Dobro veče
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Dobro veče
Evo ga i mališa clio među zverkama hahah i ima jedna astra opc Gomila klasa ima. Kidaju ovi ferariji takođe kao lambo. Sad sam video pravila ovi najjača klasa imaju maks 600 konja, što u suštini i nije neko ludilo kad pogledaš šta farbrički za civile ima, ali zato ovi svi deru kojeg god hoćeš običnog. Ko zna koje sve dorade imaju.
Inače što je kul ovaj ktm xbow gtx, to sam guglao šta je mislio sam da je neki pagani ili koenigsegg
Inače što je kul ovaj ktm xbow gtx, to sam guglao šta je mislio sam da je neki pagani ili koenigsegg
Re: Dobro veče
Kod tih auta je fora da imaju odlicna ubrzanja, slikove ili polu slikove, odlicno vesanje i kada vidis da u prvoj krivini hohenrain on ide 220, pa npr schwedenkreutz 270. To su opasne masine.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Dobro veče
Da, da, evo još 1h 20m do kraja.
Ovaj KTM ima ladno 530 konja i samo 1048kg
Kako ova sp9 klasa obilazi sve haha, znači m4-e, m2cs, kajmane, supre, da ne pričam ove cupre, golfove, i30n, itd... Ko da stoje
Ovaj KTM ima ladno 530 konja i samo 1048kg
Kako ova sp9 klasa obilazi sve haha, znači m4-e, m2cs, kajmane, supre, da ne pričam ove cupre, golfove, i30n, itd... Ko da stoje
Re: Dobro veče
Evo i firma koju pominju uz prosche Manthey Racing. Ozbiljna kuca.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Dobro veče
Da, ovaj žuto zeleni, od početka vodi.
Re: Dobro veče
nije tu glavna fora u snazi motora samo, automobili su laksi, menjaci nisu fabricki vec prilagodjeni stazama, posebno vesanje, kocnice, aerodinamika, itd. tako da mozda ima slicno konja kao serija ali je neuporedivo brzi i upravljiviji auto, naravno prave se iz 0, serisjki auto je samo osnova od koje se nekih 50% delova odbaci i pravi novo posebno kad je u pitanju neka ozbiljna klasa automobila poput ovih gt, kad je neka slabija klasa u pitanju tipa clio onda nema tolko izmena od fabrickih najjacih verzija tipa rs.
Kod ovih ktm-ova, oni su fabricki, nisu naknadno pravljeni, fabrika je taj model homologirala bas za trke pre cini mi se 3-4 godine i samo ih fabrika pravi uz naravno neke manje tjunerske kuce koje mahom odrzavaju ta vozila ali ih ne prave iz nule.
To je inace takmicenje koje se svake godine u ovo neko vreme odrzava, 24h nirburgringa i decenijama se tako vozi, nije tako prestizno kao le man ali jer je ovde mnogo vise entuzijasta ali opet ima dugu tradiciju
Kod ovih ktm-ova, oni su fabricki, nisu naknadno pravljeni, fabrika je taj model homologirala bas za trke pre cini mi se 3-4 godine i samo ih fabrika pravi uz naravno neke manje tjunerske kuce koje mahom odrzavaju ta vozila ali ih ne prave iz nule.
To je inace takmicenje koje se svake godine u ovo neko vreme odrzava, 24h nirburgringa i decenijama se tako vozi, nije tako prestizno kao le man ali jer je ovde mnogo vise entuzijasta ali opet ima dugu tradiciju
Re: Dobro veče
GT3 i GT4 automobili su svi razvijeni i napravljeni od strane njihovih proizvodjaca. Imaju oko 520-530ks. Postoji balans performansi da bi svi automobili bili priblizno ujednaceni. Nije dozvoljeno od serijskog napraviti auto za GT klase. Cena je oko 300000 evra.
Isto je i za Clio RS kup automobile. Menjac je sekvencijalni Sadev i samo on kosta 12000 evra. Motor je unapredjeni serijski. ECU je Coswort Pectel.
Sto se tice usporedbe serijski vs trkacki auto, serijska Honda Type R ide na Hungaroringu 2:10, a TCR trkacki auto ide 1:53.
Isto je i za Clio RS kup automobile. Menjac je sekvencijalni Sadev i samo on kosta 12000 evra. Motor je unapredjeni serijski. ECU je Coswort Pectel.
Sto se tice usporedbe serijski vs trkacki auto, serijska Honda Type R ide na Hungaroringu 2:10, a TCR trkacki auto ide 1:53.
Re: Dobro veče
nisi u pravu, mogu se praviti i van fabrike tj od strane timova i tjunerskih kuca spacijalizovanih za takve stvari, ne samo gt automobili nego i bilo koje druge klase...npr, u gt sampionatu ferari pravi kesler (mada mislim da postoji i fabricka verzija) vajpera radila oreca kao i neke porsee , aston martin prodrive, u tcr seriji hondu radi JAS (od uvek iako se vodi kao fabricka honda jer je imala podrsku fabrike a fabrika je izradu prepustila JAS-u), kineza Cyan, alfu Feraris, reno Vukovic, itd.
opel u turing car sampionatima je radila firma tripl eight (888), reno je radio wiliams u saradnji sa sodemom, ford su radili Raus i Prodrive, Alfu Ntechnology, itd. bitno je samo da je auto homologiran za odredjenu klasu i mnogi od tih automobila tj timova su imali ili imaju podrsku fabrike ali ne znaci da ih i fabrika pravi/la
Re: Dobro veče
Sve sto si spomenuo su fabricki programi ili podrzani od strane fabrike koji bez dozvole proizvodjaca ne bi mogli biti napravljeni za ta takmicenja. Problem je sto je vecina sampionata presla na klijentsko trkanje gde se mora kupiti ili iznajmiti auto. Ne moze neko sad da napravi TCR auto bez dozvole.
Od F1 pa na dalje proizvodjaci automobila angazuju trkacke timove i razvojne firme za trkacke programe. Retko koji prouzvodjac to radi sam.
Ostale su jos brdske trke i nacionalni sampionati gde se mogu praviti automobili ali i toga je sve manje.
Od F1 pa na dalje proizvodjaci automobila angazuju trkacke timove i razvojne firme za trkacke programe. Retko koji prouzvodjac to radi sam.
Ostale su jos brdske trke i nacionalni sampionati gde se mogu praviti automobili ali i toga je sve manje.
Re: Dobro veče
Stradala honda
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30025
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Jadan auto. Ove pohapsiti pa na zadržavanje 48h. Bar toliko.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dobro veče
Ja pre neki dan slicno gledao kod Delta sitija na raskrsnici.
Nesto se pokacili posle sudara, i gledao sam kako tip sa kombijem, krece da nabaci na kombi, coveka koji je pored bio, i onda bezi sa mesta dogadjaja.
Nesto se pokacili posle sudara, i gledao sam kako tip sa kombijem, krece da nabaci na kombi, coveka koji je pored bio, i onda bezi sa mesta dogadjaja.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Dobro veče
makljaju se kao a realno niko nikog nema m*da da udari kako treba, pa nastradase jadna kola iz besa, ja mislim da bih tek tad poludeo i da bi ih prebio obojicu ovim motkama i stolicama...slepci nemaju m*da da se sibaju ko ljudi
Re: Dobro veče
Pajaci.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk