpre sa petljom Radnička, a sada i sa Požeškom ulicom.
Završeni su radovi na izgradnji vijadukta koji spaja Požešku ulicu na Banovom brdu i petlju Hipodrom, a vozači će ovaj prilaz Mostu na Adi moći da koriste od utorka 1. maja od 14 h.
Na deonici dugačkoj 550 metara izgrađene su tri konstrukcije, postavljena je hidroizolacija, pešačke ograde, javna rasveta, kao i horizontalna i vertikalna signalizacija.
Saobraćajnica je spojena sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, i to kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, gde konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću saobraćajnu mrežu.
Ovo je treća i poslednja faza izgradnje petlje Hipodrom, čime je zaokruženo saobraćajno rešenje za ovaj deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena.
Konstrukcija predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih se nalazi servisna saobraćajnica povezana preko Paštrovićeve ulice sa okolnom uličnom mrežom.
Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih je ugrađeno 600 tona armature.
Izgradnja petlje Hipodrom bila je podeljena u tri faze. Prva faza je završena krajem 2010. godine, kada je premošten pružni prelaz, i saobraćaj se od tada odvija bez ukrštanja sa železničkom prugom, dok je u drugoj i trećoj fazi petlja konstrukcijama spojena najpre sa petljom Radnička, a sada i sa Požeškom ulicom.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Beograd
samo da se od kvaliteta ne raspadne sve do jeseni...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Da li neko ume da mi objasni sledece stvari:
- zasto se TRG raspada a svi okolni trotoari su odavno renovirani (ono je ruglo, neko moze da polomi nogu)
- kakav je princip prioriteta za rekonstrukciju ulica? Na primer, apsolutno ne mogu da shvatim zasto su su jako prometne ulice ostavljene da propadnu (Maksima Gorkog, Dimitrija Tucovica...)
- zasto u Srbiji SVAKO moze da prekopa poprecno ulicu i nakon toga ima pravo (verovatno je tako propisano Ustavom, nisam citao) da je ostavi razvaljenu ?
Hvala.
- zasto se TRG raspada a svi okolni trotoari su odavno renovirani (ono je ruglo, neko moze da polomi nogu)
- kakav je princip prioriteta za rekonstrukciju ulica? Na primer, apsolutno ne mogu da shvatim zasto su su jako prometne ulice ostavljene da propadnu (Maksima Gorkog, Dimitrija Tucovica...)
- zasto u Srbiji SVAKO moze da prekopa poprecno ulicu i nakon toga ima pravo (verovatno je tako propisano Ustavom, nisam citao) da je ostavi razvaljenu ?
Hvala.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Ko dobije na tenderu, taj poplocava (asfaltira, gradi...).
Kada poplocano propadne, raspisuje se novi tender.
Vise strana profitira prilikom svakog tendera.
Sto se rekonstrukcije tice: nemoguce je rekonstruisati sve ulice odjednom, pa idu u krug, u krug i tako... I te dve ce opet doci na red (mada se skoro asfaltiralo po M.Gorkog, ako se ne varam, iz delova).
I odgovor na tece pitanje je: Jer su tako u mogucnosti
Kada poplocano propadne, raspisuje se novi tender.
Vise strana profitira prilikom svakog tendera.
Sto se rekonstrukcije tice: nemoguce je rekonstruisati sve ulice odjednom, pa idu u krug, u krug i tako... I te dve ce opet doci na red (mada se skoro asfaltiralo po M.Gorkog, ako se ne varam, iz delova).
I odgovor na tece pitanje je: Jer su tako u mogucnosti
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Pa zasto ne poplocavaju Trg ? Ej, TRG !!!! Mislim da se tu nesto opasno kalkulise.pedja je napisao:Ko dobije na tenderu, taj poplocava (asfaltira, gradi...).
Kada poplocano propadne, raspisuje se novi tender.
Vise strana profitira prilikom svakog tendera.
Ma krpili su rupe ali dzava, ulica je i dalje krs.Sto se rekonstrukcije tice: nemoguce je rekonstruisati sve ulice odjednom, pa idu u krug, u krug i tako... I te dve ce opet doci na red (mada se skoro asfaltiralo po M.Gorkog, ako se ne varam, iz delova).
A prometna nevidjeno.
Pa da, DOZVOLJENO IM JE.I odgovor na tece pitanje je: Jer su tako u mogucnosti
Re: Beograd
Ogi, ne kukaj stalno xD
Mislim da se za trg ceka da se sredi ceo taj deo od staklenca... Trebalo bi da bude i nekih izmena u saobracaju...
Mislim da se za trg ceka da se sredi ceo taj deo od staklenca... Trebalo bi da bude i nekih izmena u saobracaju...
Re: Beograd
Danas sam video rupu koja je krpljena al je opet propao asfalt,pa ako se ide vecom brzinom izgleda kao da je zakrpljeno,medjutim samo je tamnija rupa od ostalog puta...a i duboka nekih 20 cm moze tocak lako da upadne.
Re: Beograd
Lakše do garaža i parkinga u BG
Opelova aplikacija ’’Suvozač’’ još jednom je unapređena i dopunjena novim segmentom koji će vozačima u Beogradu skratiti vreme prilikom traženja slobodnog parking mesta i time olakšati vožnju u beogradskim saobraćajnim gužvama.
Novi segment zove se „Parkiraj se“ i sadrži mapu Beograda u koju su unete sve gradske garaže i parkirališta sa informacijama o ukupnom broju parking mesta, kao i broju trenutno slobodnih mesta. Jednostavnim klikom na izabranu garažu korisnici mogu brzo doći se do podataka o adresi parkirališta, radnom vremenu i cenama parkiranja.
Zahvaljujući novom dodatku, Opel aplikacija obuhvata još više informacija koje su potrebne vozačima, kako bi se olakšalo i ubrzalo njihovo snalaženje u gradu.
Aplikacija ’’Suvozač’’, koja je pokrenuta u proleće 2012, u septembru je dopunjena i segmentom „Moj auto“ koji vlasnicima Opel vozila pruža osnovne informacije o posedovanom automobilu, kroz tri podsegmenta: Servisna knjižica, Servis podsetnik i Troškovi.
Pored svih ovih dopuna, korisnicima su i dalje dostupne prvobitne opcije: Vremenska prognoza, Opel oko, Stanje na putevima, Uspori snima se, Opel Zahtev za ponudu i Zahtev za test vožnju.
Aplikaciju ’’Suvozač’’ moguće je preuzeti ovde.
Opelova aplikacija ’’Suvozač’’ još jednom je unapređena i dopunjena novim segmentom koji će vozačima u Beogradu skratiti vreme prilikom traženja slobodnog parking mesta i time olakšati vožnju u beogradskim saobraćajnim gužvama.
Novi segment zove se „Parkiraj se“ i sadrži mapu Beograda u koju su unete sve gradske garaže i parkirališta sa informacijama o ukupnom broju parking mesta, kao i broju trenutno slobodnih mesta. Jednostavnim klikom na izabranu garažu korisnici mogu brzo doći se do podataka o adresi parkirališta, radnom vremenu i cenama parkiranja.
Zahvaljujući novom dodatku, Opel aplikacija obuhvata još više informacija koje su potrebne vozačima, kako bi se olakšalo i ubrzalo njihovo snalaženje u gradu.
Aplikacija ’’Suvozač’’, koja je pokrenuta u proleće 2012, u septembru je dopunjena i segmentom „Moj auto“ koji vlasnicima Opel vozila pruža osnovne informacije o posedovanom automobilu, kroz tri podsegmenta: Servisna knjižica, Servis podsetnik i Troškovi.
Pored svih ovih dopuna, korisnicima su i dalje dostupne prvobitne opcije: Vremenska prognoza, Opel oko, Stanje na putevima, Uspori snima se, Opel Zahtev za ponudu i Zahtev za test vožnju.
Aplikaciju ’’Suvozač’’ moguće je preuzeti ovde.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Beograd
Pa ako si isao prema buvljaku bulevarom Milutina Milankovica tesko da ga nisi do sada video, stoji sa desne strane tematski park.wazzuu je napisao:next, pa mi komsije ja tu u a. rudara od svoje osme, cirka 22. godine...
prvi put cujem za repliku terazija na nbg-u, ne izgleda lose...