Hvala ne pijem, ne znam za ukus molovog
Mol je imao epizode sa lošim gorivom, bila je i tužba. Ranije, no nije bitno za ostalo što je navedeno.
I drugi su imali epizode sa lošim gorivom.
Danas svi imaju gorivo po EN standardima, nema odavno ni kod jednog dobavljača ni iz jedne rafinerije lošeg goriva bilo koje vrste.
Shell ima svoje gorivo, to je daleko veća i ozbiljnija firma od Mola, nije ni za porediti a besmislena je sumnja kada se zna i da je u Smederevu lokacija pa se može i videti ko ne veruje,
Razlika izmedju dizela je koja tačno?
Običan dizel ima paket aditiva kod svih ostalih, to je ujedno i obavezno po zakonu /pravilniku da bi ispuniuo EN590.
Da li hoćete da kažete da Molov običan dizel, euro dizel, nema obavezne aditive i da je zapravo ispod važećeg standarda kvaliteta?
Potrošnja dizela u litrima uglavnom zavisi od njegove gustine, aditivi su po pravilu vrlo malog sadržaja energije i uglavnom prave štetu što se tiče potrošnje.
Što ih je manje to bolje po potrošnju.
Mirniji rad, čuva se radni vek motora... i slično je merljivo kako i u kojim mernim jedinicama izraženo ili je eto tako tek da se nešto piše?
Jači odziv motora??? Šta je to uopšte, i kakve veze ima gorivo sa jačinom odziva bilo kog motora na bilo koje gorivo.
Specijalni dizel pa sprečava koroziju, a običan dizel kao ne sprečava, i to već 100+ godina dokazano
Čisti motor od naslaga, kojih tačno?
I kojom magijom, pošto svaki SUS motor sa direktnim ubrizgavanjem ima problem naslaga, samo je pitanje koliko jako izraženo.
7din/litri svako gubi novac, a dobija koliko tačno dodatno energije u kWh (pošto je to lako merljivo)?
Pre će biti da niko ne dobija ništa za 7 din.
Benzina ima sa 87, 92, 95, 100, pa i 120 oktana. I šta sa time što postoji razlika u OB.
Šta se to samo kaže?
Usput, da za baš stare oldtimere sa karburatorima jeste bilo bitno koji OB benzin ima, štelovao se motor i njegovo pretpaljenje (ugao platinske dugmadi i ugao razvodnika) prema tome.
Od 1982. kod Boša se primenjuje mapirano digitalno paljenje sa senzorom kliktanja (koji prepoznaje osobinu sagoravanja benzina prema OB) i automatski reguliše rad motora na BILO koji oktanski broj.
A tome ima skoro 40godina kako je OB postao nebitan kod modernih motora sa elektronskom kontrolom rada.
Evo mogućeg materijala, pa možeš da pomogneš ljudima konrektnim obrazloženjem, da vidimo da li je reklama ili nije