Beograd
Re: Beograd
Da se vratimo malo na ove idiote seljačke
https://beta.rs/vesti/drustvo-vesti-srb ... a-gradjana
Znači, brat će da mi šibne SMS, sve oke
Kuda su oni hteli da proguraju trole, bez ikakvog razgovora sa ljudima, strukom
https://beta.rs/vesti/drustvo-vesti-srb ... a-gradjana
Znači, brat će da mi šibne SMS, sve oke
Kuda su oni hteli da proguraju trole, bez ikakvog razgovora sa ljudima, strukom
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23744
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Beograd
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Beograd
Vesara nam sjebo malo parkiranje sa ovim uvođenjem vremena za dostavu robe. Svaka mala Idea i sl. je dobila dva rezervisana parking mesta od 7-17h.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
I to treba limitirati jbt, tako bi sva parking mesta mogla da se rezervišu a stanari da se slikaju
Re: Beograd
Prodao duplo car, jebe mu se za stanare.
Re: Beograd
Kakva je to idiotska logika.... Pa upravo tada _ne sme_ da bude vreme za dostavu. Nekada (u vreme SFRJ i posle do 2000-ih) je na znakovima "zabranjeno parkiranje" koji se nalaze ispred prodavnica eventualno stajala dopunska tabla "osim za dostavu u periodu 21-7 h".
Ђенерал Јанковић
- pedja
- član 001
- Postovi: 14142
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Mesta za dostavu su OK, jer bi stanari trebali da odu pre 7 i dođu posle 17h, pa neka se snađu
Šalu na stranu, ne bi bio problem da ima drugih raspoloživih mesta, odnosno da neko kontroliše izgradnju i izdavanje dozvola objektima bez garaža i parking mesta...
Kako šire zone, tako narod sam stvara nezonirana parking mesta. Radim na ivici zone, tj na nezoniranoj strani od G.Vučića. od septembra je umetnost naći mesto, ukoliko ne dođeš pre 8. Parkira ko gde stigne, a i pauk je počeo da odnosi. Nekada mi se čini da sam parkirao bliže stanu negoo poslu.
Ukoliko još malo pomere zonu, ostaje da batalim auto. Ne može iole veća firma dobiti dovoljno mesta u zoni. Za privatna vozila zaposlenih, valjda može da se dobije samo jedna mesečna karta.
Stoga, šipka trans. Nije mi daleko.
T-T
Šalu na stranu, ne bi bio problem da ima drugih raspoloživih mesta, odnosno da neko kontroliše izgradnju i izdavanje dozvola objektima bez garaža i parking mesta...
Kako šire zone, tako narod sam stvara nezonirana parking mesta. Radim na ivici zone, tj na nezoniranoj strani od G.Vučića. od septembra je umetnost naći mesto, ukoliko ne dođeš pre 8. Parkira ko gde stigne, a i pauk je počeo da odnosi. Nekada mi se čini da sam parkirao bliže stanu negoo poslu.
Ukoliko još malo pomere zonu, ostaje da batalim auto. Ne može iole veća firma dobiti dovoljno mesta u zoni. Za privatna vozila zaposlenih, valjda može da se dobije samo jedna mesečna karta.
Stoga, šipka trans. Nije mi daleko.
T-T
Re: Beograd
Ok, ako je na namenskim parking mestima, možda ima smisla. Ja sam napisao za parkiranje na ulici.
Ђенерал Јанковић
Re: Beograd
Pa na ulici su parking mesta. Zonirano
područje.
@pedja kod nas u faveli su namerno ostavili nezonirane dve ulice, jer nema uslova za regularna parking mesta.
Haos je svuda ostao, ništa bolje nije, kola su na svim mogućim i nemogućim mestima.
područje.
@pedja kod nas u faveli su namerno ostavili nezonirane dve ulice, jer nema uslova za regularna parking mesta.
Haos je svuda ostao, ništa bolje nije, kola su na svim mogućim i nemogućim mestima.
Re: Beograd
https://www.blic.rs/vesti/beograd/beogr ... -i/jd73zcy
Beograd dobio ČETIRI NOVE ŽUTE TRAKE, još četiri od 1. januara 2020, evo gde se nalaze i gde mogu da vas SNIME KAMERE
Od danas su u Beogradu uvedene nove žute trake na četiri lokacije u gradu, sa ciljem da se obezbedi bolji protok vozila javnog gradskog prevoza, obelodanio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
On je rekao da je jedna od novih lokacija na kojima će postojati žuta traka, na raskrsnici Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina, kako bi se obezbedio bolji protok vozila javnog prevoza.
- Žuta traka je postavljena u tramvajskoj baštici, a sada smo obeležili oznake BUS i TAKSI što će zaštititi žutu traku, odnosno doprineti da je koriste samo oni koji imaju pravo na to. Osim toga, Ulica Omladinskih brigada je obeležena žutom trakom u oba smera, od kružnog toka kod Opštine Novi Beograd do Ulice Jurija Gagarina. Takođe, u Bulevaru oslobođenja tramvajske baštice obeležavamo kao žute trake, od Veterinarskog fakulteta do kružnog toka na Slaviji. Značajno je istaći i novi režim saobraćaja u Ulici Jaše Prodanovića, od Cvijićeve do Takovske. Ulica Jaše Prodanovića u smeru ka Takovskoj postaje jednosmerna, osim za trolejbuse koji će saobraćati u oba smera. Na taj način smo omogućili da trolejbusi idu u oba smera, ali će ulica biti rasterećenija - rekao je Vesić.
Kako je naglasio Vesić, do Nove godine, odnosno do 31. decembra biće reorganizovana stajališta javnog prevoza na raskrsnici Mite Ružića i Bulevara kralja Aleksandra.
- U Ulici Mite Ružića postoji stajalište koje bitno remeti protok automobila i vozila javnog prevoza, pa će ono biti premešteno u Bulevar kralja Aleksandra u smeru ka gradu, gde će tramvajska baštica biti obeležena kao žuta traka. Osim toga, žuta traka će biti uvedena u Bulevaru vojvode Mišića, od Radničke ulice do "Tempa", ali će važiti samo "u špicu", tačnije od 7 do 9 i od 15 do 18 časova. Žuta traka postoji od Gazele do Mosta na Adi, a sada će biti proširena do „Tempa” kako bismo omogućili brži protok vozila javnog prevoza. Takođe, do 31. decembra biće uvedene žute trake u Ulici Jurija Gagarina na delu od Omladinskih brigada do Mosta na Adi. To će biti urađeno u oba smera i namenjeno je lakšem funkcionisanju linija 85, 89 i 95 - najavio je zamenik gradonačelnika.
On je pojasnio da će do kraja januara biti izmenjen režim saobraćaja na raskrsnici koja pravi najveći problem u ulicama Ilije Garašanima, Takovskoj i Svetogorskoj.
- Biće uvedena zabrana skretanja levo za vozila iz Ilije Garašanina u Takovsku. Ukoliko želite da skrenete levo, moraćete najpre da skrenete u Ulicu 27. marta, a potom levo - pojasnio je Vesić.
Prema njegovim rečima, biće obeležena i žuta traka u Ilije Garašanina od Majora Ilića do Takovske, a uvodi se i žuta traka u Višnjičkoj ulici od Vuka Vrčevića do Rospi ćuprije i to će biti završeno do kraja januara.
Kako je naveo, biće postavljena horizontalna i vertikalna signalizacija, zabrana blokiranja raskrsnica Mihajla Pupina sa Milentija Popovića i Bulevarom Nikole Tesle.
Zamenik gradonačelnika najavio je i novi način kontrole korišćenja žutih traka.
- Do kraja januara ćemo pustiti novi tehnološki način kontrole svih žutih traka, kontrole stajanja na četiri migavca, zauzimanja tramvajskih baštica. Biće to savremen način kontrole. Više neće biti moguće da se neko sakrije i pomisli da ga neće uočiti kada se bahato parkira ili zauzme žutu traku. Takav prekršaj vrlo brzo će biti uočen a kazna napisana u roku od nekoliko minuta, te ništa više neće zavisiti od saobraćajnih policajaca i komunalnih milicionera. Na taj način ćemo građane i gradski prevoz zaštititi od bahataog parkiranja. Osim toga, postoji još 25 različitih predloga koje smo dobili od naših sekretarijata za javni prevoz i saobraćaj o tome šta sve treba uraditi, a za svaku od tih mera prethodno će se uraditi potrebne analize i simulacije - kazao je Vesić.
