Dobro veče
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Dobro veče
Ne bih da oštrim sedmično
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Dobro veče
Kupi keramicki noz (ali pravi keramicki) samo pazi da ga ne polomis.
Ovako nesto:
https://www.galaxus.ch/en/s2/product/ky ... Ids=41-505
Ovako nesto:
https://www.galaxus.ch/en/s2/product/ky ... Ids=41-505
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Dobro veče
Kakav je taj nož koji ti koristiš, onaj veliki (rekao bih 20 cm)?
Mogao bih da bacim pogled na tu keramiku, nije mi palo na pamet.
Mogao bih da bacim pogled na tu keramiku, nije mi palo na pamet.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Dobro veče
Cisto informativno, kolika je razlika u odrzavanju serije 5 i 7 iliti E i S klase? Polovnih.
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Ne znam iz prve ruke, ali sam od vise ljudi, uglavnom vlasnika, cuo da je drasticno veca nego razlika 3/5 i C/E.
Имам једно потпитање...
Re: Dobro veče
Tacno tako.
Vozio sam vise modela iz te klase (A8, S8, S500, S63...) i njihovo odrzavanje je bas mnogo skuplje od klase ispod.
Nije tolika razlika izmedju BMW 3/5 ili Audija A4/A6 ili Mercedesa C/E ako su u pitanju iste motorizacije.
Medjutim, kod S klase, A8 i BMW 7 vise nema "provlacenja" i odrazavanje je bas skupo.
Ljudi cesto iz neznanja kad vide cene polovanjaka polete za vecom klasom pa se iznenade troskovima. Pogotovo sto se u toj visoj klasi mnogo vise stvari kvari, imaju mnogo vise el sistema koji vremenom otkazuju... a te sitne popravke su papreno skupe.
Zato se takvi automobili vec kod 2-3 vlasnika vrlo brzo zapuste, krenu da se odrzavaju po garazama, da vuku neke sitne kvarove sa kojima moze da se funkcionise i samo se gomilaju... i tako se vrlo brzo od vrhunskog auta napravi raga.
Vozio sam vise modela iz te klase (A8, S8, S500, S63...) i njihovo odrzavanje je bas mnogo skuplje od klase ispod.
Nije tolika razlika izmedju BMW 3/5 ili Audija A4/A6 ili Mercedesa C/E ako su u pitanju iste motorizacije.
Medjutim, kod S klase, A8 i BMW 7 vise nema "provlacenja" i odrazavanje je bas skupo.
Ljudi cesto iz neznanja kad vide cene polovanjaka polete za vecom klasom pa se iznenade troskovima. Pogotovo sto se u toj visoj klasi mnogo vise stvari kvari, imaju mnogo vise el sistema koji vremenom otkazuju... a te sitne popravke su papreno skupe.
Zato se takvi automobili vec kod 2-3 vlasnika vrlo brzo zapuste, krenu da se odrzavaju po garazama, da vuku neke sitne kvarove sa kojima moze da se funkcionise i samo se gomilaju... i tako se vrlo brzo od vrhunskog auta napravi raga.
Re: Dobro veče
Svi diskovi i pločice, svi filteri i servis menjača će me izaći oko 300k za A7. To me očekuje na 120.000km.
Re: Dobro veče
Iz cega se sastoji servis menjaca? Momacka cifra za 120k km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
Menjanje ulja u menjaču i ne znam da li rade još nešto...
Re: Dobro veče
Za s550 amg je zamena plocica, diskova,i valjda m servis pre par godina bila 200k.
Re: Dobro veče
Ja sam prosle godine osvezavao svoj A4, pisao sam i detaljno o svemu sto sam radio (mali servis, veliki servis, servis menjaca, ulje u kocnicama, diskovi i plocice, gume, detailing....). Kompletno sredjivanje je izaslo izmedju 5-6.000e.
Auto je presao oko 130.000km i tacno mu je to bio period kada je trebalo odraditi zatezanje bora da bi i dalje bio u top stanju i da se ne bi zapustio.
Iste cifre sam trosio u visoj klasi bukvalno na nekoliko redovnih servisnih intervencija na smesnoj kilometrazi.
Tacno se secam da sam u Mikomu platio racun oko 4.000e za servisne radove na S63AMG koji tada nije presao preko 50.000km.
Tek za S8 sam placao servise papreno, poslednje godine sam imao vise ulaganja od trenutne vrednosti vozila.
Ko hoce da mu auto iz te visoke klase uvek bude u top stanju uz vrhunsko odrzavanje, to moze jako puno da kosta...
Auto je presao oko 130.000km i tacno mu je to bio period kada je trebalo odraditi zatezanje bora da bi i dalje bio u top stanju i da se ne bi zapustio.
Iste cifre sam trosio u visoj klasi bukvalno na nekoliko redovnih servisnih intervencija na smesnoj kilometrazi.
Tacno se secam da sam u Mikomu platio racun oko 4.000e za servisne radove na S63AMG koji tada nije presao preko 50.000km.
Tek za S8 sam placao servise papreno, poslednje godine sam imao vise ulaganja od trenutne vrednosti vozila.
Ko hoce da mu auto iz te visoke klase uvek bude u top stanju uz vrhunsko odrzavanje, to moze jako puno da kosta...
Re: Dobro veče
Ja sam danas razmisljao, ako imamo npr E320 CDI airmatic, distronic (full ajmo reci), u sustini ima sve sto i S320 CDI. Motor isti, menjac isti, zar bi moralo odrzavanje na S biti drasticno vece?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Dobro veče
Proizvođači sami drže visoku cenu delova za F segment, to ti je prvi problem, šta god da crkne a da je za S klasu (ili neki drugi auto F segmenta) košta dosta više. Nije to VW koncern pa da pola dijelova sa Golfa ide i na A3, tu se namerno pravi razlika kako bi se naplatilo od onih koji imaju