Kurirske službe

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4120
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Kurirske službe

Post od carov2 » 08 Apr 2020, 10:39

Puzo81 je napisao:Da niste ovih dana slali nešto Dexpressom?

Redovno šaljem pakete 0,5kg, otkup uglavnom 1000RSD i poštarina i povrat otkupnine bude 435RSD kao što i piše na slipu.

Danas 5 paketa, troje platilo poštarinu 435RSD a dvoje u različitim gradovima rekoše da su im kuriri uzeli 600 odnosno 700RSD :o

Počeli da klepaju, koriste situaciju :think:
Jeste, počeli da klepaju...
Za dostavu paketa čija je vrednost 82000 rsd i težina 0,5kg, su mi uzeli 1150 rsd za poštarinu.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk



Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4120
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Kurirske službe

Post od carov2 » 08 Apr 2020, 11:32

EDIT:

Sada sam slučajno video, Beks je u pitanju, ne Dexpress.
Dexpress mi je doneo slušalice pre neki dan i cena je bila korektna, oko 550 rsd čini mi se.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Momčilo
Postovi: 1345
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44
Garaža: Peugeot 407 2.0 HDi

Re: Kurirske službe

Post od Momčilo » 08 Apr 2020, 12:00

Kuriri redovno sebi uzimaju "bakšiš". U prethodnoj firmi smo skoro svakodnevno imali reklamaciju kupca "Rekli ste da ćete vi platiti troškove brze pošte, a meni su naplatili", što znači da je bukvalno 2x obračunata poštarina i uvek kada sam zvao AKS objašnjenje je bilo "Zbunio se kurir, vratiće pare".

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Kurirske službe

Post od shandu90 » 08 Apr 2020, 12:18

Zato royal da priznanicu i odmah pitaju ko placa, sve pise i nema takvih fora i fazona.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Puzo81
Postovi: 3250
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: Kurirske službe

Post od Puzo81 » 08 Apr 2020, 12:24

Bracin royal?

Piše i na Dexpress slipu i samo po tome plaćam. Jbg kupci neupućeni.

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4120
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Kurirske službe

Post od carov2 » 08 Apr 2020, 12:27

Momčilo je napisao:Kuriri redovno sebi uzimaju "bakšiš". U prethodnoj firmi smo skoro svakodnevno imali reklamaciju kupca "Rekli ste da ćete vi platiti troškove brze pošte, a meni su naplatili", što znači da je bukvalno 2x obračunata poštarina i uvek kada sam zvao AKS objašnjenje je bilo "Zbunio se kurir, vratiće pare".
Samo da napomenem, ovo što sam ja napisao iznad nije taj slučaj, već im uredno u sistemu piše tolika cena dostave.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Kurirske službe

Post od shandu90 » 08 Apr 2020, 12:52

Puzo81 je napisao:Bracin royal?

Piše i na Dexpress slipu i samo po tome plaćam. Jbg kupci neupućeni.
Ciji god da je, rade posao i ne vitlaju me kuriri.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Kurirske službe

Post od dag81 » 08 Apr 2020, 19:51

Royal u NDu 5 ljudi pokrica. Bili su ok,ako se moze tako reci, ali ne dobijaju plate pa klepaju kuriri otkupe, pogotovu BG.
47000din od decembra im ne mogu naplatiti.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


nsvladimir
Postovi: 26
Pridružio se: 09 Sep 2017, 17:25

Re: Kurirske službe

Post od nsvladimir » 09 Apr 2020, 16:16

Ajde da i ja pitam, pre mesec dana sam preko Rojal ekspresa poslao dve otkupne pošiljke koje su uredno isporučene i naplaćene. Od tada do danas novac mi nije isplaćen (oko 4000 din). Kada odem u njihov magacin u Novom Sadu ljudi sležu ramenima, kažu ne znaju gde su otkupnine i zašto ih nema. U sistemu za praćenje pošiljki sve lepo stoji da je uručeno i papirološki je sve čisto ali novca nema pa nema. Zvao sam kol centar desetak puta, slao mailove, popunjavao nekakve reklamacione listove i formulare za odštetu po njihovim uputstvima i slao im ali ništa od toga. Svaki put dobijem odgovor da je moj predmet u postupku rešavanja i da ću u najskorije vreme biti obavešten o ishodu, i tako u nedogled. Da li neko ima slična iskustva i šta mi je činiti?

Korisnikov avatar
Martin
Postovi: 2857
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Kurirske službe

Post od Martin » 09 Apr 2020, 16:32

Rojal se od novembra raspada. Bili su ok, i odjednom su prsli.

