Hrvatska
Re: Hrvatska
Jedno pitanje, ne pripada specificno ovde, ali nisam siguran gde drugo da ga postavim. Pre par strana sam se raspitivao oko ruta do Hrvatske. E sad, posto pretpostavljam da ce biti serpentina usput, voleo bih negde po Srbiji prvo da steknem nesto iskustva. Da li znate gde u Srbiji ima takav teren?
Re: Hrvatska
Rijeka pa Korcula. A povratak verovatno preko Trebinja pa gore, ali to jos nisam odlucio.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Do Rijeke nemaš nikakav problem. Za dalje ne znam. Ali mislim da nema potrebe da brineš. Putevi su dobri, samo prati znakove, ograničenja i bez žurbe.
Za nazad preko Trebinja ne bih znao.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Za nazad preko Trebinja ne bih znao.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Hrvatska
Znam da na Korculi ima malo nezgodnijeg terena. Putevi su kvalitetni, ali ja u Srbiji najvise sto vozim uzbrdo/nizbrdo je Visegradska i slicne ulice. A citam na drugim temama da se niz serpentine ne drzi kocnica sve vreme, pa bi bilo zgodno da negde nadjem slicnu topografiju zbog vezbe.
Re: Hrvatska
Provozaj se Košutnjakom i Avalom.
Re: Hrvatska
Ja bi pre provozao devojku malo brže kroz krivine da vidiš da li će ona izdržati. Saputnici su obično najslabija tačka. A dobro je i za navikavanje
Re: Hrvatska
Ha, nije losa ideja. Mada zar se po serpentinama ne vozi 40ak? Tako nekako su ogranicenja cini mi se
Re: Hrvatska
Kakve serpetine pobogu? Pa ne ides u Alpe...ionako ti je skoro sve Ap, po Korculi isto nisu bas neki planinski prelazi a preko Trebinja nazad imas solidan magistralni put, moze cepas kolko hoces.
I za Losinj su pricali kako je od pocetka los put i tako i nije opste problem, veci je problem kasnije bio kako se kontrolirati da ne idem 200 po magistrali...
I za Losinj su pricali kako je od pocetka los put i tako i nije opste problem, veci je problem kasnije bio kako se kontrolirati da ne idem 200 po magistrali...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Na svakoj nizbrdici bi trebao da izbegavas preterano koriscenje kocnice i samo oslanjanje na njih. Kocenje motorom obavezno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Hrvatska
Da dodam, za svaki slučaj, ne izbacuješ auto iz brzine, a pogotovo ne da ga gasiš. A za kočenje motorom ćeš posle 2-3 krivine videti i sam. Ako si u petoj brzini neće ništa da koči, u četvrtoj malo, u trećoj već ok, druga će možda biti i prespora. Naravno kočiš i kocnicom, samo kombinuješ. Ma samo će ti se kasti, nije to nikakva nauka.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Hrvatska
A tamo gde je i druga brzina prebrza, treba ga kočnicom (na vreme) dovesti do toga da to ne bude. Džabe ti motorno, a i kakvo god kočenje, kada se zaletiš bez mere. Zavisi i od težine automobila, vrste motora, efikasnosti kočnica, koječega. Najbolje ćeš sam naći meru, ne brini.
T-T
T-T
Re: Hrvatska
Hvala na savetima, oko takvih stvari i imam dileme. Auto nije mnogo tezak, ford fiesta 1.25, 82ks. Nece ona nidje, sto bi se reklo, a i ja vozim relativno flegmaticno. Zato sam se i pitao gde u bg ili Srbiji imam dobar teren da osetim auto u ovakvim scenarijima. Avala deluje ok za pocetak.
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Hrvatska
Ja cu ovog leta verovatno pet sest dana u peroj (bio sam prosle godine par dana i svideo mi se mir i odlicna plaza, blizu je pula i rovinj).
Inace jedino srpsko/crnogorsko mesto na istri.
Inace jedino srpsko/crnogorsko mesto na istri.