Video sam ga u Beogradu...mislim da je 99% upravo ovaj model s obzirom na to kako je svetleo...išao je lik 50-60km/h niz Makenzijevu, sa kacigom kao pilot lovca ili spustaš. Bez problem prati ritam bilo kakvog saobraćaja po gradu
.
75A24030-139D-4EB7-BF4E-C3610C9E84D4.jpeg (79.39 KiB) Pogledano 2138 puta
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 08:48
od OMP
koliko trebas biti lud da puknes ovolike pare za trotinet, a jos ludji da juris 100km/h
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 09:00
od Momčilo
Bas ne vidim svrhu.. Nije ni lak pa da ga mozes uneti negde. Samo sto je manji od skutera, ali opet kupiti ovo..
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 09:52
od OMP
po meni teska glupost, ajde da kosta tu do 1000e pa da ima smisla
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 11:06
od pankoz
Svaka roba ima svoje mušterije,tako da uopšte ne sumnjam da će se naći oni koji će da istresu toolike pare za to sokoćalo.
Ima tu i prestiža među lovarnima...
Dualtron Thunder X...baš je čudovište, ovo bi bio trotinet za Mad Maxa. Više mi se sviđa Thunder koga, najverovatnije, i video.
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 12:55
od starac vujadin
OMP je napisao:po meni teska glupost, ajde da kosta tu do 1000e pa da ima smisla
Ima za ispod 1000 eur odličnih trotineta sa dometom od preko 40km, brzinom 40-50km/h, ogbiljenjem, disk kočnicama, koji mogu da uzveru bilo koga na neko brdo.
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 13:09
od OMP
Znam da ima zato i ne znam cemu ovaj sa ovolikom cenom, kome to treba, sem kao statusni simbol
Re: Električni skuter/trotinet/bicikl
Poslato: 09 Avg 2020, 13:31
od starac vujadin
Isto kao i pitanje čemu bilo kakav "preterani" proizvod u bilo kom tehničkom domenu...uvek postoji neko ko želi da postavi standarde i to gura celu priču napred. Kod ovog najskupljeg izgleda dobro ovaj sistem ogibljenja.
Realno preko 30km/h je već preterivanje. Bitno je imati dobru konstrukciju koja može da izdrži spust niz brdo i cimanje u gradskoj vožnji, jak motor zbog dometa i uspona, šira platforma od ovih koje vidimo zbog upravljivosti i zdravijeg položaja, dobre kočnice i neko ogibljenje...koliko vidim da bi se to dobilo treba dati oko 700-800 eur što je naš standard i dalje jako visoko. Ali, takav trotinet mora da bude preko 15kg težak i već limitira mobilnost. I ostaje pitanje rezervnih delova.