Korisnikov avatar
Ikac
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Kurirske službe

Post od Ikac » 09 Apr 2020, 16:56

Probaj da kontaktiraš RATEL, pošto su oni zaduženi i za poštanske usluge, a vidi i na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija da li postoji i neka inspekcija kojoj bi mogao da se obratiš.

Evo šta kaže zakon
Član 80

Poštanski operator je dužan da se izjasni u roku od osam dana od dana prijema reklamacije u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i u roku propisanom aktima Svetskog poštanskog saveza u međunarodnom poštanskom saobraćaju, donošenjem odluke o osnovanosti reklamacije.

Član 81

Protiv odluke poštanskog operatora iz člana 80. ovog zakona o odbijanju reklamacije, korisnik može da podnese prigovor Agenciji u roku od 15 dana od dana prijema odluke o reklamaciji.

Korisnik može podneti prigovor Agenciji i zbog nedostavljanja odluke o podnetoj reklamaciji.

Po podnetim prigovorima iz st. 1. i 2. ovog člana Agencija posreduje u vansudskom rešavanju spora nastalog između poštanskog operatora i korisnika.

Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja spora ne isključuje i ne utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, u skladu sa zakonom.

Na postupak vođenja i okončanja vansudskog rešavanja spora između poštanskog operatora i korisnika, shodno se primenjuju odredbe zakona kojima se uređuju posredovanje, arbitraža, kao i drugi propisi kojima se uređuje vansudsko rešavanje sporova.

Korisnikov avatar
Puzo81
Postovi: 3250
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: Kurirske službe

Post od Puzo81 » 10 Apr 2020, 00:16

Ubedljivo najbolji mi je nio postexpres dok nisu počeli da štrajkuju i da uopšte ne nose pakete na adresu a napišu da su kao zvali klijenta i nije nio na adresi što nije bilo tačno.
Onda se paketi vraćali pa pucao 2x poštarinu da bih preuzeo nazad i gubio vreme jer se za reklamaciju moralo ići u kancelariju u glavnu zgradu u centru.

Danas Dexpress isporučio koliko toliko ok, 540din za paket otkupa 1000din i težine 1,2kg.

nsvladimir
Postovi: 26
Pridružio se: 09 Sep 2017, 17:25

Re: Kurirske službe

Post od nsvladimir » 10 Apr 2020, 14:12

Ikac je napisao:Probaj da kontaktiraš RATEL, pošto su oni zaduženi i za poštanske usluge, a vidi i na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija da li postoji i neka inspekcija kojoj bi mogao da se obratiš.

Evo šta kaže zakon
Član 80

Poštanski operator je dužan da se izjasni u roku od osam dana od dana prijema reklamacije u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i u roku propisanom aktima Svetskog poštanskog saveza u međunarodnom poštanskom saobraćaju, donošenjem odluke o osnovanosti reklamacije.

Član 81

Protiv odluke poštanskog operatora iz člana 80. ovog zakona o odbijanju reklamacije, korisnik može da podnese prigovor Agenciji u roku od 15 dana od dana prijema odluke o reklamaciji.

Korisnik može podneti prigovor Agenciji i zbog nedostavljanja odluke o podnetoj reklamaciji.

Po podnetim prigovorima iz st. 1. i 2. ovog člana Agencija posreduje u vansudskom rešavanju spora nastalog između poštanskog operatora i korisnika.

Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja spora ne isključuje i ne utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, u skladu sa zakonom.

Na postupak vođenja i okončanja vansudskog rešavanja spora između poštanskog operatora i korisnika, shodno se primenjuju odredbe zakona kojima se uređuju posredovanje, arbitraža, kao i drugi propisi kojima se uređuje vansudsko rešavanje sporova.
Dobio sam odgovor na žalbu za jednu pošiljku da je odbijena, razlog je taj što službenik rojala prilikom kreiranja naloga nije čekirao da je otkupna pošiljka i navodno su naplatili samo poštarinu. Na listiću potvrde koju sam dobio od njih naravno stoji otkupna vrednost i sve je ok ali "to njihovo sistemsko čekiranje koje vide samo oni" nije dobro označeno zbog čega je odbijena reklamacija.

Korisnikov avatar
Ikac
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Kurirske službe

Post od Ikac » 10 Apr 2020, 14:36

Ništa, onda se obrati inspekciji i RATEL-u, to što su oni interno zabrljali, nije tvoj problem.

Korisnikov avatar
Momčilo
Postovi: 1345
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44
Garaža: Peugeot 407 2.0 HDi

Re: Kurirske službe

Post od Momčilo » 10 Apr 2020, 15:32

Ček, ček, priznali su da je njihova greška, tj. greška njihovo radnika i odbili reklamaciju?

Odgovori