On je najavio da će danas uputiti pismo "Putevima Srbije" u kojem će se tražiti da deo autoputa kroz Beograd bude proglašen gradskom saobraćajnicom koja će imati isti tretman kao i sve druge ulice u gradu, i omogućiti da dosadašnja zaustavna traka takođe postane žuta traka.
Vesić je podsetio da se u Beogradu u poslednje tri godine registruje 50.000 novih automobila godišnje.
- To je apsolutno neizdrživo na postojeću infrastrukturu, jer u ovom trenutku već imamo više od 700.000 automobila u Beogradu. To je uzrok slabije protočnosti javnog prevoza, ali i zagađenja u Beogradu. Jedini smo grad u Evropi te veličine čiji osnovni podsistem javnog prevoza je autobuski, za razliku od drugih gradova gde je to šinski prevoz, metro ili laka železnica - zaključio je Vesić.
Beograd dobio ČETIRI NOVE ŽUTE TRAKE, još četiri od 1. januara 2020, evo gde se nalaze i gde mogu da vas SNIME KAMERE
Od danas su u Beogradu uvedene nove žute trake na četiri lokacije u gradu, sa ciljem da se obezbedi bolji protok vozila javnog gradskog prevoza, obelodanio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
On je rekao da je jedna od novih lokacija na kojima će postojati žuta traka, na raskrsnici Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina, kako bi se obezbedio bolji protok vozila javnog prevoza.
- Žuta traka je postavljena u tramvajskoj baštici, a sada smo obeležili oznake BUS i TAKSI što će zaštititi žutu traku, odnosno doprineti da je koriste samo oni koji imaju pravo na to. Osim toga, Ulica Omladinskih brigada je obeležena žutom trakom u oba smera, od kružnog toka kod Opštine Novi Beograd do Ulice Jurija Gagarina. Takođe, u Bulevaru oslobođenja tramvajske baštice obeležavamo kao žute trake, od Veterinarskog fakulteta do kružnog toka na Slaviji. Značajno je istaći i novi režim saobraćaja u Ulici Jaše Prodanovića, od Cvijićeve do Takovske. Ulica Jaše Prodanovića u smeru ka Takovskoj postaje jednosmerna, osim za trolejbuse koji će saobraćati u oba smera. Na taj način smo omogućili da trolejbusi idu u oba smera, ali će ulica biti rasterećenija - rekao je Vesić.
Kako je naglasio Vesić, do Nove godine, odnosno do 31. decembra biće reorganizovana stajališta javnog prevoza na raskrsnici Mite Ružića i Bulevara kralja Aleksandra.
- U Ulici Mite Ružića postoji stajalište koje bitno remeti protok automobila i vozila javnog prevoza, pa će ono biti premešteno u Bulevar kralja Aleksandra u smeru ka gradu, gde će tramvajska baštica biti obeležena kao žuta traka. Osim toga, žuta traka će biti uvedena u Bulevaru vojvode Mišića, od Radničke ulice do "Tempa", ali će važiti samo "u špicu", tačnije od 7 do 9 i od 15 do 18 časova. Žuta traka postoji od Gazele do Mosta na Adi, a sada će biti proširena do „Tempa” kako bismo omogućili brži protok vozila javnog prevoza. Takođe, do 31. decembra biće uvedene žute trake u Ulici Jurija Gagarina na delu od Omladinskih brigada do Mosta na Adi. To će biti urađeno u oba smera i namenjeno je lakšem funkcionisanju linija 85, 89 i 95 - najavio je zamenik gradonačelnika.
On je pojasnio da će do kraja januara biti izmenjen režim saobraćaja na raskrsnici koja pravi najveći problem u ulicama Ilije Garašanima, Takovskoj i Svetogorskoj.
- Biće uvedena zabrana skretanja levo za vozila iz Ilije Garašanina u Takovsku. Ukoliko želite da skrenete levo, moraćete najpre da skrenete u Ulicu 27. marta, a potom levo - pojasnio je Vesić.
Prema njegovim rečima, biće obeležena i žuta traka u Ilije Garašanina od Majora Ilića do Takovske, a uvodi se i žuta traka u Višnjičkoj ulici od Vuka Vrčevića do Rospi ćuprije i to će biti završeno do kraja januara.
Kako je naveo, biće postavljena horizontalna i vertikalna signalizacija, zabrana blokiranja raskrsnica Mihajla Pupina sa Milentija Popovića i Bulevarom Nikole Tesle.
Zamenik gradonačelnika najavio je i novi način kontrole korišćenja žutih traka.
- Do kraja januara ćemo pustiti novi tehnološki način kontrole svih žutih traka, kontrole stajanja na četiri migavca, zauzimanja tramvajskih baštica. Biće to savremen način kontrole. Više neće biti moguće da se neko sakrije i pomisli da ga neće uočiti kada se bahato parkira ili zauzme žutu traku. Takav prekršaj vrlo brzo će biti uočen a kazna napisana u roku od nekoliko minuta, te ništa više neće zavisiti od saobraćajnih policajaca i komunalnih milicionera. Na taj način ćemo građane i gradski prevoz zaštititi od bahataog parkiranja. Osim toga, postoji još 25 različitih predloga koje smo dobili od naših sekretarijata za javni prevoz i saobraćaj o tome šta sve treba uraditi, a za svaku od tih mera prethodno će se uraditi potrebne analize i simulacije - kazao je Vesić.
On je najavio da će danas uputiti pismo "Putevima Srbije" u kojem će se tražiti da deo autoputa kroz Beograd bude proglašen gradskom saobraćajnicom koja će imati isti tretman kao i sve druge ulice u gradu, i omogućiti da dosadašnja zaustavna traka takođe postane žuta traka.
Vesić je podsetio da se u Beogradu u poslednje tri godine registruje 50.000 novih automobila godišnje.
- To je apsolutno neizdrživo na postojeću infrastrukturu, jer u ovom trenutku već imamo više od 700.000 automobila u Beogradu. To je uzrok slabije protočnosti javnog prevoza, ali i zagađenja u Beogradu. Jedini smo grad u Evropi te veličine čiji osnovni podsistem javnog prevoza je autobuski, za razliku od drugih gradova gde je to šinski prevoz, metro ili laka železnica - zaključio je Vesić.
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Beograd
Citiraću sebe od pre neki dan da ne bih trovao forum, moguće da deca čitaju
Ovako nešto samo umobolnik mogao je da smisli...
Ovako nešto samo umobolnik mogao je da smisli...
Re: Beograd
Da imaju 5000 autobusa i da idu na 2 minuta pa da čovek razume.
Re: Beograd
Ja dajem šansu svakom pokušaju smanjenja gužve
Videćemo ovo na šta će da liči
Videćemo ovo na šta će da liči
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Beograd
Takođe .
Žuta traka na Aputu kroz BG bi mogla biti efikasna. Znate i sami koju gužvu napravi autobus koji se kreće brzinom od oko 50 km/ h. Pa prestrojavanja zbog toga ...opšti haos .
Žuta traka na Aputu kroz BG bi mogla biti efikasna. Znate i sami koju gužvu napravi autobus koji se kreće brzinom od oko 50 km/ h. Pa prestrojavanja zbog toga ...opšti haos .
Re: Beograd
Fali traka kroz Bgd, na stranu što gradski autobusi ne treba da idu na AP. Moraju da imaju alternativni put paralelan sa AP.
Presipaju iz šupljeg u prazno.
Vratiće te sve žute trake nazad kad vide šta su napravili, ali dotle ćemo da se drndamo par godina.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Presipaju iz šupljeg u prazno.
Vratiće te sve žute trake nazad kad vide šta su napravili, ali dotle ćemo da se drndamo par godina.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk