Istripovao sam da je ovo kod nas.Saša je napisao: ↑19 Jul 2021, 13:19Rekao bih da je ovo obična garaža u nekoj od zgrada jer ima i jedna Alfa na snimku. Voda ušla, sve poplavila i ispomerala aute. Inače, ovih dana stiže brdo takvih snimaka, jutros mi iskočio na Fejsu jedan sa nekim salonom Poršea, napolju im voda potopila nove parkirane Taycane, 911 i druge modele, još imaju one bele folije po haubama. Bujice su rasturile Nemačku ovih dana, kao nas pre nekoliko godina, još i gore.
Dobro veče
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Re: Dobro veče
Ovo je par kilometara od moje zgrade u Kelnu, veliki diler VW grupacije.
Nalazi se u podnozju uzbrdice, gde se verovatno slila sva voda sa puta i napravila ovo.
https://www.carscoops.com/2021/07/dozen ... ic-floods/
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Nalazi se u podnozju uzbrdice, gde se verovatno slila sva voda sa puta i napravila ovo.
https://www.carscoops.com/2021/07/dozen ... ic-floods/
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Dobro veče
Ne, voda ništa ne smeta i predvidjena je konstrukcijom.A170T je napisao: ↑19 Jul 2021, 12:47Saša je napisao:Sačekaj da se dobro osuši pa ćeš videti. Možda bi najbolje bilo da zameniš taj kaiš. Meni se inače juče par puta baš čuo alternator tj njegovi ležajevi posle prolaska kroz vodu, no to je ionako odavno zrelo za remont ali nikako da dođe na red.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Sačekaću 10-15 dana pa cu videti kako se ponaša, ako ništa onda mehaničar. Inače pre 4-5 god je zamenjen kompletan nosač španera sa remenicama (INA) i PK kaiš.
Jel postoji neka mogucnost da je voda prodrla u remenice i oprala ležajeve?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Isto i za kaiševe, ništa ne treba raditi, voda im ne smeta.
Pišti dok je mokar kaiš jer proklizava, a inače se taj metod kvašenja kaiša vodom da bi zapištao (znači to se namerno radi) koiristi u dijagnostici.
Pištanje prestaje za 2-3-4 minuta rada motora, sve se to vrlo brzo potpuno osuši jer rotira plus je vruće ispod haube.
Takodje, voda ne ispire ni masti ni ulja, nije rastvarač, takoreći je normalno da remenice budu izložene vodi ( i soli, i blatu i prašini i svemu ostalom).
Ako si baš dugo vozio kroz dublju vodu nije loše da majstor ispregleda stanje, i eventualno da se ispere vodom pod pritiskom.
- zdushan
- Postovi: 1642
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Nekad su taj zvuk smirivali sapunom..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Dobro veče
Situacija se recimo 50% popravila, jos uvek cvili pri prvom paljenju ali manje nego pre. Valjda ce se smiriti vremenom. Inače to je slaba tačka na A klasi, ceo taj sklop je mnogo blizu zemlji, tako da nije loše imati šuspleh ispod motora.ljubitelj je napisao:Ne, voda ništa ne smeta i predvidjena je konstrukcijom.A170T je napisao: ↑19 Jul 2021, 12:47Saša je napisao:Sačekaj da se dobro osuši pa ćeš videti. Možda bi najbolje bilo da zameniš taj kaiš. Meni se inače juče par puta baš čuo alternator tj njegovi ležajevi posle prolaska kroz vodu, no to je ionako odavno zrelo za remont ali nikako da dođe na red.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Sačekaću 10-15 dana pa cu videti kako se ponaša, ako ništa onda mehaničar. Inače pre 4-5 god je zamenjen kompletan nosač španera sa remenicama (INA) i PK kaiš.
Jel postoji neka mogucnost da je voda prodrla u remenice i oprala ležajeve?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Isto i za kaiševe, ništa ne treba raditi, voda im ne smeta.
Pišti dok je mokar kaiš jer proklizava, a inače se taj metod kvašenja kaiša vodom da bi zapištao (znači to se namerno radi) koiristi u dijagnostici.
Pištanje prestaje za 2-3-4 minuta rada motora, sve se to vrlo brzo potpuno osuši jer rotira plus je vruće ispod haube.
Takodje, voda ne ispire ni masti ni ulja, nije rastvarač, takoreći je normalno da remenice budu izložene vodi ( i soli, i blatu i prašini i svemu ostalom).
Ako si baš dugo vozio kroz dublju vodu nije loše da majstor ispregleda stanje, i eventualno da se ispere vodom pod pritiskom.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Dobro veče
Šucpleh je obavezan, bez njega se ne pali auto
A pogotovu taj A Mercedes koji je napravljen da ima problem i bez vode na putu i/ili kiše.
To što cvili je manje više normalno za Mercedes A, to ni fabrika nije uspevala da reši dok je još bio nov u garanciji a posle recimo prolaska kroz automatsku liniju pranja u perionici.
Taj W168 je pre čudo kada nešto ne drnda, ne cvili, ne lupa....retki su ti koji imaju živaca i finansija da svako malo posećuju servise.
Razlog znaš i sam, pozicija gde su postavljeni mnogi sklopovi je samo po sebi neodgovarajuća.
Najbolje što možešl da uradiš sam, ako imaš iole mogućnosti, da nekako podigneš ceo auto na jedno metar iznad zemlje, poskidaš sve plastike i lagano četkica, maišnsko ulje, krpica, malo nafte u posudici i lagano rukom deo po deo očistiti, podmazati, obraditi...kao što se radi u vojsci tekuće nedeljeno održavanje.
Ali ja to ne bih radio, nije auto vredan toliko truda po mojoj proceni.
Moje mišljenje je pojačaj radio u kabini
A pogotovu taj A Mercedes koji je napravljen da ima problem i bez vode na putu i/ili kiše.
To što cvili je manje više normalno za Mercedes A, to ni fabrika nije uspevala da reši dok je još bio nov u garanciji a posle recimo prolaska kroz automatsku liniju pranja u perionici.
Taj W168 je pre čudo kada nešto ne drnda, ne cvili, ne lupa....retki su ti koji imaju živaca i finansija da svako malo posećuju servise.
Razlog znaš i sam, pozicija gde su postavljeni mnogi sklopovi je samo po sebi neodgovarajuća.
Najbolje što možešl da uradiš sam, ako imaš iole mogućnosti, da nekako podigneš ceo auto na jedno metar iznad zemlje, poskidaš sve plastike i lagano četkica, maišnsko ulje, krpica, malo nafte u posudici i lagano rukom deo po deo očistiti, podmazati, obraditi...kao što se radi u vojsci tekuće nedeljeno održavanje.
Ali ja to ne bih radio, nije auto vredan toliko truda po mojoj proceni.
Moje mišljenje je pojačaj radio u kabini
Re: Dobro veče
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Dobro veče
Zanimljivo ovo za pranje, prvi put čujem za to Zadnjih 10 god sam uvek u većoj ili manjoj meri imao problema za PK kaišem, najslabija tačka na kolima. Uvek nešto pišti ili cvili, pri prvom paljenju se cuo nekih 10 sekundi i prestaje, prvo paljenje posle nekoliko dana da ne pričam imam osećaj ko da palim lokomotivu iz doba 2 sv. Rataljubitelj je napisao:Šucpleh je obavezan, bez njega se ne pali auto
A pogotovu taj A Mercedes koji je napravljen da ima problem i bez vode na putu i/ili kiše.
To što cvili je manje više normalno za Mercedes A, to ni fabrika nije uspevala da reši dok je još bio nov u garanciji a posle recimo prolaska kroz automatsku liniju pranja u perionici.
Taj W168 je pre čudo kada nešto ne drnda, ne cvili, ne lupa....retki su ti koji imaju živaca i finansija da svako malo posećuju servise.
Razlog znaš i sam, pozicija gde su postavljeni mnogi sklopovi je samo po sebi neodgovarajuća.
Najbolje što možešl da uradiš sam, ako imaš iole mogućnosti, da nekako podigneš ceo auto na jedno metar iznad zemlje, poskidaš sve plastike i lagano četkica, maišnsko ulje, krpica, malo nafte u posudici i lagano rukom deo po deo očistiti, podmazati, obraditi...kao što se radi u vojsci tekuće nedeljeno održavanje.
Ali ja to ne bih radio, nije auto vredan toliko truda po mojoj proceni.
Moje mišljenje je pojačaj radio u kabini
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Dobro veče
Kaiš je kaiš, kakve veze ima na kojim je kolima da bi bio problematičan?
Odeš i kupiš Conti, našpanuješ kako treba i to je to. Kakvo pranje i podmazivanje? Kaišu je potrebno trenje između njega i remenice da bi radio kako treba. Ako ga podmažeš on će proklizavati još više.
Odeš i kupiš Conti, našpanuješ kako treba i to je to. Kakvo pranje i podmazivanje? Kaišu je potrebno trenje između njega i remenice da bi radio kako treba. Ako ga podmažeš on će proklizavati još više.
- Gaginh0
- Postovi: 8813
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Dobro veče
Ako ne upali podmazivanje onda žensku najlon čarapu stavi umesto aktuelno kaiša.
Re: Dobro veče
Nisi razumeo @dare , nije kaiš sam po sebi problem nego sve ostalo a to su razni ležajevi i sve ostalo pokretno.
To se treba redovno podmazivati, ako imaš mogućnosti pogledaj poziciju tih delova motora u W168, posebno su kompresor i alternator skloni cviljenju.
A pre podmazivanja očistiti.
To se treba redovno podmazivati, ako imaš mogućnosti pogledaj poziciju tih delova motora u W168, posebno su kompresor i alternator skloni cviljenju.
A pre podmazivanja očistiti.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Dobro veče
A sta se tu tacno podmazuje?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Dobro veče
Дај бре, какво подмазивање лежајева, дал сте реални. Лежај је затвореног типа и има свој радни век. Не уносите забуну у не износите неистине.
То су кугични лежајеви затвореног типа који немају подмазивање. Има лежајева којима треба подмазивање али они су посебно конструисани и за посебне намене.
Дакле , лежај затвореног типа се не подмазује, мислим, можете ви покушати, само не знам како ће те угурати мазиво у њега јер има заштиту од спољних утицаја.
Као неко ко недељно замени и до 50 разноразних типова лежајева, могу вам рећи да је појединцима много досадно у животу и намерно пискарљју да би само нешто написали, при том не размишљајући о последицама својих фантазија.
Господин Љубитељ је што се мене тиче на игнор листи од данас, јер човек једноставно нема границе, очигледно .
Чуј, узмеш и подмажеш лежајева каишеве и ...... па, благо је рећи да сам у неверици.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
То су кугични лежајеви затвореног типа који немају подмазивање. Има лежајева којима треба подмазивање али они су посебно конструисани и за посебне намене.
Дакле , лежај затвореног типа се не подмазује, мислим, можете ви покушати, само не знам како ће те угурати мазиво у њега јер има заштиту од спољних утицаја.
Као неко ко недељно замени и до 50 разноразних типова лежајева, могу вам рећи да је појединцима много досадно у животу и намерно пискарљју да би само нешто написали, при том не размишљајући о последицама својих фантазија.
Господин Љубитељ је што се мене тиче на игнор листи од данас, јер човек једноставно нема границе, очигледно .
Чуј, узмеш и подмажеш лежајева каишеве и ...... па, благо је рећи да сам у неверици.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Cekamo servisni prirucnik.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Dobro veče
Da, tako nekako. Sklop remenica i PK kaiša na A klasi je sličan onoj igri gde ima 10 rupa pa čekićem udaraš zečeve i šta li već, udariš jednog na drugoj rupi izadje drugi. U prevodu kaiš moze da pišti na leru ali ne tokom voznje, može da pišti tokom vožnje ali ne u leru, može da pišti tokom prvog paljenja i da posle toga prestane... Odeš kod majstora da sredi jedan problem sa kaišem i remenicama, to drži neko vreme i pojavi se drugačiji oblik istog problema.ljubitelj je napisao:Nisi razumeo @dare , nije kaiš sam po sebi problem nego sve ostalo a to su razni ležajevi i sve ostalo pokretno.
To se treba redovno podmazivati, ako imaš mogućnosti pogledaj poziciju tih delova motora u W168, posebno su kompresor i alternator skloni cviljenju.
A pre podmazivanja očistiti.
Fora je pronaći pravog mehaničara koji ume da pokrije sve rupe iz kojih izlaze zečevi(problemi) ili što kaže ljubitelj svako malo čistiti i održavati taj sklop.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока