Kad su prešli sa 94Ah na 120Ah model, rešili su se Rex / Range Extender opcije. Inače je Rex mali 650cc motoric povezan na generator koji kod 60Ah i 94Ah modela koji nisu svi Rex, opciono sedi pozadi ispod gepeka i puni bateriju. Većina i3 nisu Rex, što je po meni bolja varijanta. Rezervoar na njima je valjda 5l ili 9l ili tako nešto. Možeš da programiraš jedan od dugmića na kontrolnoj tabli da ga uključiš kad hoćeš, pre nego što baterija padne na 5%, i većina ljudi to radi. Ako čekaš sam da se uključi dok si na nekom dužem putu, onda kad voziš na autoputu i dodjes do 5% onda krene da gasi klimu i štedi energiju i druge gluposti kad ideš 120 po uzbrdici, uključiš sam unapred i rešen problem.
Mislim da je 120Ah (42kWh) model počeo 2019 da se prodaje.
Inače noviji 120Ah modeli imaju mali zvučnik u prednjem braniku koji se čuje ispod 30km/h, ne pravi zvuk kao sus, već neki svermirski zvuk kao Evangelion i glasniji je od nekih fosilnih auta. Na kasnim 2021/2022 ne može da se ugasi zbog bezbednosti i ne može skroz da se izšteka zvučnik, bez da kompjuter prijavi grešku, ali može delimično da se izšteka do pola ili da uzmeš bimmercode i obdlink i isključiš tako, što je bolja varijanta, bimmercode ima i druge korisne opcije.