Dobro veče
Re: Dobro veče
hladjenje turbine samo kad si neki duzi period vozio jacim gasom npr. auto put, pa stanes na pumpu ili odmoriste onda ne gasis odmah motor vec sacekas 1-2min da se malo ohladi na leru ali po gradu i sl. voznja mozes da gasis odmah.
Sto se tice pada obrtaja kad ga upalis hladnog i meni na gp obori jako brzo 15ak sec, ocigledno je to tako kod turbo motora dok kod atmosferaca traje znatno duze
Sto se tice pada obrtaja kad ga upalis hladnog i meni na gp obori jako brzo 15ak sec, ocigledno je to tako kod turbo motora dok kod atmosferaca traje znatno duze
Poslednja izmena od OMP u 30 Jan 2023, 09:21, izmenjeno 3 puta ukupno.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
@Grujic
Srećom imam start-stop dugme sa leve strane... Odmah pored Eco dugmeta...
@1234456
Pošto vozim novog EURO 6D benzinca i još jedan auto na TNG - mislim da time i više nego dovoljno doprinosim ekologiji.
Srećom imam start-stop dugme sa leve strane... Odmah pored Eco dugmeta...
@1234456
Pošto vozim novog EURO 6D benzinca i još jedan auto na TNG - mislim da time i više nego dovoljno doprinosim ekologiji.
Re: Dobro veče
Dva minuta jedino ako si pre toga vozio navak. Mislim da to nema mnogo smisla, pogotovu u gradskoj voznji gde verujem da je i ss gori po motor nego to. Ja sacekam jedno pola minuta pogotovu kad je prvo jutarnje paljenje, jedino na ap iskljucujem ss.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Što se tiče brutalnog gašenja motora od strane SS-a, meni se recimo desilo da dođem sa 140-150 km/h na naplatnu rampu i on mi ugasi motor. Baš sam popizdeo. No nadam se da motor ima neke senzore koji to prate i paze jer na drugu stranu nekad neće da ugasi motor (zaboravio da ugasim SS) kad bi se baš očekivalo da će da ga ugasi a on precrtao ono A i motor radi (recimo, auto čeka pred garažom da otvorim vrata i uteram ga)... Dakle, pomalo nepredvidivo, a to mi se ne sviđa, volim da držim stvari pod kontrolom...
Re: Dobro veče
Ako motor management ne zna sta je dobro za motor, onda sta vise da pricamo.... A on upravlja sa SS sistemom kao i ostalim parametrima motora ...
Re: Dobro veče
Kakva glupost. Potrosice 50 dinara za pola sata u leru. To je bas skupo.A170T je napisao:Evo sad sam se vratio iz nabavke i teretni voz blokirao magistralu Niš-Zaječar dobrih pola sata. U pitanju je teretni voz koji dostavlja i odvozi betonske pragove iz lokalne Min Div fabrike, ali problem je što je kompozijija bila previše dugačka i dogodio se neki zastoj da je voz išao napred-nazad pola sata. Sva sreća što je vozilo hitne pomoći prošlo 10 min pre zastoja inače bi bili zaglavljeni i ko zna šta bi bilo sa pacijentom. Ovo je redovna pojava i kad tad će neko platiti životom nesposobnost železničkog saobraćaja.
Inače za tih pola sata samo par njih je ugasilo motore, što znači da gorivo nije dovoljno skupo. Još uvek...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Bolje da sedi u hladnom i mrzne se i ustedi 50 dinara.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Re: Dobro veče
Jel ima neko iskustva da krokodilka dizalicama za auto, da je kupovao negde i da su dobre?
Ima ih po KP ali sumnjivog kvaliteta od 20e pa na vise (neko ko prodaje i te od 20e cak savetuje druge od 30-40e koje su bolje a navodno italijanske ili tako nesto), u Woby su 50e nekako vise verujem njima iako je vrv isto kinez ali bar ima neku garanciju. Imam pneumatsku pofi dizalicu ali mi i krokodilka treba, nekad mi je laksa i zgodnija za primenu
Ima ih po KP ali sumnjivog kvaliteta od 20e pa na vise (neko ko prodaje i te od 20e cak savetuje druge od 30-40e koje su bolje a navodno italijanske ili tako nesto), u Woby su 50e nekako vise verujem njima iako je vrv isto kinez ali bar ima neku garanciju. Imam pneumatsku pofi dizalicu ali mi i krokodilka treba, nekad mi je laksa i zgodnija za primenu
- vitezkoja
- Postovi: 604
- Pridružio se: 16 Nov 2012, 21:17
- Garaža: w202 C200 KOMPRESSOR
- Lokacija: Osipaonica
Re: Dobro veče
Ja imam onu iz Lidla i završava posao, ne koristim je nešto često ali uvek radila lepo
Sent from my DN2103 using Tapatalk
Sent from my DN2103 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Koja je temperatura motora/turbine na autoputu i u gradu? Gde tu nastaje razlika da se čeka 2 minuta, osim ako nije Navak?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Temperatura motora bi verovatno trebala da je ista jer to reguliše termostat odnosno sistem hlađenja motora, no nisam siguran da je baš i temperatura turbine ista posle vožnje pri 140 km/h i 50 km/h. Jedino ako turbina ima neki svoj sistem hlađenja? Ulje odnosno njegova temperatura ne verujem da je dovoljno za hlađenje turbine. Pa čak i ako je to dovoljno - nema cirkulacije ulja dok je motor ugašen. Jedino (opet ako) turbina nema neku električno potpomognutu cirkulaciju ulja... Mnogo "ako"...
Poslednja izmena od Saša u 30 Jan 2023, 13:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Dobro veče
Kad vozim normalno, između 1500-2500 obrtaja, nikad ne čekam ništa pre gašenja motora. Jedino da ga vozim 5-6000 obrtaja, onda bi sačekao da malo procirkuliše ulje i to je to.
Rashladni sistem odrađuje funkciju hlađenja ulja i drži ga sve vreme na istoj temperaturi, vozio žustro ili ne, ulje je uvek na istoj temperaturi, ±5-10 stepeni.
Sve i da se stoji pola sata pre gašenja, ulje će opet imati istu temperaturu kao i kad se vozi.
Veći je problem za turbinu menjanje ulja na 20000km.
Sent from my 2203129G using Tapatalk
Rashladni sistem odrađuje funkciju hlađenja ulja i drži ga sve vreme na istoj temperaturi, vozio žustro ili ne, ulje je uvek na istoj temperaturi, ±5-10 stepeni.
Sve i da se stoji pola sata pre gašenja, ulje će opet imati istu temperaturu kao i kad se vozi.
Veći je problem za turbinu menjanje ulja na 20000km.
Sent from my 2203129G using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7068
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Dobro veče
I ja bih baš voleo da čujem neko stručno mišljenje na ovu temu, ali nekako ne vidim da minut-dva stajanja u mestu može da napravi razliku...
Re: Dobro veče
Davno se pričalo o tome i generalno mišljenje je da moderni turbo benzinci nemaju taj problem sa hlađenjem turbine jer čak i da nakon trekdeja naglo ugasiš motor, postoji neki failsafe mehanizam koji će nastaviti da vrti tečnost da bi se obavilo to hlađenje tako da je ta priča o držanju auta u mestu samo trauma od nekadašnjih turbo motora koja se ustalila u narodu.
Na stranu što vožnja 140-150 na ravnom po autoputu na turbo benzincu teško da iole opterećuje motor i da je gradska vožnja uz malo više ubrzavanja veće mučenje za motor, što govori i potrošnja goriva.
Na stranu što vožnja 140-150 na ravnom po autoputu na turbo benzincu teško da iole opterećuje motor i da je gradska vožnja uz malo više ubrzavanja veće mučenje za motor, što govori i potrošnja goriva.
Re: Dobro veče
Ja sam ovu kupio jesenasOMP je napisao: ↑30 Jan 2023, 12:36Jel ima neko iskustva da krokodilka dizalicama za auto, da je kupovao negde i da su dobre?
Ima ih po KP ali sumnjivog kvaliteta od 20e pa na vise (neko ko prodaje i te od 20e cak savetuje druge od 30-40e koje su bolje a navodno italijanske ili tako nesto), u Woby su 50e nekako vise verujem njima iako je vrv isto kinez ali bar ima neku garanciju. Imam pneumatsku pofi dizalicu ali mi i krokodilka treba, nekad mi je laksa i zgodnija za primenu
https://www.eponuda.com/dizalice-cene/e ... ena-534185
Odradio zamenu guma na dva auta mnogo lakše i brže nego sa žabom. Nedostatak je što nema gumu na ovoj tacni gde diže pa mora da se nešto podmeće da ne ošteti prag. Takođe, za suv vozilo mora da se ubaci fosna ispod dizalice jer ne diže dovoljno visoko. Utisak o kvalitetu izrade je skroz ok.