Pa to je u poenta. Čitajući iskustva po forumima nekima bolje ide auto sa tim EU gorivima, nekima manje troši, čak se ljudi kunu u Shell pumpu u BGu da im se tamo gorivo pokazalo najbolje...i sve je to rekla kazala i subjektivni osećaji dok neko istu rutu ne preveze sa različitim gorivima u istim uslovima.
Mišljenja sam da je u Srbiji cela ta priča oko aditiviranih goriva 95% čist marketing a 5% po neki aditiv. Možda grešim.
Ne pričam o gorivima više oktanske vrednosti, tu su m razlike u samom broju oktana.
Moje jedino iskustvo oko aditiva, al nije za gorivo, je davnih godina kad je bio ruski univerzalni modifikator, Stiba Trade ga uvozio.
Kupio smo nove jugiće kolega i ja, nakon prvog servisa na 5000km smo sipali taj aditiv u motor direktno. Moj jugo sam slupao kad je bio na 200000 km, nikad otvaran motor, ni glava, ni dekla, samo redovni servisi, ngk svećice,, champion kablovi, Motul ili Selenia ulje. Nikad dolivao ulje između servisa na svakih 10000km. Kolega nikakvih problema isto dok je auto bio kod njega, ne sećam se kilometraže. Ja sam jedino primetio da je auto palio na pola ključa na -25c°, dal je zbog aditiva dal zbog kvaliteta svećica kablova itd, ne znam. U svakom slučaju, opet ne bih mogao da tvrdim da je sve to zbog modifikatora.
BTW ako ima nevernih Toma, jedini dokaz je jedan član ovog foruma koji može da posvedoči
da znam, jugić pa još 200000km......pa nema dolivanja ulja....