Novi Sad
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi Sad
I ja se vozim graCkim a radim na keju. Jednostavno sam odlepio od zatvaranja ulica i guzvi.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Novi Sad
Nije sporno da se takvi automobili. Sporno je to sto kod nas ih voze u procentu vecem nego bilo gde u evropi sumnjive face. Naklon onima koju su ih pazarili od redovnog, postenog i samostalnog privatnog rada.
I sporno je to sto se vozimo u onakvim skrsenim autobusima iako gradjani placaju kartu i firme koje placaju mesecne za veliki broj zaposlenih. Jer su (neko ce reci ambiciozni sa istim startnim pozicijama) politicari opljackali javna preduzeca pa i javni prevoz.
Sporno je da se vozimo po rupama a automobila nikad vise i registracije nikad skuplje i svi od toga izdvajaju za odrzavanje puteva..
I sporno je to sto se vozimo u onakvim skrsenim autobusima iako gradjani placaju kartu i firme koje placaju mesecne za veliki broj zaposlenih. Jer su (neko ce reci ambiciozni sa istim startnim pozicijama) politicari opljackali javna preduzeca pa i javni prevoz.
Sporno je da se vozimo po rupama a automobila nikad vise i registracije nikad skuplje i svi od toga izdvajaju za odrzavanje puteva..
Re: Novi Sad
@aviator tanka je linija izmedju dobrog i loseg i ziv covek jako lako predje te linije. Poenta je samo da li je sposoban da primeti gde se nalazi i da li ima snage / zelje da se vrati.
Inace u civilizovanim zemljama postoji faktor izmedju najsiromasnijih i najbogatijih, i taj faktor pokazuje pravednost nekog sistema, odnosno da znanje i sposobnost svakog coveka ma koliko bilo unikatno ne predje n puta najsiromasnijeg, jel to pokazuje humanitost drustva. Naravno da razlika mora da bude velika, ali ogromna nikako...
PS: Meni licno je degutanto da vidim toliko besnih automobila i blaziranih faca (posebno u Bg na odredjenom mestima) a sa druge strane beznadje. Jednostavno jezivo... Bez ikakvog opravdanja...
Inace u civilizovanim zemljama postoji faktor izmedju najsiromasnijih i najbogatijih, i taj faktor pokazuje pravednost nekog sistema, odnosno da znanje i sposobnost svakog coveka ma koliko bilo unikatno ne predje n puta najsiromasnijeg, jel to pokazuje humanitost drustva. Naravno da razlika mora da bude velika, ali ogromna nikako...
PS: Meni licno je degutanto da vidim toliko besnih automobila i blaziranih faca (posebno u Bg na odredjenom mestima) a sa druge strane beznadje. Jednostavno jezivo... Bez ikakvog opravdanja...
Re: Novi Sad
Ta tanka linija se zove moral.
Re: Novi Sad
Ljubo svaka ti ko u Njegoša slazem se...
Darko, u pravu si ima.dosta mutnih faca. Dosta tih besnih je registorovano i na drzavu.
Razne agencije...
Ali u odnosu od pre par godina. Ima i poszenih klinci.
Pa vidim u gradnji, sve više je IT klinci koji hoce kuce stanove, zgrade kupuju stanove, preliva se u druge delatnosti.
Do pre par godina vecina investitora je bilo neki mutni.likovi u s i x5 a8 a sad oko 60% su. Nam legalne firme klinci kreditno sposobni sportisti... menja se struktura a neki prelaze u legalnije vode...
Da dodam gradjevinski investitori su i dalje u velikom bruju rizicni klijenti.
Ispod 10 firmi su pouzdani sto je sramno..
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Darko, u pravu si ima.dosta mutnih faca. Dosta tih besnih je registorovano i na drzavu.
Razne agencije...
Ali u odnosu od pre par godina. Ima i poszenih klinci.
Pa vidim u gradnji, sve više je IT klinci koji hoce kuce stanove, zgrade kupuju stanove, preliva se u druge delatnosti.
