Iskustva sa gorivima i uljima
-
Markoni
- Postovi: 9724
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
- Lokacija: Београд
Post
od Markoni » 03 Sep 2022, 19:48
DukeNS je napisao:Ljubi Heroj oteo auto i hakovao nalog...
To je to.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
-
123456
- Postovi: 1964
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Post
od 123456 » 03 Sep 2022, 20:33
ljuba je napisao: ↑03 Sep 2022, 15:58
Vožnja po gradu i auto koji uporno pokušava da regeneriše filter
E200d 9g 2018
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Meni nikako ne uspe da odradi u gradu. Mora na otvorenom.
-
nidza
- Postovi: 21098
- Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
- Garaža: Oktavije dvije
- Lokacija: N.B.G.
Post
od nidza » 03 Sep 2022, 20:44
Nigde nije napisao da je uspeo, samo da je pokušavao.
-
123456
- Postovi: 1964
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Post
od 123456 » 03 Sep 2022, 21:18
Znam ali mislim da Mercedes može da odradi i u gradu, zato sam napisao. VW/Audi/Škoda imaju skroz drugačije(lošije) rešen sistem regeneracije.
Evo, reci ce Ljuba...
-
ljuba
- Postovi: 6757
- Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
- Garaža: X-trail
- Lokacija: Amst
Post
od ljuba » 03 Sep 2022, 22:13
Pa uspeo je na kraju ali je to radio 45 min i u poslednjim metrima pred kucu je prestao da se pusi
Inace u ovaj prosek spada i dve ture od po 3 do 4km po autoputu 80km/h. Ne znam da li mu je to pomoglo
-
nidza
- Postovi: 21098
- Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
- Garaža: Oktavije dvije
- Lokacija: N.B.G.
Post
od nidza » 03 Sep 2022, 22:21
Nova sva kola mogu, samo traje.
Eksperiment sa dalekom anticipacijom i malo većom brzinom uz “coasting”. Cara Dušana Zemun - blokovi, pre neki dan, preko Bežanijske kose. Mislim ne više od 4 semafora crveno.
-
BigMazzy
- Postovi: 1638
- Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10
Post
od BigMazzy » 04 Sep 2022, 09:13
Jbg, za regeneraciju DPFa u gradskim uslovima mora da se zadovolji nekoliko uslova, količina goriva u rezervoaru, određena temperatura u izduvnom sistemu, svi grejači, releji i sonde ispravne.......i najvažnije, konstantno upaljen motor.
Sve ono što se odradi "samo od sebe" na auto putu ili magistrali na dužoj relaciji po pitanju čišćenja DPFa, to mora u gradu da se odradi na "silu" pomoću računara i elektronike.
-
klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Post
od klisko » 04 Sep 2022, 11:29
Octavia TDI 1.6 115, Beograd-Kopaonik-Beograd 6.2l / 100km sa dva bicikla na krovu. Tamo sam išao preko Miloša, nazad Niškim AP (33 minuta kreni/stani u gužvi na AP). Na AP sam vozio 120-130km/h, pokazivao mi potrošnju od 7.2 l/100km za početni deo AP - bicikli dodaju oko litar i po / 100km, na tim brzinama.
-
dzonic87
- Postovi: 1352
- Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
- Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)
Post
od dzonic87 » 04 Sep 2022, 12:18
Jel bezbedno voziti bicike na 130kmh?
Mislim vidim dosta i SUV vozila sa biciklama na krovu koji idu i 140+kmh, ali mi deluje dosta nebezbedno
-
Rolla
- Postovi: 836
- Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00
Post
od Rolla » 05 Sep 2022, 18:28
Beograd-Nikiti-Beograd i malo tamo po lokalu
2190 km sve ukupno
176 litara plina i 8.5l benzina sto sve u zbiru dodje na oko 8.4 litra na 100 km
Ovo je povratak juce. Granice plus krace pauze sve zajedno oko 2h rada u mestu.
Skoda Scala 1.0 tsi/tng
-
cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Post
od cozmo » 06 Sep 2022, 09:34
ljuba je napisao: ↑03 Sep 2022, 22:13
Pa uspeo je na kraju ali je to radio 45 min i u poslednjim metrima pred kucu je prestao da se pusi
Inace u ovaj prosek spada i dve ture od po 3 do 4km po autoputu 80km/h. Ne znam da li mu je to pomoglo
Kako ti to radi regeneraciju? Meni regen traje oko 6-7 minuta u gradu, nista ne primetis osim poznatih znakova regeneracije kod PSA (pali elektricne potrosace). I uredno je radi u gradu, ako ima za tim potrebe, cim je temp. rashladne tecnosti 60 c. Nema nikakvih ogranicenja gde ce je raditi samo da je zadovoljeno par uslova (temp. tecnosti, EGR ispravan, da ima malo vise goriva i aditiva). Inace bez problema mi je upalio i u leru dok sam cekao nekih desetak minuta na granici letos. Cudi me da Mercedes nije to resio drugacije. Nikad mi se nista nije "pusilo" dok je radio, niti sam imao bilo kakav simptom. Cak ni kad je DPF bio zapusen od aditiva (od predjene km i ubrizgavanja aditiva koji se talozi i ne moze da se "spali" u filteru), vec smo to uvideli na dijagnostici, pa sam ocistio DPF od aditiva masinski. Inace nije bio zapusen od cadji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
ljuba
- Postovi: 6757
- Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
- Garaža: X-trail
- Lokacija: Amst
Post
od ljuba » 06 Sep 2022, 09:43
Regeneraciju prepoznajem tako sto motor bucnije radi na malim obrtajima (a i u opste se promeni zvuk motora), potrosnja je 2 do 3x veca, i kada stanem i imam otvorene prozore mirisem paljevinu
A cesto kada se parkiram i iskljucim motor on nastavi da se regenerise, odnosno nesto sagoreva... Inace nema nikakvih informacija na ekranu da je regeneracija u toku (bar da sam je nasao
)
-
nidza
- Postovi: 21098
- Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
- Garaža: Oktavije dvije
- Lokacija: N.B.G.
Post
od nidza » 06 Sep 2022, 10:15
Rolla je napisao: ↑05 Sep 2022, 18:28
Beograd-Nikiti-Beograd i malo tamo po lokalu
2190 km sve ukupno
176 litara plina i 8.5l benzina sto sve u zbiru dodje na oko 8.4 litra na 100 km
Ovo je povratak juce. Granice plus krace pauze sve zajedno oko 2h rada u mestu.
Skoda Scala 1.0 tsi/tng
<5% udeo benzina.
Trebalo bi da si zadovoljan?
-
BigMazzy
- Postovi: 1638
- Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10
Post
od BigMazzy » 06 Sep 2022, 10:31
Prvi uslov za aktivnu (gradska gde kom preuzima ulogu) regeneraciju je temperatura izduvnog sistema, tj DPFa, koja se kreće od 400-600 stepeni. Temperatura tečnosti može biti i 90 i neće pokrenuti regeneraciju ako nema dovoljne temperature izduvnog sistema koji će spaliti 3-4 puta veće količine dizela koje komp šalje u DPF. Ako se krene u vožnju i krene regen pa se ugasi motor, regen staje i nastavlja se čim se sledeći put steknu uslovi.
Ako auto u leru radi čišćenje, to je zato što je prethodno stekao uslove i u leru ih samo održava.
Neka maksimalna granica za čišćenje DPFa je 45% zapušenosti.
Pasivna regeneracija DPFa se odrađuje automatski bez znanja vozača i uglavnom je pri vožnji na otvorenom putu. Jer su svi uslovi zadovoljeni i komp ne mora da reaguje, visoka temp izduvnog sistema, povišen dovod goriva i sagorevanje čestica se odvija non stop i izbacuje iz filtera.
-
nidza
- Postovi: 21098
- Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
- Garaža: Oktavije dvije
- Lokacija: N.B.G.
Post
od nidza » 06 Sep 2022, 10:34
Dopuniću - svaka regeneracija se dešava bez znanja vozača principijelno. Ne postoji indikator nikakav, niti većina vozača to ume da prepozna niti uopšte treba da vodi računa. To što tzv. "car people" prepoznaju štošta šire od prosečnog korisnika je nova tema.