zuzazu je napisao:Povratna karta Turkishem (ako se ne naleti na promociju) krece od 230 EUR
zuzazu je napisao:A ja sam jednu od svojih 50 karata Turkishem platio 11000 din
Ne razumem, koja je onda od ova dve početna cena karte? 230 EUR ili 11000 RSD (~100 EUR po kursu u poslednje vreme)?
zuzazu je napisao:Tako da nemoj o ceni THY karte za IST.
Ne vidim zašto 'ne bih o karti THY za Istanbul' s obzirom da jesam putovao tamo, jesam proverio Turkish, JAT, Pegasus, Austrian i Olympic, i jeste u tom trenutku Turkish bio najpovoljniji?
zuzazu je napisao:A imao sam prilike da je vidim i za preko 400 EUR za vreme prvenstva u kosarci.
Video sam ja i da karta za Amsterdam u jednom određenom periodu košta i do 1000 EUR, kao i da noćenje u B&B-u u privatnoj režiji košta 100 EUR po osobi, dok hotel sa dve zvezdice i zajedničkim kupatilom košta oko 150 EUR po noćenju. Ovo nije pravilo već izuzetak kakav imaju svi veći gradovi na ovom svetu, a od čega ni Beograd na primer nije izuzet, ali nije nešto na osnovu čega treba donositi zaključke.
Nailazio sam i na duplo skuplje low cost karte u odnosu na one klasične, pa to ništa ne znači.
zuzazu je napisao:poenta je da LOW COST nije za Srbina
Pitanje šta jeste, a šta nije za 'Srbina' zahteva ipak malo ozbiljniju analizu od one iznete gore. U krajnjoj liniji, kao i u svakom poslu, pa i u avio prevozu, samo tržište će reći šta jeste, a šta nije za nekoga. Dokle god firma posluje sa predviđenom profitom, mislim da ih neće mnogo interesovati da li ih neko voli ili ne voli, da li su avioni polupuni, i slično.
Ja bih samo voleo da se svim učesnicima u avio prevozu kod nas omoguće isti uslovi za rad (ako to još nije slučaj), a ne da se posrnuli gigant izgrađen našim novcem brani i dalje, i to na naš račun. Ograđujem se utoliko što ne znam da li se nešto promenilo u poslednje vreme u našim propisima i da li i dalje postoje prepreke za low cost kompanije koje su postojale ranije.