klisko napisao: 25 Nov 2019, 08:02
Pa nije normalno da bilo ko može da podigne pare sa mog računa u bilo kom gradu, ako ga nisam ovlastio. Kako je banka reagovala mnogo govori o samoj banci. Postoji procedura za takve stvari, a ako banka to ne ispegla brzo, može da pretrpi mnogo veću štetu od par desetina hiljada. Zvanično, prvo se piše prigovor banci, pismeno. Sledeće je NBS, a na kraju (a može i na početku) su novine koje će banku najviše da zabole. Takođe, krivična prijava protiv nn lica.
Ako banka neće da sarađuje, biće potrebno vreme da se novac dobije nazad, ali će to banku da košta daleko više. Kazne NBS nisu nimalo naivne, a ako dospe do novina, to će biti još gore po njih. U interesu banke je da sarađuje, samo šefićima to možda nije jasno. Treba to prijaviti u centralu, pisati direktno centrali, odeljenju za bezbednost ili odeljenju za odnose sa medijima i reći im jasno da imaju tri dana da vrate pare ili sve ide u novine. Oni moraju da imaju dokaz da su pare isplatili tog dana u to vreme onome ko je ovlašćen da pare podigne. Ako nemaju to, imaju problem.
Edit: prvi link na Google: https://www.google.com/amp/s/informer.r ... nske-banke
Mozes da pises prigovor NBS zastita klijenata odsek....oni dosta dobro resavaju takve situacije a u medjuvremenu i banku obavestavaju o tvojoj prituzbi. Problem je samo sto je njihov zakonski rok da reaguju do 3 meseca a iz mog iskustva cekaju krajnji rok da to rese.
Meni su problem resili, naravno u moju korist ali opet kazem situacija je malko drugacija i taj rok za odgovor je previse dug za ovakve slucajeve...
Ono sto se meni ne svidja kod pojedinih sto stave malo veci iznos za podizanje da bi stiglo sms obavestenje. Eto sloba napisa da je skinuto 1000 dinara sa racuna. Meni je u Pro creditu minimalni iznos bio 2000, to mi slucajno upalo u oci. Odem u filijalu, a sluzbenica mi drvi kako imam aplikaciju i da mogu tamo da proverim uvek. Jedva je ubedih da mi stavi na 0 taj minimalni iznos. Pa jbt rim i staljin i sve do askurdjela.
Imas wave2pay za intezu koji ti javlja za transakcije sa debitne. Mada meni je to radilo u pocetku i vise mi ne rade notifikacije, verovatno treba reinstalacija.
Ako ti ima telefon NFC, sto da ne probas.
Inace, kako su unapredjivali sistem, opravili ga samo tako, bib w2p ne pokazuje stanje na racunu, a intesa mobi aplikacija ti ne pokazuje gde je potrosnja ostvarena, vec samo neke sifre.
Navodno ce uskoro da srede da nam ponovo bude vidljivo stanje na racunu preko te aplikacije, inace je odlicna sto se tice obavestenja kad se placa nesto, podize novac sa bankomata, nekad mi prvo zapisti tel pa onda ovima u radnji na uredjaju prodje uplata al to je pola sec. razlike.