Iskustva sa prevoznicima

Iskustva sa putovanja, razne informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10383
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Iskustva sa prevoznicima

Post od sebekkg » 23 Jul 2015, 22:02

Mislim da nemamo temu, a imam jedno konkretno pitanje.

Naime, trebam putovati u sloveniju pa me interesuju iskustva sa prevoznikom Terra Travel? Cena je za jednosmernu kartu je malo skuplja od busa ali zato stizu barem sat ranije.

Pisite iskustva i da li vredi njima putovati ili da idem standardno lastom?
Slika

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14178
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od pedja » 25 Avg 2015, 15:23

Malo kasno, ali možda nekome zatreba:

Svi ti "kombi" transferi imaju prednost u tome što te pokupe na adresi i voze do adrese na krajnjoj destinaciji.
Loša strana je ta što ne idu svi putnici na istu adresu, pa ume da potraje ukoliko si poslednji na ruti. Svakako, bolje je malo se duže voziti u istom prevozu, no tražiti drugi prevoz od autobuske/železničke stanice i sl. U polasku je malo bolje, jer veče ranije (kada prikupe informacije/adrese o svim putnicima) javljaju kada će te pokupiti +- neki minut.

E, to je kada je sve kako treba. Čuo sam priče o problemima sa vozilima, dozvolama, granicama, vozačima, ali ozbiljnijima to nije problem. Stoga, birajte poznate agencije i ne bi trebalo biti problema. Da ne reklamiram, lako ćete izguglati ozbiljnije među tim prevoznicima, a koji održavaju skoro pa redovne linije ka destinacijama u okruženju - nema ih mnogo.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od stefanan » 25 Avg 2015, 15:53

Sestru jutros zaboravili na nekom stajalištu kod malog požarevca, bus stao da ostavi neke putnike, ona im rekla da ide do wc-a, i bus otišao. Završilo se ok, došla kući. Ja uzeo kofere na nbg kad su ostavljali ostale putnike, svašta sam im rekao. Euroturs agencija.

Nisam siguran šta sad da radim, ne pada mi na pamet samo da zaboravim

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od Day Walker » 25 Avg 2015, 16:05

Auuu... Sta ti rekao vozac?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od stefanan » 25 Avg 2015, 16:13

Ništa bitno, izvinjavali mi se on i vodja puta jer obojica znaju da mogu da najebu. Koliko znam, kod vanrednih linija oni imaju obavezu da vrate sve putnike sa spiska

tinche666
Postovi: 1
Pridružio se: 27 Okt 2015, 19:46

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od tinche666 » 28 Okt 2015, 09:04

Veoma lose iskustvo sa Terra Travel Srbija https://www.facebook.com/agencijaTerraTravel/?fref=ts
VOZAC NIJE DOSAO PO NAS NA AERODROM, JER SMO GRESKOM BILI UPISANI 24h KASNIJE
Jako sam nezadovoljna sa njihovom uslugom i pored toga nemaju obraza da odgovore na poruku a brisu negativan komentar , uprkos svemu sam im ipak ponovo postavila na Facebook stranicu da vidim dokle ce mi brisati poruku ili ce konacno da se udostoje da mi odgovore ili da mi upute izvinjenje.

Koga zanima moje iskustvo tu mogu da procitaju celu pricu koju sam Terra Travelu postovala i na Facebook stranicu:

Imali smo dogovoren prevoz iz Budimpeste za Temerin za 3 osobe u 05.10.2015 u 00:15 koji mozete naci i u vasoj arhivi poruka iz 2-og oktobra gde sam prilozila cak i avionsku kartu da ne bi doslo do nezeljenih situacija

Problemi su nastali prilikom naseg dolaska na aerodrom jer nas nije sacekao niko iz agencije.
Mi smo cekali vise od pola sata posle dogovorenog sastanka sa vasim kolegom Djerdjom.
Posto se niko nije pojavio ni posle 40 minuta a mi nismo uspeli da se konektujemo na aerodromski Wifi prosto nismo znali sta da radimo.
E sad na nasu veliku srecu mi znamo madjarski pa smo uspeli da se snadjemo i prisli smo jednoj devojci koja je drzala tablu nekog Budimpestanskog hotela.
Nju smo pitali zna li nekog iz Terra Travela na sta je ona odgovorila da zna i srecom je odmah i ponudila da nazove Djerdja.
Posle kraceg razgovora sa njim saopstila nam je da nema dobre vesti jer nas niko ne ocekuje danas nego tek sutra u isto vreme ali da ce kolega doci ubrzo da vidi sta ce sa nama.
Djerdj je stigao za 10 minuta i saopstio nam da po evidenciji agencije nas ocekuju tek sutradan a da prvi sledeci kombi koji ide za Novi Sad krece tek u 11 sati prepodne.
I na nase pitanje sta sad mi da radimo na aerodromu rekao je da ima soluciju da nas vodi u smestaj gde vasi vozaci odmaraju i tu da cekamo sledeci kombi ili da mi uradimo sta mi vec zelimo i da se snadjemo nekako za prevoz do Novog Sada.
E sad zamislite nasu situaciju kada smo ukazali poverenje vasoj firmi i dobijemo takve odgovore u smislu "Vozicu vas do naseg stana dok ne dodje sledeci kombi ili snadjite se sami kako znate i umete. Mi nismo krivi doslo je do neke greske"
Posto smo imali previse kofera da se uputimo na neki javni prevoz jedino nam je preostalo da sacekamo kombi i da sve nase dogovorene obaveze pomerimo za sledeci dan.
Pritom nismo dobili nikako izvinjenje za ociglednu gresku vase kompanije.
Prilikom voznje do vaseg stana Djerdj non stop potencira kako imamo veliku srecu da je cak dosao sa supruginim kolima po nas koji je navodno veci od firminog auta i da mozemo fino da smestimo sve nase kofere , ali da ce on ovu njegovu intervenicu naplatiti firmi. I pritom se mi osecamo kao krivci za ovu nastalu situaciju.
Imamo osecaj da mi trebamo da se zahvaljujemo njemu za sve sto cini za nas.

Stigli smo u vas smestaj u Budimpesti kad Djerdj saznaje da je na nasu srecu vec krenuo jedan kombi iz Beograda u 21 sat koji po njegovim racunicama treba da stigne oko 2 sata nocu da nas pokupi i poveze prema Srbiji.

Umesto u 2 sata kombi je stigao u 4 i po ukrcavanju nasih kofera mi saopstavamo vozacu da imamo dogovor sa vasim kolegom Vladislavom Lazovicem da do Novog Sada prodje preko Temerina (sto je usput), na sta on saopstava da je njemu receno da nas ostavi kod iskljucenja za Sirig sto je oko 6km od samog Siriga a 15km do Temerina.
Posto mi dolazimo iz inostranstva i posto sam imala dogovor sa vasom kompanijom da nas vozite do Temerina a pri tom nismo organizovali nikakvu drugu opciju bas zbog gore pomenutih razloga , naravno da u 6 ujutru je nemoguce naci nekog ko ce doci po nas , pogotovo kada nemamo niciji broj telefona a niti srpsku telefonsku karticu jer smo kompletno poverenje ukazali vasoj kompaniji.
Na veliku srecu mi smo imali uslikan mail u kome vasa kompanija pristaje da nas vozi do Temerina to smo pokazali vozacu i videvsi taj dokaz on je nazvao vasu centralu i dobija pristanak da nas odveze do Temerina.
Pri svemu tome vozac je veoma korektan ali ni jednog trenutka nam ne pokazuje da je vasa kompanija kriva za ove nesporazume nego da smo mi uopste imali srece sto je i ovaj kombi dosao po nas.

Mi smo se tokom celog puta osecali strasno nelagodno, osim toga sto sam 2 puta dozivela stres (prvi put kad je Djerdj saopstio situaciju na aerodrumu a drugi put kad je vozac saopstio da on nema dozvolu da nas vozi do Temerina) imala sam neizdrzivu glavobolju i mucninu tokom cele voznje.

Prilikom svih ovih desavanja primetili smo da vasi radnici prebacuju odgovornost jedni na druge sto za imidz kompanije nikako nije dobro. Nacin na koji se ophodite sa vasim putnicima kada dodje do greske a da za to putnici ni najmanje nisu krivi samo ce da steti ugledu i poslovanju vase frime.
Ja razumem da ovaj nas slucaj nije najkomplikovaniji koji se desava i da verovatno u vasem radu nailazite na mnogo vece probleme, ali u buducnosti bi to trebali da korigujete jer verujte mi to doprinosi strahovito losem rejtingu vase agencije pogotovo zato sto ne drzite monopol.

E sad kako bih ja resila ovu situaciju.
Prvo bih svojim radnicima dala do znanja da u komunikaciji sa putnicima svu odgovornost preuzmu na sebe i na kompaniju.
Kad bi doslo do situacije da putnike moram smestiti u kucu u Budimpesti neznajuci tacno kad ce nihov prevoz stici , ja bih se pobrinula da dobiju neki sendvic ili nesto da pojedu, naravno imala bih kafu da ih ponudim da ublazi glavobolju koja je neizbezna u tim situacijama.
Pobrinula bi se da ucinim neke ustupke posto je evidentno doslo do greske koju je prouzrokovala kompanija vozila bih ili sa popustom ili potpuno besplato (u zavisnosti sa koliko kasnjenja putnici stignu kuci).Ja znam da bi ovo bio trosak kompanije ali bih uspela da nezadovoljnog putnika pretvorim u svog reklamnog agenta. Da bi posle toga verujte imidz kompanije porastao vise nego da te iste pare ulozite u reklamu , u danasnje vreme internet je postao najmocnije orudje za reklamu ili antireklamu.

Ja sam upravo zbog komentara na internetu resila da zamenim GEA Tours za vasu kompaniju jer sam na internetu procitala samo pohvale za vas.
Sa GEA Toursom nisam bila zadovoljna jer su neki njihovi vozaci (ne svi ima i jako finih vozaca)strahovito arogantni i drski sa u ophodjenju sa putnicima ,sto sam ja licno dozivela a i citala tudja iskustva.
Nemogu da shvatim kako vozaci ne strahuju da ce izgubiti posao ako se krajnje nesavesno ophode sa putnicima.

I sad konacno mi recite ko je napravio ovu gresku vezano za nas prevoz.
U zelji da vasa firma uspesnije i efikasnije posluje ja sam resila da vam posaljem ovo pismo i nadam se da cete me razumeti da sam imala potrebu da vam objasnim celu situaciju.

Azul
Postovi: 1
Pridružio se: 26 Jul 2018, 10:08

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od Azul » 26 Jul 2018, 12:55

Prevoz Beograd - Budimpesta sa kojim imamo iskustvo u organizaciji Pexon team kombi prevoz su uzasni.
Dogovoreno je da se krene u 7 h iz Beograda za Budimpestu a oni se nisu pojavili. Na telefonske pozive nisu htjeli da odgovore. I Kada smo zvali sa drugih brojeva govorili su svima razlicite informacije : 1. Vozac se razbolio. 2. Kombi je u kvaru. 3.Kolega prespavao... govoreci da zamjena dolazi za pola h i da nema potrebe da zovemo drugu agenciju. Pojavili su se dva sata kasnije. Nakon sto smo stupili u kontakt sa PEXON Kombi prevozom, i pitali ih yasto nas varaju sa laznim informacijama, oni su bili nepristojni i spustili slusalicu.
Ovakve kompanije trebaju da se prijave inspekcijskim organima kako bi se stalo u kraj varanju ljudi. Od nas SVE NEGATIVNE KRITIKE NA RACUN PEXON KOMBI PREVOZA za neozbiljnost, neprofesionalizam i prevare.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23798
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od dragvorl » 26 Jul 2018, 16:26

I jel ste ih prijavili inspekcijskim organima?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
MadMike82
Postovi: 208
Pridružio se: 03 Nov 2017, 13:32

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od MadMike82 » 26 Jul 2018, 17:33

Ranije sam malo cesce koristio takav vid prevoza i moje zapazanje je sledece: kod velikih igraca (vec su gore pomenuti), imate totalni nemar od strane vozaca, koji je vama u stvari jedini i bitan u celoj prici. Nije njegovo, nezadovoljan je platom i slicni razlozi dovode do toga da ga jednostavno bas briga i kako vozi i za to da li ste vi za vase pare zadovoljni uslugom. Kod malih igraca imate vecu ljubaznost i brigu, jer je to uglavnom NJEGOVO, pa je tako valjda i red, ali sa druge strane imate rizik da se putovanje otkaze zbog nedovoljnog broja prijavljenih putnika. Sve u svemu i jedno i drugo ima i prednosti i mane, pa kako ti se zalomi.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23798
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od dragvorl » 26 Jul 2018, 18:06

Prosli put sam isao sa Geom u nekom zbudzenom kombiju sa ubacenim sedistima, pojas nisam mogao da vezem jer je i to budzeno. Uopste se nisam osecao sigurno na 120 130 u tom krsu. Da se ja pitam ne bih vise tim varijantama.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14178
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od pedja » 26 Jul 2018, 20:01

Za Geu vozi dosta 'frilensera', verovatno i za druge. Čik uvedi red.

TT


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23798
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Iskustva sa prevoznicima

Post od dragvorl » 26 Jul 2018, 20:05

Bas me briga ko vozi, ali necu da fasujem kaznu za pojas niti sto je jos bitnije da se razlecem po kabini zlu ne trebalo. Ali opet, nadam se sto manje kombi zajebancijama ubuduce.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori