Saša je napisao: ↑05 Okt 2017, 10:22
Lično sam imao probleme sa novim Lovato diznama posle svega 4.000 pređenih kilometara, bile su pune te štroke, Trojanac takođe i brojni drugi članovi foruma.
Ti si imao licno probleme sa gasnim uredjajem od samog pocetka, sam si pisao o tome u svojoj temi. Prve zime TNG nije radio ispravno kada je bilo hladnije.
Posle si ti pisao ovo citirano dok si se odusevljavao fabrickom ugradnjom sa nosacima creva i kako je sve pedantno slozeno na pojavu i izgled
(
viewtopic.php?f=2&t=677&start=225)
Jedina mana fabričke ugradnje: ovaj uređaj koristi valjda najskuplje gasne dizne na kugli zemaljskoj. Teoretski bi trebalo da se sa njima nesmetano pređe najmanje 120.000 do 150.000 km, međutim bilo je slučajeva da ljudima crknu na manje od 25.000 km (pu, pu, valja se neće i meni dogoditi, obzirom da sam već prešao skoro 50.000 km
)
Lepo smo ti pricali da nije u svemu pravilno ugradjena instalacija u tim Punticima i da dizne stoje naopako, svima crkavaju. Ti si po obicaju sve odbacivao jer ti jos tada nisi licno iskusio....pa onda to iskustvo za tebe ne postoji.
Oni koji su ugradili naknadno TNG u Punto kod nezavisnih majstora nemaju taj masovni problem dizni.
Na isti nacin sada u ovoj temi ignorises dobra iskustva vecine sa TNG i to svoje iskustvo sa jednim autom predstavljas kao neki opsti problem svih.
Zaista dokle cemo da vrtimo istu pricu kada vecina auta nema problem sa TNG i diznama.
Da, sigurno ima neka losa tura nekog loseg gasa ( dizela, benzina) na nekoj pumpi, pokusaja da se muva i uvali neko gorivo sumnjivog porekla. Toga je bilo i bice kao pojedinacnih slucajeva.
Napisi gde si i kada sipao taj prljavi TNG, to je korisna informacija a ovako pausalno da je TNG na pumpama prljav je za mene prica bez pokrica. Ja sipam 90% na NISu i nisam naisao do sada na prljavi TNG.
Ne verujem da u NS je neki posebni i drugaciji TNG nego u BG.
Ili imam bas mnogo srece ili ti bas mnogo nesrece da pronadjes pumpe sa prljavim tankovima
Kazes Lovato i 4.000km.
A ko pa nije imao probleme sa Lovato diznama?
Lovato dizne su bile poznate po forumima kao problematicne sirom Evrope. Po EU su se zalili na njih pa su pisali serviseri da su cak i vracali u garanciji uz refundaciju novca.
Ne znam da li Trojanac ima u autu Lovato dizne, ni koji su to brojni drugi sa problemima dizni. Na forumu imas brojne clanove koji voze godinama na TNG i nemaju takodje godinama probleme pa se ni ne javljaju posebno. Postoje 2 teme od @dragan sa 2 auta koji je presao mnogo km na TNG sve ove godine.
Ti i jos poneko sa problemom dizni za TNG ste kap u moru vecine koja nema te probleme. Da se zapusavaju dizne usled necistoca u TNG kako ti predstavljas (recimo na 4.000km) majstori za TNG ne bi dizali glave od posla a ispred servisa bi bili redovi vozila
Znam da negde oko 300.000 vozila koristi TNG. Od toga mnogo taksija koji su svaki dan u voznji i stoga mnogo litara potrose pa je veca verovatnoca da kod njih nastane problem.
Taksisti bi digli revoluciju
Kompanija Renault-Nissan Srbija je čak povukla iz prodaje sve njihove Dacia i druge modele sa 0.9 TCe motorom i pogonom na gas koji su imali silne probleme sa diznama zbog tih istih nečistoća, a ti automobili opet nemaju apsolutno nikakvih problema u Hrvatskoj i drugim okolnim zemljama. I dokle ćemo opet da vrtimo ovu istu priču? Mi u klin ti u ploču...
Razlog da je povucen 0.9 TCE motor "zbog silnih problema sa diznama zbog tih istih necistoca a da ih prodaje sa pogonom na gas u Hrvatskoj i okolnim zemljama" je tvoje tumacenje ili zvanicno saopstenje Reno Nisan Srbija?
Taj motor ima problema i sa radom na benzin, ako se ne varam u temi @darko je detaljno opisao iskustvo.
Reno ima i druge motore od 1.2-1.4-1.6-1.8-2.0 koji koriste isti taj TNG bez problema sa diznama ili bilo cime.
Prljav TNG ako je uzrok povlacenja tog motora 0.9TCE kako ti predstavljas je takodje prljav i za ostale motore Renoa i sve druge motore svih brendova.
Svi bi bili povuceni da je problem u samom TNG. A nisu, naravno jer TNG nije problem.
Siguran sam da ne bi ovako sada pisao o TNG da je ostalo kao na pocetku druzenja sa Puntom kada si euforicno pisao o TNG sve dok nije nastala faza postojanja troskova za popravke. Gorivo je uvek popularan dezurni krivac za probleme,
Mogu da ti predlozim da sledeci put stavis Valtek dizne. Ulozak (to se menja) je 5 evra pa i ako bude eventualno potrebe nece te boleti trosak dizni kao sada.
A moglo se predvideti od pocetka da ce doci do problema sa diznama i na tvom primerku auta kao kod ostalih KG Punta na TNG. Nije pitanje da li vec samo kada.