Šta vas nervira od novodobne opreme

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Maksimus » 21 Maj 2018, 14:20

ftj je napisao:
21 Maj 2018, 12:47
Ali po vijugavim putevima gde hoces malo brze da vozis, podrazumeva se da su ti obe ruke na volanu u polozaju 9 i 15, i ne odvajas ih od volana kad skreces i uvek znas de su ti pedale. Bar tako savetuje svaka skola napredne/sportske voznje.
Nema veze,logicnije je kada je pedala za minus uvek na levoj,a za plus uvek na desnoj strani,sto u slucaju onih koje se krecu sa volanom nije slucaj. A nekad moras da saltas i kad volan nije u centru (sto neko pomenu kao nepravilno) jer se naredja par krivina a ides uzbrdo npr. plus moderni automatici imaju perfektan rev-match tako da neces destabilizovati auto. A ako pricamo o brzim i preglednim krivinama (gde ne moras da pustis obe ruke sa volana) onda neces primetiti neke mane,ali na ostrim i uskim putevima gde ima dosta da se mota hoces.
Na kraju krajeva pogledaj kako su postavljene na bukvalno svim ozbiljnim sportskim automobilima,jednostavno je intuitivnije. E sad,naravno da dizel porodicna limuzina veze sa sportskim autom,ali opet.
Daleko od toga da ne koristim i ove sada,sta vise dsg i volim zbog perfektno brzih reakcija.

@ljuba
Cudno,meni mislim da je podesen na najosetljivije i ne ubija od smaranja,ume ponekad da zapisti bez potrebe ali koci samo kad treba. Izgleda da su drugacije bazdareni,taj u vw je bas uplasen :D

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od starac vujadin » 21 Maj 2018, 16:29

Ivan je napisao:
21 Maj 2018, 11:36
Recimo sta mi se svidja od nove opreme, oni novi led matrix migavci kod audija sto onako trce kroz far.
Ako ništa, naterali su ih da sada mnogo više daju migavac :)
Na kraju krajeva pogledaj kako su postavljene na bukvalno svim ozbiljnim sportskim automobilima,jednostavno je intuitivnije.
Ima i ozbiljnih sportskih automobila gde se pedalice okreću sa volanom - Porsche, McLaren...

Inače, za mozak je lakše da prihvati fiksirane komande koje se ne obrću i zato jeste intuitivnije. To je i skuplje rešenje jer sa fiksiranim pedalicama mora da se traži drugačije rešenje za uobičajene komande koje stoje na stubu upravljača.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12304
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od shandu90 » 21 Maj 2018, 16:55

Kad Trust uradi na sklj volanima pedalice na obrucu, onda ne vidim zasto 'premium' proizvodjaci nisu u stanju da urade to. Meni je top Alpinino resenje, dugmici i zdravo.

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Maksimus » 21 Maj 2018, 17:49

@starac Upravo tako,komplikovanije je i skuplje.
Ima naravno i "izroda" :mrgreen: medju supersportistima ali ne zaboravimo koliko su njihovi volani "brzi" od onih na obicnim kolima.

ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od ddanijell » 21 Maj 2018, 18:25

ljuba je napisao:
21 Maj 2018, 13:21
Za front assist imas 3 nivoa osetljivosti, ja sam u startu drzao na max osetljivo i imao problema tj. upozorenja svako malo. Trenutno je na srednjem nivou osetljivosti i nema laznih dojava od tad.
Nisam jos imao situaciju da dodje dotle da sam krene da koci, ali upozorenja imao vise puta i to sigurno dovoljno ranije nego bih sam video da je auto na 20-30m od mene iznenada stao/zakocio.
E onda ne znam kako vozis i sta vozis. Ja sam odmah stavio na najslabiju osetljivost, i stalno flashuje I smara ..
Definitivno onda nisu isto bazdareni, zaista nemam nikakvih problema kod mene.
maniaxxx je napisao:
21 Maj 2018, 13:38
ddanijell je napisao:
20 Maj 2018, 22:35
i onda zaboravis svetla jer nisu automatska i ne mozes da upalis auto :D
;)
😀 Sam sam si kriv😉
bravo, to ti pricam, vidis da smo se razumeli :presrecan: , a tu je i asistencija na putu za takve koji nemaju automatska svetla (ili nece da ih koriste, a po istima pljuju) pa zaborave i isprazni im se aku.

Maksimus je napisao:
21 Maj 2018, 14:20
Nema veze,logicnije je kada je pedala za minus uvek na levoj,a za plus uvek na desnoj strani,sto u slucaju onih koje se krecu sa volanom nije slucaj. A nekad moras da saltas i kad volan nije u centru (sto neko pomenu kao nepravilno) jer se naredja par krivina a ides uzbrdo npr. plus moderni automatici imaju perfektan rev-match tako da neces destabilizovati auto. A ako pricamo o brzim i preglednim krivinama (gde ne moras da pustis obe ruke sa volana) onda neces primetiti neke mane,ali na ostrim i uskim putevima gde ima dosta da se mota hoces.
Problem se javlja na jacim i lakat krivinama gde moras da motas vise od pola volana i meni je to jasno, jer onda krenes levom rukom da namotavas i od upotrebe papucica na volanu tad nema nista jer ne znas vise gde je koja.
Ja taj problem resavam u takvim situacijama prebacivanjem palice menjaca u desno (manual mode), levu ruku drzim na volanu , a desna klasika na menjacu i samo napred nazad guras i nema zime.
Realno papucice na volanu koristim samo za kick down ako imam neka preticanja gde moram brzo da odreagujem, a ne volim da guram gas u patos (ako nije moranje) jer znas i sam sa 400nm i 190ks kada uradi kick down kako udara i ako je klizava podloga hoce da prokliza. Za brdsku varijantu i jace krivine iskljucivo ono iznad sto sam pojasnio manuelni mode sa rukom na menjacu i nema nikad promasaja brzine niti razmisljanja gde je sad na volanu levo , a gde desno :)

Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Maksimus » 21 Maj 2018, 19:06

Upravo to,kada motas na planinskom putu (gde pored krivine imas i nivelaciju) dolazis u situaciju da saltas i kada motas tako da nisu obe ruke kod pedalica pa makar i progresivni servo bio u najkrucem i najbrzem modu (to mi je uvek ukljuceno kad prebacim u M mod). E tu je bolje da su pedalice na stubu,jer se onda ne zbunis i ne moras da cackas rucicu menjaca(cemu i ja pribegavam u takvoj situaciji).
Ja pedalice koristim kad hocu brze da vozim,daju osecaj vece snage(agresivnije i brze promene) i nekako jos bolje kontrolisem auto,pogotovo kad kocim pred krivinu i spustam brzine-rev match radi perfektno i omogucava bas dobar izlaz iz krivine.
Mada je sam menjac dovoljno "inteligentan" da u S modu zna i sam kako da salta,mada je ovako zanimljivije. Kod mene pedalice najbolje dodju do izrazaja na vijugavom putu sa brzim krivinama (kada ne moras da motas,vec sve hvatas sa obe ruke na volanu) tada nrma nuspojava tih polugica montiranih na volan.
A i ja ih ubedljivo najcesce koristim pred preticanje,jedan ili dva klika,obrtaji u optimalnom opsegu i preticanje,manje cima i udobnije je.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Ivan » 21 Maj 2018, 21:45

Eh da, nervira me corner light kada pali maglenku, ok mi je sto zakrece socivo u faru u pravcu volana, ali sta mu znaci ona maglenka, osim sto mene nervira jer nije simetricno i pogotovo izgleda budjavo kada se ukljucujes negde po gradu i onako radi samo jedna maglenka 5-6s :kezo:
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
kragujevac
Postovi: 3397
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
Lokacija: Minhen/BRD

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od kragujevac » 21 Maj 2018, 21:51

Meni uopšte nije loše kad po mraku imam dodatno nisko svetlo pri skretanju. E sad, po danu stvarno izgleda brljivo, to se slažem, ali je vožnja po gradu danju sa upaljenim svetlima generalno velika glupost. Ali kako bi se inače naplaćivale kazne za gluposti..... :zbunjen:
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od nidza » 21 Maj 2018, 22:17

Možda zavisi od implementacije na autu. RS fino osvetli ivičnjak pri sporom manevrisanju da ne okrznem ove lepe velike felnice.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Maksimus » 22 Maj 2018, 00:02

Ni meni nije bas jasna funkcija tih corner maglenki-pogotovo kad i far prati skretanje.
Kod mene jos i upali obe prednje maglenke kad ubacim u rikverc,koji je tek smisao toga :kezo:

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od nidza » 22 Maj 2018, 00:09

Ne može far da isprati kad smotaš dok parkiraš. Prostor u tami fino popuni maglenka.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Xepoj87 » 22 Maj 2018, 00:11

Nije samo ivicnjak, osvetli malo ulicu u koju skreces, da ne roknes pesaka, ako nema ulicnog osvetljenja.
I meni je bila glupost, dok par puta nisam naisao na mracnije ulice gde su lampe zaklonjene drvecem, pa mi je lepo osvetlilo pre skretanja.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Ivan » 22 Maj 2018, 00:16

Bolje da upali onda svetlo u retrovizoru sto osvetljava patos oko auta, bolje bi osvetlilo ivicnjak, ako vec treba.

To je vise fora, nego sto koristi uopste, kao npr. Animacija km sata i/ili multimetdije prilikom startovanja, kul, ali nema funkcionalnost.

Takodje za rikverc vidljivost I osvetljavanje ivicnjaka vise znaci ako ima dupla rikverc svetla, a ne samo jedno kao na nekim autima, pa ako obori retrovizore pri ubacivanju u rikverc da se lakse vide ivicnjaci, pa onda naravno ok I kamere I sve, ali paljenje maglenki za rikverc, fazon cim ne smeta znaci da koristi :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Maksimus » 22 Maj 2018, 01:54

Aj da pali zadnje maglenke pa da ima promil logike,al pali prednje maglenke kad ubacis u rikverc :loool:
Doduse tad uradi i neke korisne stvari npr obori retrovizor,upali senzore,vizuelni prikaz itd,ima automatsku kocnicu pri parkiranju da ga ne udaris (automatski koci ako prodjes zadnji stepen senzora) itd.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Šta vas nervira od novodobne opreme

Post od Xepoj87 » 22 Maj 2018, 02:12

To sto vi niste primetili prednost, ne znaci da iste nema.

Maksimus, ako ti auto pali prednje maglenke kada ubacis u rikverc, to zaista jeste glupo odradjeno, ali corner maglenke kod vecine ne rade tako, vec se pale pri okretanju volana i to samo nocu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori