Šta vas nervira od novodobne opreme
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Meni je senzor za pojas strava stvar, ne moram ja da smaram putnike da se vezuju
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
ddanijell je napisao: ↑17 Maj 2018, 22:31Koja je razlika da li je elektricna ili manuelno potezanje? Ako nikad ne koristis rucnu kocnicu onda je normalno da ne vidis poente.
Benefit elektricne je sto se sama aktivira po gasenju auta i ne moram da mislim da ce mi auto "pobeci" , a kada krecem sama se spusta , sto kod manuelne nije slucaj.
U principu elektricna ima sve prednosti, jedino minus tj. sta mi fali je dozirano povlacenje za drifting zimi i polukruzna okretanja
Uvek koristim ručnu, ali imam hvala bogu zdrave ruke pa je koristim, a ne da čekam da se sama zategne, ako se zategne, i ako ne crkne, ili smrzne, Ja lično ne vidim prednosti električne.
Nije tesko ali je ovako puno komfornije, i nema sanse da zaboravis kljuc u autu, posto je isti uvek u dzepu.
Benefit je i zakljucavanje otkljucavanje auta bez ikakvog kontakta sa kljucem koji je u dzepu (ako auto poseduje keyless entry pored starta).
Ne vidim poente, čak mi je ovako bolje jer imam ključ kde da stavim, da nije u đepu i da me žuljaImam zadnje senzore i kameru, definitivno mi fale prednji senzori i to ce biti kod sledeceg auta obavezni deo opreme. Umem da vozim i parkiram i bez svega toga ali sa senzorima mogu da se uparkiram tamo gde mi u prvom trenutku izgleda nemoguce i gde ne bih ni probao da nije njih. Kamera spasava pesake (desilo mi se par puta da na kameri vidim pesaka, a krene i da piste senzori ) , a znatno je olaksan izlazak sa parkinga jer kamera ima jako sirok ugao i vidi se dobar deo ulice u koji izlazis, sto ti sa prednjeg sedista nema sanse da vidis ni pola od toga , tako da je kamera prilicno korisna stvar.maniaxxx je napisao: ↑17 Maj 2018, 19:46park asistencija ( senzori i kamera su nekako prihvatljivi, ali ako sa tim svim ne znaš da parkiraš onda se bolje drži javnog prevoza)
sve sorte autmatskih dugih svetala, lane asiistova, automatskih brisača, automatskog palejnja svetala ( koje ionako ne radi u pola slucajeva), automatskog otvaranja gepeka, automatskog vrtenja volana i praznjenja pepeljara, jebemu mater pa jos disem i imam dve mozdane čelije, znači sve to mogu sam. Ako ne mogu onda ozbiljno nisam za na put.
Automatska duga svetla nemam pa ne mogu da komentarisem, na zalost ni lane assist ali automatsko paljenje svetala me nikad nije izdalo ni na ovom , a ni prethodnom autu tako da ne znam sta znaci ono "koje ionako ne radi u pola slucajeva" jer za 11 godina nisam doziveo to da ne odradi. Jedina razlika na proslom autu kada vozim djerdapskom magistralom preko dana morao sam da ukljucim manuelno da bi se xenoni zagrejali pre tunela da bih imao dovoljno jako svetlo pre ulaska u tunel.
Sada sa full led farovima vise nemam taj momenat jer odmah po ukljucenju su 100% snage tako da u zadnjih godinu dana svetla nisu pomerena sa auto moda.
Napisao sam da senzori i kamera mogu biti koristni, danadanas čak neophodni jer su avti sve nepregledniji, ostalo bezveze
Ne radi tako ali nije ni bitno, vidim po tvom dodatnom postu da ne kapiras sustinu. Postoji i dokumentovano u crevca i proizvodjaci automobila znaju za sigurnosni propust ali i dalje se fura sve to.kragujevac je napisao: ↑17 Maj 2018, 21:48E sad sve te priče da poljak sa koferom stoji na par metara od auta pa produžuje signal do drugog poljaka koji posle svojim transponderom otključa auto su budalaštine neopevane.
Resenje je nezavisni alarm koji nije povezan na kljuc tako da i ako dodje do toga, ne mogu da oteraju auto.
Na yt ima sve vise snimaka sa sigurnosnih kamera gde se lepo vidi kako elegantno oteraju auto, bez ikakve sofisticirane opreme ili mehanickog obijanja. Uopste ne mora da bude pored tebe.
Treba samo 1 uredjaj koji je pored tvog auta i koji pojacava 125Khz sa auta dovoljno tako da tvoj kljuc koji je u tom trenutku 50m dalje primi to.
Kada primi on uzvraca na 433MHz nazad prema autu (a tu vec ima domet). Mislim da ima u nekoj temi gde sam prilicno detaljno pojasnio, ali svakako imas na netu dokumentovano bas detaljno kako radi i nije budalastina (na zalost).
Za front assist imas 3 nivoa osetljivosti, ja sam u startu drzao na max osetljivo i imao problema tj. upozorenja svako malo. Trenutno je na srednjem nivou osetljivosti i nema laznih dojava od tad.
Nisam jos imao situaciju da dodje dotle da sam krene da koci, ali upozorenja imao vise puta i to sigurno dovoljno ranije nego bih sam video da je auto na 20-30m od mene iznenada stao/zakocio.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
i onda zaboravis svetla jer nisu automatska i ne mozes da upalis auto
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
1.Start stop,najdosadnija i najbesmislenija stvar koja se ugradjuje u automobile,pritom kod mene ne ostaje ugasen nego se svaki put nanovo aktivira.
2. Elektricni gepek-uzasno me iritira,spor i potencijalno kvarljiv-jednostavno mi je mnogo jednostavniji manuelni. Onih 15 sekundi dok stojim pored auta dok se otvara me uvek nerviraju.
3. "Interfon"-sistem koji snima glas prednjih putnika i pusta ga na zadnje zvucnike da bi zadnji putnici bolje culi ove napred i konverzacija u autu bila laksa. Sistem koji je u praksi jos gluplji nego u teoriji-iako to deluje nemoguce.
4. Mirrorlink-smesno lose funkcionise u poredjenju sa Android auto
5. Elektricna sedista-u drugom autu imam el sedista bez memorije,nikakav smisao im ne vidim u odnosu na klasicna manuelna osim sto im treba duze za namestiti (i uvek sam precizniji sa tockicem).
6. Eco mod-samo cini auto iritantnim,cisto sumnjam da nesto stedi,menjac izbacuje u N kada pustis gas i upali start stop.
7. Pedalice za promenu brzina na volanu-zdrav razum kaze da je bolje montirati ih na stub upravljaca,zasto to Nemci ne mogu da shvate mi i dalje ne ulazi u glavu.
Seticu se jos necega,mada generalno svaki auto me prvih par dana nervira dok se ne naviknem na njega
2. Elektricni gepek-uzasno me iritira,spor i potencijalno kvarljiv-jednostavno mi je mnogo jednostavniji manuelni. Onih 15 sekundi dok stojim pored auta dok se otvara me uvek nerviraju.
3. "Interfon"-sistem koji snima glas prednjih putnika i pusta ga na zadnje zvucnike da bi zadnji putnici bolje culi ove napred i konverzacija u autu bila laksa. Sistem koji je u praksi jos gluplji nego u teoriji-iako to deluje nemoguce.
4. Mirrorlink-smesno lose funkcionise u poredjenju sa Android auto
5. Elektricna sedista-u drugom autu imam el sedista bez memorije,nikakav smisao im ne vidim u odnosu na klasicna manuelna osim sto im treba duze za namestiti (i uvek sam precizniji sa tockicem).
6. Eco mod-samo cini auto iritantnim,cisto sumnjam da nesto stedi,menjac izbacuje u N kada pustis gas i upali start stop.
7. Pedalice za promenu brzina na volanu-zdrav razum kaze da je bolje montirati ih na stub upravljaca,zasto to Nemci ne mogu da shvate mi i dalje ne ulazi u glavu.
Seticu se jos necega,mada generalno svaki auto me prvih par dana nervira dok se ne naviknem na njega
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Mene nervira kad vidim da neko stoji parkiran(ceka nekog) i auto mu radi u mestu, pogotovo ako je dizel. Ako ce start/stop da doprinese smanjenju ove pojave ima moju punu podrsku.
A za pedalice mogu da razumem da vozis neki BTCC i slicno pa bi primedba bila na mestu, ovako ne vidim kako moze da ti zasmeta
A za pedalice mogu da razumem da vozis neki BTCC i slicno pa bi primedba bila na mestu, ovako ne vidim kako moze da ti zasmeta
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
start/stop je zaista budalastina bar kako je kod vaga odradjeno (preagresivno, gasi i pre potpunog zaustavljanja auta), i smara sto ne pamti status posle gasenja auta.
Sa druge strane itekako mi se svidja pogotovu zimi kada nekoga cekam u autu , motor ugasen, a unutra i dalje radi grejanje i svi sistemi, ili cekanje na semaforima koji traju dugo.
Realno bilo bi dobro kada bi postojala mogucnost da se podesi vreme nakon koga se gasi motor, da ne bude odmah kod svakog zastajkivanja.
Jedino pametno resenje za start stop koje sam nasao da postoji je dodatak elektronike ispred samog tastera koja pamti stanje , tako da ostaje i dalje funkcija tastera i start/stop skroz funkcionalan, a elektronika pamti stanje i posle paljenja auta vraca u prethodno zadato tako da ne mora svaki put po paljenju da se rucno gasi.
- kragujevac
- Postovi: 3397
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Električna sedišta bez memorije su glupost(brže se namesti ručno), sa memorijom su apsolutno perfektna stvar u slučaju kad dva/tri vozača voze isti auto. Kod E39 je bilo mnogo fino pošto je ključ pamtio podešavanja u autu pre gašenja motora, pa kad se sledeći put auto otključa daljincem on sam pomeri sedište, ogledala, namesti klimu i multimediju na zadnja upamćena podešavanja. Drugim rečima, nešto kao personalizovani ključ. Kod XFa ne pamti ništa od prethodnog vozača, a za pomeranje sedišta mora da se pritisne taster na vratima.Maksimus je napisao: ↑21 Maj 2018, 03:145. Elektricna sedista-u drugom autu imam el sedista bez memorije,nikakav smisao im ne vidim u odnosu na klasicna manuelna osim sto im treba duze za namestiti (i uvek sam precizniji sa tockicem).
7. Pedalice za promenu brzina na volanu-zdrav razum kaze da je bolje montirati ih na stub upravljaca,zasto to Nemci ne mogu da shvate mi i dalje ne ulazi u glavu.
Pedalice za promenu brzina moraju da budu na volanu (moj auto eto nije nemački a takodje ima pedalice na volanu a ne na stubu). Koja je logika pedalica na stubu volana? Onda bi za svako menjanje brzine pri okretanju volana morao da skidam ruku sa njega da bih promenio brzinu. Ovako sa pedalicom na volanu je mogućnost promene brzine uvek na prstu, bez da ruka ide sa volana.
Poslednja izmena od kragujevac u 21 Maj 2018, 09:37, izmenjeno 1 put ukupno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
I jedno i drugo rešenje imaju opravdanja i argumente u svoju korist.
Btw, menjanje brzina sa zaokrenutim volanom je najvećem broju slučajeva greška u vožnji, pa to i nije baš dobar argument za priču. Drugo, čak i kada treba da se dodatno koriguje stepen prenosa, pedalice fiksirane za stub su dovoljno velike da mogu da se dohvate i sa zaokrenutim volanom.
Btw, menjanje brzina sa zaokrenutim volanom je najvećem broju slučajeva greška u vožnji, pa to i nije baš dobar argument za priču. Drugo, čak i kada treba da se dodatno koriguje stepen prenosa, pedalice fiksirane za stub su dovoljno velike da mogu da se dohvate i sa zaokrenutim volanom.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Odlična tema ali nikako da se uključim.
Iz mog iskustva svi ti sistemi koje nekog nerviraju mogu biti loše implementirani, dok na drugom automobilu isti sistem radi bolje. Imao sam takav slučaj više puta, primer je keyles koji recimo na Talismanu radi savršeno, dok na nekim drugim modelima ne baš. Isto tako adaptivni tempomat na novom Civicu perfektan u odnosu na neke druge koje sam imao prilike da probam. Tako da ne može se neki sistem kritikovati ako ne radi baš najbolje, odnosno kako bi mi želeli jer je sasvim moguće da u nekom drugom modelu radi odlično.
Moj auto je sišao sa fabričke trake davne 2001. godine i imam samo ABS i EBD. Ali imam priliku da vozim i nove automobile pa i probam puno tih novih sistema. Sad sam recimo vozio novi Swift koji puno tih novotarija nema pa mi sve bilo čudno. Utisci su različiti. Lane assist mi je na Pugu 2008 bio dosadan, a na Talismanu radi dobro ali ima baš iritantan zvuk. Upotrebljivost kamere za vožnju unazad ne treba isticati, to je prosto sjajna stvar pogotovo ako ima širok ugao, ali opet je bolje u kombinaciji sa senzorima. Automatska svetla su mi odlična stvar i u svim novim automobilima to radi vrlo dobro. To bih recimo uzeo obavezno na novom autu. Za brisače već ne znam, opet zavisi kako rade. Na električnu ručnu i dalje nešto ne mogu da se naviknem. Možda kad bi duže koristio.
U suštini nemam ništa protiv da sve to postoji ali da bude stvar izbora.
Iz mog iskustva svi ti sistemi koje nekog nerviraju mogu biti loše implementirani, dok na drugom automobilu isti sistem radi bolje. Imao sam takav slučaj više puta, primer je keyles koji recimo na Talismanu radi savršeno, dok na nekim drugim modelima ne baš. Isto tako adaptivni tempomat na novom Civicu perfektan u odnosu na neke druge koje sam imao prilike da probam. Tako da ne može se neki sistem kritikovati ako ne radi baš najbolje, odnosno kako bi mi želeli jer je sasvim moguće da u nekom drugom modelu radi odlično.
Moj auto je sišao sa fabričke trake davne 2001. godine i imam samo ABS i EBD. Ali imam priliku da vozim i nove automobile pa i probam puno tih novih sistema. Sad sam recimo vozio novi Swift koji puno tih novotarija nema pa mi sve bilo čudno. Utisci su različiti. Lane assist mi je na Pugu 2008 bio dosadan, a na Talismanu radi dobro ali ima baš iritantan zvuk. Upotrebljivost kamere za vožnju unazad ne treba isticati, to je prosto sjajna stvar pogotovo ako ima širok ugao, ali opet je bolje u kombinaciji sa senzorima. Automatska svetla su mi odlična stvar i u svim novim automobilima to radi vrlo dobro. To bih recimo uzeo obavezno na novom autu. Za brisače već ne znam, opet zavisi kako rade. Na električnu ručnu i dalje nešto ne mogu da se naviknem. Možda kad bi duže koristio.
U suštini nemam ništa protiv da sve to postoji ali da bude stvar izbora.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Čudim se jedino kritici za električna sedišta, s obzirom da preciznije i lakše mogu da se podese nego ručno podesiva. Pritom, ne pričamo samo o svojim sedištima, gde god sam podešavao takva sedišta bilo je mnogo bolje urađeno nego klasična mehanička.
Na stranu što obično elektrika ide uz top model sedišta koji ide uz taj automobil, u odnosu na ručno podesiva, tako da ne samo da su kvalitetnije urađena, nego imaju i veći broj podešavanja. Memorija mi nije toliko bitna, niko ne vozi taj automobil sem mene, ali shvatam prednost u kući sa više vozača.
Start/stop se na manuelcu benzincu ne provali uopšte. Na VAG bar lako može da se ugasi kroz VCDS, kome smeta.
Na stranu što obično elektrika ide uz top model sedišta koji ide uz taj automobil, u odnosu na ručno podesiva, tako da ne samo da su kvalitetnije urađena, nego imaju i veći broj podešavanja. Memorija mi nije toliko bitna, niko ne vozi taj automobil sem mene, ali shvatam prednost u kući sa više vozača.
Start/stop se na manuelcu benzincu ne provali uopšte. Na VAG bar lako može da se ugasi kroz VCDS, kome smeta.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Mene nervira jer ko god sedne u bmw odusevi se i uzme da drka komande, a ja mislim da ce da crkne, ipak ima godina, a bmw nije sampion pouzdanosti
Automatsko otvaranje gepeka kod bmwa je mnogo brze nego kod superba, pa je ok.
Recimo sta mi se svidja od nove opreme, oni novi led matrix migavci kod audija sto onako trce kroz far.
Automatsko otvaranje gepeka kod bmwa je mnogo brze nego kod superba, pa je ok.
Recimo sta mi se svidja od nove opreme, oni novi led matrix migavci kod audija sto onako trce kroz far.
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Ja imam elektrocna sedista u 2 auta,u superbu sa memorijom (sa sve personalizovanim kljucem sto @kragujevac pomenu) i u superbu su ok(zbog vise vozaca) a inace im ne vidim neku svrhu,brze se namestim na manuelnom,preciznije (tockic za npr naslon mi bolje odgovara). Ovo naravno me vazi za sedista sa xy podesavanja koja ne mogu rucno da se podesavaju,cak i lubalna podrska je bolje kad je elektricna,a tek glupost su sedista koja se delimicno elektricno podesavaju (tipa samo naslon,vidina i klizanje rucno itd).
@ftj Sto se tice pedalica,na upravljacu smaraju jer nikad ne znas gde su,dok kad su na stubu velike su i fiksne,tako da uvek mozes da ih dohvatis i razlikujes. U principu koristim ih samo na vijugavim,pretezno planinskim putevima i progresivni servo ublazava "problem" jer skrati odnos volana,ali opet. Medjutim prednost ovih na volanu je sto su generalno lepse. Takodje odlicna su stvar za preticanje,klik na levu,brzina ili dve dole i kreces u preticanje,ne moras da guras nogu u patos i lepse se dozira.
Elektricni gepek na svakom autu sa petim vratima me nervira,uvek je sporiji i komplikacija u odnosu na klasicno uzmes i zalupis gepek. Na limuzinama (sa onim malim gepekom) ipak radi mnogo brze.
Dobra fora je REST dugme na klimi,kada sedis u autu a ne radi motor kada pritisnes to dugme on krene da duva topao ili hladan vazduh (u zavisnosti od vremema) koji je "ostao u sistemu" tako da ne moras da palis auto.
@ftj Sto se tice pedalica,na upravljacu smaraju jer nikad ne znas gde su,dok kad su na stubu velike su i fiksne,tako da uvek mozes da ih dohvatis i razlikujes. U principu koristim ih samo na vijugavim,pretezno planinskim putevima i progresivni servo ublazava "problem" jer skrati odnos volana,ali opet. Medjutim prednost ovih na volanu je sto su generalno lepse. Takodje odlicna su stvar za preticanje,klik na levu,brzina ili dve dole i kreces u preticanje,ne moras da guras nogu u patos i lepse se dozira.
Elektricni gepek na svakom autu sa petim vratima me nervira,uvek je sporiji i komplikacija u odnosu na klasicno uzmes i zalupis gepek. Na limuzinama (sa onim malim gepekom) ipak radi mnogo brze.
Dobra fora je REST dugme na klimi,kada sedis u autu a ne radi motor kada pritisnes to dugme on krene da duva topao ili hladan vazduh (u zavisnosti od vremema) koji je "ostao u sistemu" tako da ne moras da palis auto.
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
Ali po vijugavim putevima gde hoces malo brze da vozis, podrazumeva se da su ti obe ruke na volanu u polozaju 9 i 15, i ne odvajas ih od volana kad skreces i uvek znas de su ti pedale. Bar tako savetuje svaka skola napredne/sportske voznje.
Re: Šta vas nervira od novodobne opreme
E onda ne znam kako vozis i sta vozis. Ja sam odmah stavio na najslabiju osetljivost, i stalno flashuje I smara ..Za front assist imas 3 nivoa osetljivosti, ja sam u startu drzao na max osetljivo i imao problema tj. upozorenja svako malo. Trenutno je na srednjem nivou osetljivosti i nema laznih dojava od tad.
Nisam jos imao situaciju da dodje dotle da sam krene da koci, ali upozorenja imao vise puta i to sigurno dovoljno ranije nego bih sam video da je auto na 20-30m od mene iznenada stao/zakocio.
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk