Evo ga primer kako se to radi. O ovome nisam razmisljao. Vidi se kako je otkacio cev ispred ili iza hladnjaka tj. izmenjivaca toplote. Treba otkaciti i drugo crevo i na ta dva isprati benzinom, tu bude puno prljavstine.ljubitelj je napisao: ↑07 Nov 2023, 21:31Uglavnom ne treba nikakva mašina, sam automatik ima pumpu pa je treba iskoristiti za tu funkciju pumpanja napolje starog ulja.
Treba eventualno adapter za cev ili crevo za medjupriključak na hladnjak.
Pusti se motor na leru, i pumpa sama izbacuje staro ulje a istovremeno se doliva sveže ulje.
Traje 20tak sekundi ispuštanje.
Onda se dolije.
Pa opet 20tak sekundi, pa dolije.,
Ponavlja se sve dok ulje koje izlati it menjača ne bude iste boje i izgleda kao sveže ulje koje se doliva.
To ako je samo jedna osoba.
Treba otrpilike duplo od suvog kapaciteta, znači oko 13-15 litara svežeg se pripremi.
Tim postupkom sve se izbaci, i opiljci, i talozi, očisti konverter.
Ta navedena količina je samo prosto ispuštanje.
Naravno, sa automatskom mašinom je jednostavnije i brže, ali to i košta dodatno.
Ulja za menjače, saveti i preporuke
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ulja za menjače, saveti i preporuke
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ulja za menjače, saveti i preporuke
Ja sam već menjao tako ulje ali nisam snimao.
Ništa komplikovano.
Ništa komplikovano.