Električni skuter/trotinet/bicikl
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Uzeo sam i ja trotinet na dan kaa je proglašeno vanredno stanje i dosta me vadio tokom tog perioda. Za moje komunikacione potrebe je vrlo koristan. Dok nije bilo saobraćaja bilo je fina vožnja...verovatno da ću teško više moći da sečem Slaviju kada se saobraćaj normalizuje, ali dobro ..posle će mi biti satisfakcija da sam u proseku brži od automobilskog saobraćaja u centru. Vozim po kolovozu uglavnom, a sada ću sa normalizacijom morati mnogo češće po trotoaru što me nimalo ne raduje.
Inače, vozilo kao vozilo zahteva koncentraciju i nema opuštanja. Takođe, ko ima neke iluzije o njegovoj praktičnosti u smislu sklapanja, rasklapanja, unošenja u bus, kola, u kancelariju odmah da mu "srušim Sneška" jer je ipak to kabasta stvar od 12 kila i posle nekog vremena se čovek smori. Za nekog ko će da stane, da siđe, pa posle opet samo da krene i da se ne cima oko toga ova stvar je super. Takođe, ne treba zamišljati da je ovo neko ozbiljnije prevozno sredstvo i da sada s njim može čovek da se upusti u neko udaljavanje od civilizacije. Takođe, može da vas "zavede", pa da počen da vas mrzi da hodate što nikako ne treba dopustiti, pogotovu što je sam stav na trotinetu nezdrav za telo posle duže vožnje.
Stavio sam pozadi punu gumu pre dve nedelje i to mekšu od dve ponuđene smeše. Vožnja je daleko neudobnija, po običnoj kocki ne može da se vozi....može, ali igra vilica i vrlo je loše za kičmu i za celo telo koje sada služi kao amortizer i brže će se razdrndati zglob upravljača koji ionako iritirajuće "radi" sve vreme. Što se tiče ponašanja prilikom kočenja i menjanja pravca nisam primetio neku veliku razliku u odnosu na normalnu gumu. Ipak, s obzirom koliko često se gume mogu probušiti i koliko ih je teško promeniti puna guma pozadi nema alternativu.
Imam torbicu za rezervnu bateriju i mogu kad hoću da odem do prodavca da mi stavi...još nisam načisto da li mi treba jer mi je ovako korisna zbog prenosa sitnica.
Bitna stvar je da vodi računa da se ne pregreje elektromotor koji se nlazi u prednjem točku, a to se dešava kada se dugo vozi punom snagom ili duže na uzbrdici. Igrom slučaja svi koji su mi nešto pričali o trotinetima nisu mu spomenuli tu bitnu stvar, pa sam to sam iskusio...mada da sam uložio malo više razmišljanja mogao sam to da dokučim jer naravno da ne može da se hladi kada je potpuno zatvoren u kućištu. Srećom, moj se opravio posle hlađenja i nastavio da radi normalno.
Zatim još jedna esencijalna stvar je da pritisak u prednjoj gumi mora da bude uvek dobar i o tome mora da se vodi računa da bi trotinet išao dobro i da se ostlai delovi ne bi kvarili.
Korisna je stvar za neke ljude...meni baš koristi u ovom trenutku. Šteta što naše ulice nisu user friendly za trotinet, ali šta je tu je...
Inače, vozilo kao vozilo zahteva koncentraciju i nema opuštanja. Takođe, ko ima neke iluzije o njegovoj praktičnosti u smislu sklapanja, rasklapanja, unošenja u bus, kola, u kancelariju odmah da mu "srušim Sneška" jer je ipak to kabasta stvar od 12 kila i posle nekog vremena se čovek smori. Za nekog ko će da stane, da siđe, pa posle opet samo da krene i da se ne cima oko toga ova stvar je super. Takođe, ne treba zamišljati da je ovo neko ozbiljnije prevozno sredstvo i da sada s njim može čovek da se upusti u neko udaljavanje od civilizacije. Takođe, može da vas "zavede", pa da počen da vas mrzi da hodate što nikako ne treba dopustiti, pogotovu što je sam stav na trotinetu nezdrav za telo posle duže vožnje.
Stavio sam pozadi punu gumu pre dve nedelje i to mekšu od dve ponuđene smeše. Vožnja je daleko neudobnija, po običnoj kocki ne može da se vozi....može, ali igra vilica i vrlo je loše za kičmu i za celo telo koje sada služi kao amortizer i brže će se razdrndati zglob upravljača koji ionako iritirajuće "radi" sve vreme. Što se tiče ponašanja prilikom kočenja i menjanja pravca nisam primetio neku veliku razliku u odnosu na normalnu gumu. Ipak, s obzirom koliko često se gume mogu probušiti i koliko ih je teško promeniti puna guma pozadi nema alternativu.
Imam torbicu za rezervnu bateriju i mogu kad hoću da odem do prodavca da mi stavi...još nisam načisto da li mi treba jer mi je ovako korisna zbog prenosa sitnica.
Bitna stvar je da vodi računa da se ne pregreje elektromotor koji se nlazi u prednjem točku, a to se dešava kada se dugo vozi punom snagom ili duže na uzbrdici. Igrom slučaja svi koji su mi nešto pričali o trotinetima nisu mu spomenuli tu bitnu stvar, pa sam to sam iskusio...mada da sam uložio malo više razmišljanja mogao sam to da dokučim jer naravno da ne može da se hladi kada je potpuno zatvoren u kućištu. Srećom, moj se opravio posle hlađenja i nastavio da radi normalno.
Zatim još jedna esencijalna stvar je da pritisak u prednjoj gumi mora da bude uvek dobar i o tome mora da se vodi računa da bi trotinet išao dobro i da se ostlai delovi ne bi kvarili.
Korisna je stvar za neke ljude...meni baš koristi u ovom trenutku. Šteta što naše ulice nisu user friendly za trotinet, ali šta je tu je...
- carov2
- Postovi: 4166
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Odličan review...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Ja sam detetu prošle godine kupio trotinet (ovaj isti kao što su kolege predstavile) M 365. Ponekad se "provozam" i ja sa svojih tačno 100 kg i 193 cm visine Malo me zbog poznijih godina sramota, jer u unutrašnjosti "trotinetdžije" gledaj čudno. Neverovatno, kako ljudi smatraju el trotinet za opasnost - glupost - bahatost. Relano nije opasniji od bicikle. U normalnim urbanim sredinama zaista predstavlja jako praktičan, mobilan i jeftin prevoz. Najveća mana je što se ne sme ostaviti napolju, čak ni kratko vreme, da ne dobije "noge". I pošto nemam kondicije, primetio sam da me vožnja preko 3-4 km u cugu, počinje da zamara.
Po ravnom i do uspona od 4-5% prilično Ok vuče 100kg. Baterija zaista ima autonomiju oko 20 km, za moju težinu, ako se vozi nekom srednjom brzinom. Neko je pomenuo pregrevanje motora. Mislim da ta opcija na fabričkom softveru nije moguća. Ja osetim da smanji snagu posle neke duže vožnje na blagom usponu i da temperatura prednje felne ne prelazi recimo 50-55 stepeni.
Najveća mana je teško pumpanje prednje gume. Često više izgubi pritiska pri pumpanju nego što dobije. Ja bi laički rekao da je opterećenija prednja guma od zadnje, a većina navodi da je zadnja guma problem. Koliko pumpate gume? Šta mislite da li je štetno držati trotinet u gepeku leti, jer se može urejati baš jako?
Po ravnom i do uspona od 4-5% prilično Ok vuče 100kg. Baterija zaista ima autonomiju oko 20 km, za moju težinu, ako se vozi nekom srednjom brzinom. Neko je pomenuo pregrevanje motora. Mislim da ta opcija na fabričkom softveru nije moguća. Ja osetim da smanji snagu posle neke duže vožnje na blagom usponu i da temperatura prednje felne ne prelazi recimo 50-55 stepeni.
Najveća mana je teško pumpanje prednje gume. Često više izgubi pritiska pri pumpanju nego što dobije. Ja bi laički rekao da je opterećenija prednja guma od zadnje, a većina navodi da je zadnja guma problem. Koliko pumpate gume? Šta mislite da li je štetno držati trotinet u gepeku leti, jer se može urejati baš jako?
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Blago vama kod nas je zabranjen...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
I treba. I ovde bih ga zabranio, bar na kolovozu, a posebno za prevoz više od jedne osobe.
To što nemamo infrastrukturu, ne znači da je sve dopušteno. Kad se samo setim da će opet da se razlete po gradu...
T-T
To što nemamo infrastrukturu, ne znači da je sve dopušteno. Kad se samo setim da će opet da se razlete po gradu...
T-T
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Zašto bi zabranio trotinet na kolovozu? Opet neki bi ga zabranili na totoaru. Zašto ne bi zabranio biciklu? I gde je tu razlika? Na žalost ima zemalja gde pokušavaju da ga zabrane. Pokušavaju da ga definišu na nenormalne načine.
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
"Natrcene bradate utvare na trotinetima" @Vidojkovic
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Sa N.Detelinare .
Bajsom (Caprjolo adrenalin) imam 11-15min lagaaaanog pedalanja na higijenski ili hotel park. Kako god pedalao ok ali kada stanem i počnem da se ladim ide znoj logično.
S trotinet nema znoj
- RobiNS
- Postovi: 782
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Upravo zbog tog znoja sam ja prešao na El-Bajs
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Da li je ta guma tubeless ili ima unutrašnju?
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Koliko ja znam xiaomi je sa unutrašnjom, moj cecotec je tubeless
Inače ja nema šanse da izguram 20km sa maksimalnom snagom.
Inače ja nema šanse da izguram 20km sa maksimalnom snagom.
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Ovo je sad off, ali ja bajsom sve obavljam u NS, pogotovo odlazak na posao. Lagana voznja, i nemam problem.
-
- Postovi: 353
- Pridružio se: 02 Avg 2019, 10:43
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
+ 1Puzo81 je napisao:Sa N.Detelinare .
Bajsom (Caprjolo adrenalin) imam 11-15min lagaaaanog pedalanja na higijenski ili hotel park. Kako god pedalao ok ali kada stanem i počnem da se ladim ide znoj logično.
S trotinet nema znoj
Takodje sam prosle godine hteo da zemenim bajs trotinetom, bas bog znojenje. Ne jurcam uopste lagano, ali kad stanem na semafor krece znojenje i tako jedno 5-6 puta do firme, sta vec nije prijatno.
Na kraju batalio, skontao da nisam ni bajs zbog te voznje kupio i da mi je zbog obaveza posle posla najlakse kolima ici (pokupi decu, razvezi na treninge, pokupi).
Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Nije baš da nema znojenja sa trotinetom. Prvo, treba pametno podesiti oblačenje jer idete 20-30km/h, a telo vam ništa ne radi I ne zagrejava se. Nije kako kada se šeta, a nije ni kao kada se vozi bicikl. Onda povremeno se dešava da morate da dignete trotinet na trotoar, da se odgurnete na uzbrdici...da ne govorim o kada treba da ga ponesete. Manje se znoji nego na biciklu, ali nije da ga nema
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Puzo, pune gume ili na naduvavanje pod max. preporucenim pritiskom, udobnija mi je saćasta puna guma. Sto se tice rupa, precnik tocka je mali, i nema govora o rupama.
Vozio sam nocu i nisam video da je na jednom mestu (neobelezeno, normalno) skinut gornji sloj asfalta mozda visine 4 cm. Za malo sam se ubio.
Tezina vozaca izuzetno utice na max brzinu i domet. U istim uslovima, klinac koji broji 65 kg razvio je 34 kmh dok sam ja sa 85kg isao 27-28 kmh.