Električni skuter/trotinet/bicikl
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 1
- Pridružio se: 02 Jun 2021, 15:29
- Garaža: Mazda
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Jel ima neko konkretan savet, nešto do 300 e ali nov. Bitna nosivost i da može da pređe 20km. Gledao sam neki Denver trotinet za 35 https://www.gsmpcshop.rs/gaming---zabav ... ri/0/0/0-0
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
UREDBA O USLOVIMA I NAČINU SPROVOĐENJA SUBVENCIONISANE KUPOVINE NOVIH VOZILA KOJA IMAJU ISKLJUČIVO ELEKTRIČNI POGON, KAO I VOZILA KOJA UZ MOTOR SA UNUTRAŠNJIM SAGOREVANJEM POKREĆE I ELEKTRIČNI POGON (HIBRIDNI POGON):
Rok za podnošenje zahteva ističe 31. oktobra 2022. godine. Iznos subvencije se kreće od 250 do 5000 evra, a visina zavisi od tipa vozila
Proleće je stiglo, a sezona vožnje motora i električnih trotineta praktično je na vratima. Osim što nam dolazi lepo vreme u toku je i konkurs za subvencije za kupovinu baš ovih vozila. Svi zainteresovani građani koji hoće da kupe skuter, moped ili tricikl mogu da podnesu zahtev Ministarstvu za zaštitu životne sredine.
Rok za podnošenje zahteva je u toku, a ističe 31. oktobra 2022. godine. Iznos subvencije se kreće od 250 do 500 evra, a visina zavisi od tipa vozila.
Za četvorotočkaše koji imaju najviše devet putničkih mesta, kao i za teretna vozila čija masa ne prelazi 3,7 tona, a koja imaju isključivo električni pogon, državne subvencije iznose do 5.000 evra.
Pravo na novac imaju fizička i pravna lica, kao i preduzetnici.
Uredbom o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih vozila koja imaju isključivo električni pogon, kao i vozila koja uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem pokreće i električni pogon (hibridni pogon) ("Sl. glasnik RS", br. 132/2021) su definisane subvencije za pet kategorija vozila: mopede i lake tricikle, motocikle, putnička vozila sa najviše devet sedišta, zatim vozila vrste M1 i N1 koja pokreće hibridni pogon i vozila M1 i N1 koja pokreće hibridni pogon koji uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem ima barem jedan električni motor.
-Moped i tricikl -
U prvoj kategoriji našli su se električni moped i laki tricikl i za njihovu kupovinu od države je moguće dobiti 250 evra. Za električni moped kaže se da nema velike troškove i da se može voziti po ceni od 0,35 dinara po kilometru. Maksimalna brzina mu nije veća od 45 km/h, a snaga motora od 4 kW i to je isto slučaj i za električni tricikl.
Električni skuter (moped) mora da se registruje svake godine. Procedura je ista kao kod klasičnog mopeda.
Pristojan može da se kupi za oko 1.500 do 2.000 evra. Cena može da ide i znatno naviše, ukoliko uzimate “ozbiljniji” model ili dodajete razne opcije kao što su baterija većeg kapaciteta.
Neki električni skuteri imaju mogućnost lakog vađenja baterije, tako da možete jednu da izvadite i stavite na punjenje, a drugu ubacite i nastavite vožnju. Cena dodatne ili zamenske baterije zavisi od mnogo faktora, pa to proverite pre kupovine samog skutera.
Za kategorije vozila vrste od L3 – do L7 od države je moguće dobiti 500 evra. Reč je o sledećim modelima:
L3 - motocikl - vozilo sa dva točka čija najveća konstruktivna brzina prelazi 45 km/h
L4 - motocikl sa bočnim sedištem - vozilo sa tri točka čija brzina prelazi 45 km/h
L5 - teški tricikl - vozilo na tri točka čija brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h
L6 - motorno vozilo sa četiri točka: čija težina nije veća od 350 kg, što ne uključuje masu baterija; najveća brzina ne prelazi 45 km/h
L7 - teški četvorocikl, težina nije veća od 400 kg, odnosno 550 kg za vozila za prevoz tereta, što ne uključuje masu baterija ako je reč o električnim vozilima
Rok za podnošenje zahteva ističe 31. oktobra 2022. godine. Iznos subvencije se kreće od 250 do 5000 evra, a visina zavisi od tipa vozila
Proleće je stiglo, a sezona vožnje motora i električnih trotineta praktično je na vratima. Osim što nam dolazi lepo vreme u toku je i konkurs za subvencije za kupovinu baš ovih vozila. Svi zainteresovani građani koji hoće da kupe skuter, moped ili tricikl mogu da podnesu zahtev Ministarstvu za zaštitu životne sredine.
Rok za podnošenje zahteva je u toku, a ističe 31. oktobra 2022. godine. Iznos subvencije se kreće od 250 do 500 evra, a visina zavisi od tipa vozila.
Za četvorotočkaše koji imaju najviše devet putničkih mesta, kao i za teretna vozila čija masa ne prelazi 3,7 tona, a koja imaju isključivo električni pogon, državne subvencije iznose do 5.000 evra.
Pravo na novac imaju fizička i pravna lica, kao i preduzetnici.
Uredbom o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih vozila koja imaju isključivo električni pogon, kao i vozila koja uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem pokreće i električni pogon (hibridni pogon) ("Sl. glasnik RS", br. 132/2021) su definisane subvencije za pet kategorija vozila: mopede i lake tricikle, motocikle, putnička vozila sa najviše devet sedišta, zatim vozila vrste M1 i N1 koja pokreće hibridni pogon i vozila M1 i N1 koja pokreće hibridni pogon koji uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem ima barem jedan električni motor.
-Moped i tricikl -
U prvoj kategoriji našli su se električni moped i laki tricikl i za njihovu kupovinu od države je moguće dobiti 250 evra. Za električni moped kaže se da nema velike troškove i da se može voziti po ceni od 0,35 dinara po kilometru. Maksimalna brzina mu nije veća od 45 km/h, a snaga motora od 4 kW i to je isto slučaj i za električni tricikl.
Električni skuter (moped) mora da se registruje svake godine. Procedura je ista kao kod klasičnog mopeda.
Pristojan može da se kupi za oko 1.500 do 2.000 evra. Cena može da ide i znatno naviše, ukoliko uzimate “ozbiljniji” model ili dodajete razne opcije kao što su baterija većeg kapaciteta.
Neki električni skuteri imaju mogućnost lakog vađenja baterije, tako da možete jednu da izvadite i stavite na punjenje, a drugu ubacite i nastavite vožnju. Cena dodatne ili zamenske baterije zavisi od mnogo faktora, pa to proverite pre kupovine samog skutera.
Za kategorije vozila vrste od L3 – do L7 od države je moguće dobiti 500 evra. Reč je o sledećim modelima:
L3 - motocikl - vozilo sa dva točka čija najveća konstruktivna brzina prelazi 45 km/h
L4 - motocikl sa bočnim sedištem - vozilo sa tri točka čija brzina prelazi 45 km/h
L5 - teški tricikl - vozilo na tri točka čija brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h
L6 - motorno vozilo sa četiri točka: čija težina nije veća od 350 kg, što ne uključuje masu baterija; najveća brzina ne prelazi 45 km/h
L7 - teški četvorocikl, težina nije veća od 400 kg, odnosno 550 kg za vozila za prevoz tereta, što ne uključuje masu baterija ako je reč o električnim vozilima
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Sve više razmišljam da uzmem ovakvo nekakvo sokoćalo (el. trotinet) da imam do posla i nazad. Žena opet uzela auto a i problem sa prakiranjem sve veći... Imam samo 3.5 km do posla, bicikl imam ali je nezgodan za manipulaciju, treba to izvući iz podruma zgrade, pa opet uvući negde u firmu, pa kad se vratiš opet pakovanje u podrum... Trotinet na struju je definitivno bolje rešenje, sklopiš i pod mišku... Jes' da ću sa svojih 47 izgledati smešno, ali šta da se radi...
Valja li šta od ovih jeftinijih cca 300 eur modela? Vidim ima i neki "Ducati"... Ne mislim da se trkam niti da se vozam uokolo, 3.5 km do posla i isto toliko nazad, sve ravno kao tepsija, još su i sredili biciklističke staze, sve ravno i novo kao stako...
Valja li šta od ovih jeftinijih cca 300 eur modela? Vidim ima i neki "Ducati"... Ne mislim da se trkam niti da se vozam uokolo, 3.5 km do posla i isto toliko nazad, sve ravno kao tepsija, još su i sredili biciklističke staze, sve ravno i novo kao stako...
- shandu90
- Postovi: 12318
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Kum je imao xiaomi, a vozao sam ga i ja i sasvim pristojna stvar za te pare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
70 km/h...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Dva točka, elektro pogon, marke proizvođača Renault. Vmax 25 km/h, autonomija 40 km, cena 535 €.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Gazu
- Postovi: 2118
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Ijao, sad kad svima kažem da kupujem ganc novog renoa, pa svi kad vide kako me je krenulo u životu! (Eh, da, verovatno je već izlizana fora.)
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Pitanje je da li je ovo pravi reno ili je neko samo stavio nalepnicu
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
trotinet ko trotinet samo sto ima reno nalepnice ali dobro mozes da se hvalis da vozis nevog renoLa od 500 jura
- Gazu
- Postovi: 2118
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Ma šta reći novog renova od 500 evra, nego: nov reno kabriolet.