Samo dok Švabe jedu govna sa svojim iD, EQ, itd modelima, Mazda izbaci novi 3.0 dizel
@Milos koliko troši taj benzinac po gradu? Šta ima od opreme? Čuo sam da tim modelima slabo funkcioniše launch control...
Samo dok Švabe jedu govna sa svojim iD, EQ, itd modelima, Mazda izbaci novi 3.0 dizel
ako misls na one mreze na staklima a nu nekim serijama postoje i sa desne strane vozaca njihova glavna namena je u slucaju udesa ili prevrtanja da ruke ili glava vozaca ne izleti van okvira vrata a sto se neretko desavalo kad nisu postojale mrezice. Mnogi su mislis da treba da stite od uletanja nekog predmeta od spolja, naravno mogu da posluze i u tu svrhu ali to su retke situacije gde ona moze da pomogne na taj nacin. Kad su se kod nas pojavile 99% takmicara ih je pogresno montiralo fiksirajuci ih za okvir vrata sto je naravno bila greska jer kad se vrata otvore u udesu mrezica ide sa njima i nema nikakvu svrhu, ja sam drugaru od pocetka savetovao da ne treba tako i da treba da se fiksira nevezano za vrata tj za rol bar za sta i sluze dugacke cicak trake koje je vecina posekla i pobacala jer nisu kontali cemu sluze tek su kasnije mnogi skontali kako treba pa promenili ali i sad mislim da ima onih koji su ostali na starom principu na vratima. Inace prozori na trkama nisu dozvojleni da se otvaraju, za to se i kod nas neretko kaznjavalo, ima kao neki propis 2-3 prsta ali generalno ne sme u toku trke a mnogima se desavalo i da im izleti prozor kad je tako otvoren pa ostajes bez stakla a cime mozes da ugrozis i tudju bezbednost jer ko zna gde staklo moze da zavrsi kad izleti