Slovenija
Re: Novi Sad-Slovenija
Na Cro-Slo granici nema nekog posebnog zadrzavanja.
TT
TT
Re: AW: Novi Sad-Slovenija
Nema, posebno na tim malim prelazima.
Od juna kontrolisu samo jedni.
Gesendet von meinem GT-I9505
Od juna kontrolisu samo jedni.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Novi Sad-Slovenija
Kog juna?
TT
TT
Re: AW: Novi Sad-Slovenija
Pa kad su Hrvati usli u EU... valjda bese jun
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30194
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Novi Sad-Slovenija
Za 50km ne bi ni je razmišljao, išao bih preko Mađarske.
Posetite www.garaza.rs !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad-Slovenija
Tako ce i verovatno biti. Regionalnim je dosta krace, ali opet cim.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi Sad-Slovenija
Cro je od jula u EU, ali je granica ostala.
TT
TT
Re: AW: Novi Sad-Slovenija
Pa ostala je ali je prolaz mnogo brzi i jednostavniji jer postoji samo jedna kontrola.
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Novi Sad-Slovenija
To da. Ali nije da je nema, kao u EU.
TT
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad-Slovenija
Stigli oko podne, tacno 390 km od NS do Gaberja, proseek nesto ispod 60 km/h, prosek 5 litara. Bez ikakvih njakanja na granicama, putevi HR i SLO odlicni. Bice siri opis sa slikama za koji dan.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi Sad-Slovenija
jel to kliom? kuda ste bre to onda isli?
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Novi Sad-Slovenija
Šta se uradili sa onih 100km manjka - paraglajding?
Nema šanse da je NS Lendava 390km?
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad-Slovenija
Da, da, Cliom smo isli. Jeste oko 380-90 km, kroz HR magistralom, postavicu i mapu uvece. Kroz Madjarsku sto smo gledali je ipak dosta duzi put, a u HR su magistralni putevi jako dobri, sa jako malo neravnih povrsina i zakrpa, auto je mnogo tisi nego kada se vozi kod nas.
https://goo.gl/maps/jvnLN
https://goo.gl/maps/jvnLN
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi Sad-Slovenija
au svaka cast, meni nikad nije toliko malo trosio...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad-Slovenija
Evo stigoh malopre. Oko 12 smo bili na HR SLO granici, dakle nesto jace od 7 sati je trebalo za 378 km, i jos oko 15 do mesta gde smo bili u SLO, dakle ukupno nesto manje od 400 km, malo smo se okretali jer su bile stare mape na navigaciji, pa nismo mogli komplet da ispratimo rutu, no to je to. Sad malo o putu.
Isli smo na prelaz Bogojevo u Srbiji. Putevi ubedljivo najlosiji kod nas, bez ikakvog preteranog vecanja, mnogo krpljenog i neravnog kolovoza, rupa doduse ne puno, ali je auto primetno bucniji zbog toga nego na komsijskim putevima. Kod nas pored puta na ovom potezu do NS trava pored puta nigde pokosena, tu i tamo divlje deponije, kuce pored puta vidno manje odrzavane nego kod komsija. Na svim granicama jako malo zadrzavanja, bez problema, nigde ni gepek nisu trazili da otvorimo. Hrvati i Slovenci imaju objedinjeni prelaz na SLO strani.
Cim se predje HR granica primetno je nesto uredjenije stanje objekata po selima, sve je malo urednije nego kod nas, od arhitekture, pa preko putne infrastrukture koja je zaista bez preterivanja odlicna i to na 90% puteva kojima smo isli, a to su regionalni. Trava pored puta osisana svud, bas sam video one traktore sa kosilicom kako rade. Asfalt ravan, jako malo zakrpa, i kada ih ima vrlo su pedantno uklopljene, nema kolotraga, svuda kompletna i sveza horizontalna signalizacija, na dosta mesta po selima elektronski brzinomeri koji upozoravaju ukoliko je prekoracena brzina. E sad, meni je jako interesantna cinjenica sto su kroz naselja ogranicenja uglavnom 70, a naselja su manje vise tipa kao kod nas u Vojvodini sa nesto sirim zelenim pojasom od kolovoza do kuca, ali ne i iskljucivo tako, bude i da su kuce na par metara od kolovoza. E, pa nekad su ta ogranicenja po meni cak i previsoko postavljena, dakle mislim da je brzina od 70 u nekim situacijama i neprikladno velika. Pored skola i slicno ogranicenje mahom 50, nema zona 30 i sl. Jos jedan interesantan detalj je da pri ulasku u naselje nema ni u HR ni u SLO onog znaka naselja, bela tabla crne konture, nigde ga nisam video. Oznaka naselja oznacava pocetak ogranicenja 50, a tabla izlaza iz naselja ponistava ogranicenje. Primetio sam da u SLO recimo cesto nema znaka za izlazak iz naselja. Moze biti nezgodno jer su lokalci rekli da su kazne prilicno visoke i za njihove uslove. Dakle sve u svemu HR, putna infrakstruktura sto se kolovoza tice vrlo dobra, oko puta uredno, bez smeca. Policije na putu malo, mozda sam video tamo nazad sve zajedno u HR i SLO 5-6 patrola. Prelaz iz HR u SLO kao sto rekoh objedinjen. Vec i u HR pri izlasku prema SLO se vidi za jos jedan stepen veca uredjenost sto se arhitekture tice, a SLO je sta reci nego vrlo uredno sto se svega tice. 98% kuca na ruti su vrlo dobro odrzavane, ofarbane, itd. Ljudi vrlo prijatni, spremni da pomognu, iako je navigacija odradila skoro sve. U SLO i HR ima jako velik broj kruznih tokova, kao i u Austriji, gde smo presli samo u jedno pogranicno mesto. U SLO postoje kamere za brzinu, kao one stare sto su kod nas bile, kutija na stalku sa dve okrugle rupe, ali svud su obelezene zone gde su kamere. U SLO kroz sela uglavnom 50 ogranicenje.
Sad ukratno o smestaju, zove se Ranc u mestu Gaberju. Sve je vrlo uredno, sobe ciste sa lepim enterijerom, kupatilima, televizorom u sobi. Ima i velika sala za rucavanje, isto vrlo lepog ambijenta. U sklopu ranca je i jezero sa ribom, i pored je i malo gazdinstvo sa divljaci, veprovima i srnama, izuzetno izgleda. Pravi je country style smestaj koga interesuje takav tip smestaja, zaista mnogo bolje ne moze biti. Gazde su bracni par, i vrlo su ljubazni i opusteni. Cena prenocista je 12e, po meni vredi svaki cent, dorucak je dodatnih 5e, mi smo uzeli, i to je svakako vredelo para, iako se moze iscimati do Lidla i ostalih trgovackih lanaca koji su u blizini, vrlo uredni, i cene su naravno +- kao kod nas. Inace celo selo je vrlo uredno, mirno, ima dosta bas izuzetnih kuca, ali nista megalomanski, 5 spratova i slicno, nego vrlo kulturno, tako nesto slicno sam vidjao u Kaliforniji kada sam bio, naravno, razlicito je, ali ima dosta slicnosti. E da, seli smo i na sladoled u centru Lendave, cena kugle je 1e, vrlo dobar sladoled.
Uglavnom, ne bih vise duzio, i ovako je predugo za forum, ali koga nesto interesuje dodatno, rado cu odgovoriti. U svakom slucaju destinaciju apsolutno preporucujem, imajuci u vidu da ako se gorivo podeli na 3-4 osobe, nama u benzicu je izaslo 50l goriva za 900+ km, sto na 3 coveka izadje ~25e troska za gorivo, dakle za relativno male pare lep izlet i kvalitetno provedeno vreme.
Ranc Gaberje http://ranclendava.wix.com/
Put u HR
Centar Lendave
Gaberje
Lendava
Crkvica Kot
Izvoriste Radenske, moguce je piti vodu direkt sa izvora u hotelu
Put u SLO
Vinogorje Jeruzalem, Slovenija
Bad Radkersburg, Austrija
Isli smo na prelaz Bogojevo u Srbiji. Putevi ubedljivo najlosiji kod nas, bez ikakvog preteranog vecanja, mnogo krpljenog i neravnog kolovoza, rupa doduse ne puno, ali je auto primetno bucniji zbog toga nego na komsijskim putevima. Kod nas pored puta na ovom potezu do NS trava pored puta nigde pokosena, tu i tamo divlje deponije, kuce pored puta vidno manje odrzavane nego kod komsija. Na svim granicama jako malo zadrzavanja, bez problema, nigde ni gepek nisu trazili da otvorimo. Hrvati i Slovenci imaju objedinjeni prelaz na SLO strani.
Cim se predje HR granica primetno je nesto uredjenije stanje objekata po selima, sve je malo urednije nego kod nas, od arhitekture, pa preko putne infrastrukture koja je zaista bez preterivanja odlicna i to na 90% puteva kojima smo isli, a to su regionalni. Trava pored puta osisana svud, bas sam video one traktore sa kosilicom kako rade. Asfalt ravan, jako malo zakrpa, i kada ih ima vrlo su pedantno uklopljene, nema kolotraga, svuda kompletna i sveza horizontalna signalizacija, na dosta mesta po selima elektronski brzinomeri koji upozoravaju ukoliko je prekoracena brzina. E sad, meni je jako interesantna cinjenica sto su kroz naselja ogranicenja uglavnom 70, a naselja su manje vise tipa kao kod nas u Vojvodini sa nesto sirim zelenim pojasom od kolovoza do kuca, ali ne i iskljucivo tako, bude i da su kuce na par metara od kolovoza. E, pa nekad su ta ogranicenja po meni cak i previsoko postavljena, dakle mislim da je brzina od 70 u nekim situacijama i neprikladno velika. Pored skola i slicno ogranicenje mahom 50, nema zona 30 i sl. Jos jedan interesantan detalj je da pri ulasku u naselje nema ni u HR ni u SLO onog znaka naselja, bela tabla crne konture, nigde ga nisam video. Oznaka naselja oznacava pocetak ogranicenja 50, a tabla izlaza iz naselja ponistava ogranicenje. Primetio sam da u SLO recimo cesto nema znaka za izlazak iz naselja. Moze biti nezgodno jer su lokalci rekli da su kazne prilicno visoke i za njihove uslove. Dakle sve u svemu HR, putna infrakstruktura sto se kolovoza tice vrlo dobra, oko puta uredno, bez smeca. Policije na putu malo, mozda sam video tamo nazad sve zajedno u HR i SLO 5-6 patrola. Prelaz iz HR u SLO kao sto rekoh objedinjen. Vec i u HR pri izlasku prema SLO se vidi za jos jedan stepen veca uredjenost sto se arhitekture tice, a SLO je sta reci nego vrlo uredno sto se svega tice. 98% kuca na ruti su vrlo dobro odrzavane, ofarbane, itd. Ljudi vrlo prijatni, spremni da pomognu, iako je navigacija odradila skoro sve. U SLO i HR ima jako velik broj kruznih tokova, kao i u Austriji, gde smo presli samo u jedno pogranicno mesto. U SLO postoje kamere za brzinu, kao one stare sto su kod nas bile, kutija na stalku sa dve okrugle rupe, ali svud su obelezene zone gde su kamere. U SLO kroz sela uglavnom 50 ogranicenje.
Sad ukratno o smestaju, zove se Ranc u mestu Gaberju. Sve je vrlo uredno, sobe ciste sa lepim enterijerom, kupatilima, televizorom u sobi. Ima i velika sala za rucavanje, isto vrlo lepog ambijenta. U sklopu ranca je i jezero sa ribom, i pored je i malo gazdinstvo sa divljaci, veprovima i srnama, izuzetno izgleda. Pravi je country style smestaj koga interesuje takav tip smestaja, zaista mnogo bolje ne moze biti. Gazde su bracni par, i vrlo su ljubazni i opusteni. Cena prenocista je 12e, po meni vredi svaki cent, dorucak je dodatnih 5e, mi smo uzeli, i to je svakako vredelo para, iako se moze iscimati do Lidla i ostalih trgovackih lanaca koji su u blizini, vrlo uredni, i cene su naravno +- kao kod nas. Inace celo selo je vrlo uredno, mirno, ima dosta bas izuzetnih kuca, ali nista megalomanski, 5 spratova i slicno, nego vrlo kulturno, tako nesto slicno sam vidjao u Kaliforniji kada sam bio, naravno, razlicito je, ali ima dosta slicnosti. E da, seli smo i na sladoled u centru Lendave, cena kugle je 1e, vrlo dobar sladoled.
Uglavnom, ne bih vise duzio, i ovako je predugo za forum, ali koga nesto interesuje dodatno, rado cu odgovoriti. U svakom slucaju destinaciju apsolutno preporucujem, imajuci u vidu da ako se gorivo podeli na 3-4 osobe, nama u benzicu je izaslo 50l goriva za 900+ km, sto na 3 coveka izadje ~25e troska za gorivo, dakle za relativno male pare lep izlet i kvalitetno provedeno vreme.
Ranc Gaberje http://ranclendava.wix.com/
Put u HR
Centar Lendave
Gaberje
Lendava
Crkvica Kot
Izvoriste Radenske, moguce je piti vodu direkt sa izvora u hotelu
Put u SLO
Vinogorje Jeruzalem, Slovenija
Bad Radkersburg, Austrija
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money