Frankfurt am Main
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Frankfurt am Main
Ali kako mi je na 3 puna rezervoara racunao 770 min u De I A a kod nas ne moze da predje 730 ?
Re: Frankfurt am Main
Pa tako se potrefilo, nemam pojma. Ne iskljucujem da sa njihovim gorivom imas vecu autonomiju, ali to board ne moze da detektuje odmah po sipanju.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Frankfurt am Main
E pa to ja tvrdim. Ne znam kako ali to.
Re: Frankfurt am Main
Asfalt, na osnovu trenutne projektuje ti koliko mozes da predjes, drugaciji asfalt u srb, veci otpor, hrapaviji. Testirao vise puta, isto naduvane gume, isti tempo. Sa slovenackim benzinom mi pokazuje kroz slo i hr jednu avg potrosnju na bordu, kako udjem u srb ( batrovci ) posle 10 min podigne potrosnju. sta drugo moze da bude !? A pricali su davno o tome na sat emisiji.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Frankfurt am Main
Ja sam i rekao da računa na osnovu neke prethodne potrošnje. Ne one ukupne, nego parcijalne (samo njemu znane, tj ja ne znam koja je).
Ako si stajao na granici pola sata eto razloga za smanjenje dometa, jer je u tom trenutku potrošnja bila beskonačna (npr 1 lit na 1h, a pređeš 0 km - i on to ubaci u njegovu parcijalnu računicu za domet).
Primer: voziš 120 i on daje jednu projekciju, digneš na 130 i već daje drugu projekciju posle nekog kratkog vremena. U principu ne gledam to, ali letos sam u povratku sa Tasosu krenuo da obraćam pažnju jer sam hteo da se domognem ili pumpe ili MKD, od Soluna je već krenula "drama" tj kazaljka blizu nuli. Na kraju sam ipak sa lampicom ušao u MKD, a range je već bio nula.
Ako si stajao na granici pola sata eto razloga za smanjenje dometa, jer je u tom trenutku potrošnja bila beskonačna (npr 1 lit na 1h, a pređeš 0 km - i on to ubaci u njegovu parcijalnu računicu za domet).
Primer: voziš 120 i on daje jednu projekciju, digneš na 130 i već daje drugu projekciju posle nekog kratkog vremena. U principu ne gledam to, ali letos sam u povratku sa Tasosu krenuo da obraćam pažnju jer sam hteo da se domognem ili pumpe ili MKD, od Soluna je već krenula "drama" tj kazaljka blizu nuli. Na kraju sam ipak sa lampicom ušao u MKD, a range je već bio nula.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Frankfurt am Main
Kod mene koliko sam uspeo da upratim na ovom , a i na prethodnom autu, kalkulaciju radi na osnovu potrosnje od starta + zadnjih 10ak min otprilike.
Kod Ogija je sve jasno, potrosnja kada je isao na tamo (i voznja po DE) ispod 6L , na ovu stranu koliko videh po slici imao je 6.5 i to ocito da je dosta digao potrosnju pred ulazak u SRB i samim tim kod sledeceg tankanja je dobio info kakav je dobio.
Nema Ogi nikakve magije tu, niti auto zna sta si mu i kakvo gorivo sipao niti sta slicno tome. Kalkulacija autonomije se izvodi iskljucivo po prosecnoj potrosnji. Stil voznje, vetar, kvalitet puta, kvalitet goriva, sve to utice na potrosnju, a potrosnja se direktno reflektuje na prikazanu autonomiju.
Kod Ogija je sve jasno, potrosnja kada je isao na tamo (i voznja po DE) ispod 6L , na ovu stranu koliko videh po slici imao je 6.5 i to ocito da je dosta digao potrosnju pred ulazak u SRB i samim tim kod sledeceg tankanja je dobio info kakav je dobio.
Nema Ogi nikakve magije tu, niti auto zna sta si mu i kakvo gorivo sipao niti sta slicno tome. Kalkulacija autonomije se izvodi iskljucivo po prosecnoj potrosnji. Stil voznje, vetar, kvalitet puta, kvalitet goriva, sve to utice na potrosnju, a potrosnja se direktno reflektuje na prikazanu autonomiju.
- Gaginh0
- Postovi: 8809
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Frankfurt am Main
Jedno pitanje u vezi Frankfurta, jel zna neko koliko izadje kirija za neku garsonjeru gde mogu dvoje da zive? Nista ekskluzivno, a opet da nije Ritopek...
Re: Frankfurt am Main
Ja sam gledao zimus cene 30km od Frankfurta, kirija za dvokrevetnu sobu uz koriscenje zajednickog toaleta i kuhinje se kretala od 600-900 eura mesecno.
Tek nesto skuplje izadje boravak u hotelu u sobi sa sopstvenim toaletom.
Cene su vrlo slicne u celom tom podrucju, a i sve je dobro povezano javnim prevozom tako da po meni sama lokcaija nije preterano bitna.
Tek nesto skuplje izadje boravak u hotelu u sobi sa sopstvenim toaletom.
Cene su vrlo slicne u celom tom podrucju, a i sve je dobro povezano javnim prevozom tako da po meni sama lokcaija nije preterano bitna.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Frankfurt am Main
Evo primer za ovo mesto gde sam ja bio, 20-ak km od grada a savrsenstvo zivljenja, jednostavno ne postoji bolje po mom misljenju. U samom Fra je sigurno daleko skuplje. Iznajmljivanje stana u kuci od 2 stana, 70-ak kvadrata, dve terase, dvoriste, sa racunima oko 1000 evra mesecno. S tim sto oni imaju pojmove topli I hladni stan, nesto vezano za grejanje, nisam shvatio sta I kako. Na kraju godine se svode racuni I ako su platili vise za njih gazda vraca pare a ako su platili manje onda doplacuju. Tamo, kako mi je receno, ulazi se u prazne stanove prilikom zakupa.
Re: Frankfurt am Main
I to je jaka cena za malo mesto, ali ako je Dedinje style je OK.
Imas Kalt (hladnu) kiriju, to je ono sto ide gazdi u dzep, i kada dodas troskove preko (bez struje i gasa) tipa djubre, ciscenje, voda, odzacar i sl. dobijes Warm, koji ti gazda skine sa racuna.
U Kelnu OK stancic od 47 m2 sa svim troskovima je oko 750 eur. U predgradju, naravno. Toliko je mene kostao.
Imas Kalt (hladnu) kiriju, to je ono sto ide gazdi u dzep, i kada dodas troskove preko (bez struje i gasa) tipa djubre, ciscenje, voda, odzacar i sl. dobijes Warm, koji ti gazda skine sa racuna.
U Kelnu OK stancic od 47 m2 sa svim troskovima je oko 750 eur. U predgradju, naravno. Toliko je mene kostao.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Frankfurt am Main
Drugar u Manhajmu placa nekih 60kvm oko 1000€ mesecno sa racunima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Frankfurt am Main
Ih, Ritopek ti je super za Frankfurt, jedino bi morao da krećeš malo ranije na posao
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Frankfurt am Main
@Ogi kakve su impresije iz Legolanda?
Meni je to sledece u razmatranju.
Meni je to sledece u razmatranju.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Frankfurt am Main
Cudesno je, druze, sve sto napisem ne moze ni izbliza docarati to savrsenstvo. Radi se o jednom OGROMNOM kompleksu koji se sastoji od samog parka I smestajnih kapaciteta koji su odvojeni. Postoje tematske kuce, hoteli i neke kao sobe koje nemaju svoj toalet, znaci za svakoga ima po nesto, u skladu sa zeljama I finansijskim mogucnostima. Apartman je nesto najlepse u cemu sam ikada boravio. Sve kompletno je tematski uradjeno (gusari style u nasem slucaju), sve mirise na novo. Svaki apartman ima veliku kutiju sa kockicama za decu, na plafonu gusarske mreze, na podu kovceg sa blagom. U dvoristu veliki, drveni, gusarski brod, okolo klupice a I sa trema mozes da posmatras decu dok se igraju (mogu misliti koliko je divno leti). Apsolutno sve, svaki detalj je osmisljen I veoma precizno napravljen sa samo jednim ciljem, da ljudima bude lepo. Zamisli, neko napravi nesto za ljude !!! Od ulicica u okviru sela, posadjenih biljaka, kanti za djubre koje kao da sluze za ukras, sve je besprekorno. Baceni papiric ili pikavac ne postoji, neverovatno je cisto i uredno. Pusenje ne postoji odnosno postoje delovi pored kante za djubre gde je dozvoljeno.
Sam deo za zabavu je posebna prica. Nesto neverovatno, to mora da se vidi da bi se razumelo. Sve je tematski podeljeno, imas deo za npr. ninjago, onda neki atlantis (podvodni svet), lego fabrika, nekoliko roller coaster-a, razne druge zezalice za voznju, replike gradova od kockica gde se sve krece, automobili voze, brodovi plove, ronioci rone, nenormalni detalji, vozic, tematski podeljene delove sa skulpturama od kockica I mnogo, mnogo toga jos, imas klopu, pice, prodavnice. U okviru svake tematske jedinice do tancina je isplaniran I cudesno uradjen put od momenta kada udjes u prostor I stojis u redu do momenta kada stignes na red a onda krece zurka jer je sve interaktivno. Cudo za decu a I za nas odrasle je zaista dozivljaj. Kockice se prodaju i na kilo. Sve sam nabacao I lose opisao jer toliko zelim da kazem a ne umem, nemam reci. Kazu da je sreca sto nam je vreme bilo onako, prilicno hladno I kisovito inace bi guzva bila deset puta veca. Dva puna dana je minimum da se sve obidje. Cekali smo vise od sat da bismo se provozali 3 minuta ali je vredelo. Kazu da preko leta ne mozes ni da pomislis da stignes na red.
Vredi svaki evro koji sam dao za sve ovo, ma duplo vise da sam dao vredelo bi. U Nemackoj sam pronasao ono za cime tragam. Zahvalan sam sto sam bio u mogucnodti da sve ovo vidim I dozivim.
Evo par slika.
Sam deo za zabavu je posebna prica. Nesto neverovatno, to mora da se vidi da bi se razumelo. Sve je tematski podeljeno, imas deo za npr. ninjago, onda neki atlantis (podvodni svet), lego fabrika, nekoliko roller coaster-a, razne druge zezalice za voznju, replike gradova od kockica gde se sve krece, automobili voze, brodovi plove, ronioci rone, nenormalni detalji, vozic, tematski podeljene delove sa skulpturama od kockica I mnogo, mnogo toga jos, imas klopu, pice, prodavnice. U okviru svake tematske jedinice do tancina je isplaniran I cudesno uradjen put od momenta kada udjes u prostor I stojis u redu do momenta kada stignes na red a onda krece zurka jer je sve interaktivno. Cudo za decu a I za nas odrasle je zaista dozivljaj. Kockice se prodaju i na kilo. Sve sam nabacao I lose opisao jer toliko zelim da kazem a ne umem, nemam reci. Kazu da je sreca sto nam je vreme bilo onako, prilicno hladno I kisovito inace bi guzva bila deset puta veca. Dva puna dana je minimum da se sve obidje. Cekali smo vise od sat da bismo se provozali 3 minuta ali je vredelo. Kazu da preko leta ne mozes ni da pomislis da stignes na red.
Vredi svaki evro koji sam dao za sve ovo, ma duplo vise da sam dao vredelo bi. U Nemackoj sam pronasao ono za cime tragam. Zahvalan sam sto sam bio u mogucnodti da sve ovo vidim I dozivim.
Evo par slika.
Re: Frankfurt am Main
Hvala, deluje imprensivno