Do pre par godina vecina investitora je bilo neki mutni.likovi u s i x5 a8 a sad oko 60% su. Nam legalne firme klinci kreditno sposobni sportisti... menja se struktura a neki prelaze u legalnije vode...
Da dodam gradjevinski investitori su i dalje u velikom bruju rizicni klijenti.
Ispod 10 firmi su pouzdani sto je sramno..
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Novi Sad
Moral je tako glup naziv. Isto kao patriota i patriotizam. Suvise je to kompleksno da bi se tako prosto nazvalo. Morala ima jako mnogo, kao i npr inteligencije. Ceo balans je vazan. A ako je neko po svaku cenu moralan ili iskljucivo inteligentan u vecini slucajeva nije bas ni normalan... Moje misljenje...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Super je to sto je on uspeo, ali to je vise izuzetak nego pravilo. Radio sam u autoindustriji, tu da pocnemo od HR-a je totalna katastrofa. Srbija jako malo ljudi ima koji su ostali i koji su sposobni za ozbiljne poslove. Teska je indijanstina u toj bransi.srdjanyo je napisao: ↑16 Sep 2018, 12:55Bravo Swemir!
Evo npr. Moj paša bio student generacije na Mašinskom fakultetu u Novom Sadu. Vratio se u Kikindu i radio u CIMOS za bedne pare. Onda je konkurisao u par navrata u par kompanija u NS, BG. Na kraju ga izabrali u Norma grupi u SU. Ima zaista dobru platu na jednoj od rukovodeći pozicija, ali dosta i radi. Što u Srbiji što u Evropi, Aziji i Americi. Svastika, njegova supruga, je morala da čeka godinu dana da se on tamo snađe na poziciji onda su prešli svi u SU. I ona je prešla u drugu firmu. Digli su stambeni, uštedeli i 25k€za novu Mazdu. Sada im super ide. Mislim da nisu imali "veze". Ali su uspeli. Bez roditelja ili rođaka, kumova... Sami sa "sa svojih 10 prstiju".
Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi Sad
A tema je Novi Sad
Ovo šta se piše ovde je primenjivo na celu zemlju.
Ovo šta se piše ovde je primenjivo na celu zemlju.
Re: Novi Sad
@ljuba
"Ne možeš prevariti poštenog čoveka."
Moto engleske serije Prevaranti.
Proglašavati glupim nešto što nas odvaja od varvara...
I zašto je potrebno istaći krajnost nečeg, da bi se to obezvredilo.
"Ne možeš prevariti poštenog čoveka."
Moto engleske serije Prevaranti.
Proglašavati glupim nešto što nas odvaja od varvara...
I zašto je potrebno istaći krajnost nečeg, da bi se to obezvredilo.
Re: Novi Sad
Simplifikovanje osobina je inace Americka specijalnost, uglavnom svojsveno priglupljim, zatucanijim narodima...
Re: Novi Sad
Mašiš. Nema veze...
Re: Novi Sad
I ovo ima dve strane...Darko je napisao:Nije sporno da se takvi automobili. Sporno je to sto kod nas ih voze u procentu vecem nego bilo gde u evropi sumnjive face. Naklon onima koju su ih pazarili od redovnog, postenog i samostalnog privatnog rada.
I sporno je to sto se vozimo u onakvim skrsenim autobusima iako gradjani placaju kartu i firme koje placaju mesecne za veliki broj zaposlenih. Jer su (neko ce reci ambiciozni sa istim startnim pozicijama) politicari opljackali javna preduzeca pa i javni prevoz.
Sporno je da se vozimo po rupama a automobila nikad vise i registracije nikad skuplje i svi od toga izdvajaju za odrzavanje puteva..
Ne znam da li kradu u GSP, mozda i kradu, ali sa sadasnjim cenama karata oni realno ne mogu da obezbede kvalitetnu uslugu pa da su najposteniji na svetu. Nije imati nove i savremene autobuse jeftina stvar.
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Novi Sad
Kako ne kradu, ja mislim da tamo nije ojadio firmu samo kod nije hteo ali upuceniji ce napisati. Secam se neke price da imaju vise ljudi u kancelarijama nego vozaca i mehanicara.
Ne mislim da su prejeftine karte ako se poredi sa drugima. Ja placam radnicke mesecne markice. Za uzi grad je 2000 din a druga zona 4000 din ili tako nesto i to za prevoz samo autobusima. Ko zna koliko to jos drzava subvencionise pa neko pokrade.
Secam se pre par godina je drugar u becu placao 50e mesecan radnicki prevoz ali mogao je da koristi i metro i bus i tramvaj i lokalni voz i svi prevozi kao i stanice, infrastruktura su izgledale svemirski.
Ako tako poredis gde je onda skupo a gde jeftino?
Ne mislim da su prejeftine karte ako se poredi sa drugima. Ja placam radnicke mesecne markice. Za uzi grad je 2000 din a druga zona 4000 din ili tako nesto i to za prevoz samo autobusima. Ko zna koliko to jos drzava subvencionise pa neko pokrade.
Secam se pre par godina je drugar u becu placao 50e mesecan radnicki prevoz ali mogao je da koristi i metro i bus i tramvaj i lokalni voz i svi prevozi kao i stanice, infrastruktura su izgledale svemirski.
Ako tako poredis gde je onda skupo a gde jeftino?
Re: Novi Sad
Moja zena u Kelnu placa 96 eur mesecnu kartu, ali grad i dalje mora pozamasno da dodaje.
Jes da uvode polako elektricne autobuse, trenutni su max par godina stari...metro, s-ban...
Jes da uvode polako elektricne autobuse, trenutni su max par godina stari...metro, s-ban...
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Ma de kradu, posteni ljudi.
Pre 5 10god se davalo par hiljada eura da vozis bus(za zaposlenje),jer je plata bila cini mi se oko 70-80.000din. A danas beze iz GSP-a vozaci, nema ko da vozi, imaju oko 45-50.000din. Radnici(za kancelarijske znam) daju procenat od plate tj 2 procenta, proveren info iz prve ruke. Potpisu ugovor na 50-55.000 npr, ali im odmah daju do znanja da u stvari svaki mesec imaju obavezu od toliko i toliko(oko 15.000din ne) i da imaju platu 35-37-40.000din ali eto imaju posao. Ovo nije prica reko mi komsija od njegovog drugara snajka radi tamo...
Srbija ima kesa koliko treba, i sve bi to moglo da se isfinansira, ali jednostavno su tenderski procenti previsoki.
Da bi prosao tender za npr gume za bus, lupam, ti das gume povoljnije a za uslugu te ne pitaju posle moze da bude montaza i 5000din po gumi. Opet info iz prve ruke, coveka sto odrzava neke masine i racunare, a nije neka faca vec prodje tender kad se niko ne javi. Kaze bitno je samo uci i posle mozes da naplatis uslugu 5x vise niko to ne kontrolise ako das procenat.
A gde su ostali poslovi koji mu milionski.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Pre 5 10god se davalo par hiljada eura da vozis bus(za zaposlenje),jer je plata bila cini mi se oko 70-80.000din. A danas beze iz GSP-a vozaci, nema ko da vozi, imaju oko 45-50.000din. Radnici(za kancelarijske znam) daju procenat od plate tj 2 procenta, proveren info iz prve ruke. Potpisu ugovor na 50-55.000 npr, ali im odmah daju do znanja da u stvari svaki mesec imaju obavezu od toliko i toliko(oko 15.000din ne) i da imaju platu 35-37-40.000din ali eto imaju posao. Ovo nije prica reko mi komsija od njegovog drugara snajka radi tamo...
Srbija ima kesa koliko treba, i sve bi to moglo da se isfinansira, ali jednostavno su tenderski procenti previsoki.
Da bi prosao tender za npr gume za bus, lupam, ti das gume povoljnije a za uslugu te ne pitaju posle moze da bude montaza i 5000din po gumi. Opet info iz prve ruke, coveka sto odrzava neke masine i racunare, a nije neka faca vec prodje tender kad se niko ne javi. Kaze bitno je samo uci i posle mozes da naplatis uslugu 5x vise niko to ne kontrolise ako das procenat.
A gde su ostali poslovi koji mu milionski.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока