Dizel D2

Iskustva sa gorivima i uljima
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18958
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Dizel D2

Post od dragvorl » 05 Avg 2013, 11:28

A ne znam sta ce pomoci ulje, i to ATF ako je gorivo loseg kvaliteta? Tesko ce ga ulje popraviti. A ako ima DPF mislim da samo moze da ga jos pre usere i napravi haos.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4195
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Dizel D2

Post od snork » 06 Avg 2013, 02:53

masaivan je napisao:Od 1. avgusta 2013. nema Dizela D2 na nasim pumpama.
Hvala bogu kad smo to dočekali!

Vidim, pojedinci bi odmah da sipaju nekakva ulja u gorivo. :mrgreen: Samo da kažem da su mnoga ulja otrovna (mnogo više od samog dizela), pa time trujete i sebe u okolinu. :)
masaivan je napisao: isto vazi i za obican bezolovni BMB 95.
Sada ima samo evro-premijum? Isto 95 oktana?
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Dizel D2

Post od methane.master » 06 Avg 2013, 11:29

Koga briga, važno da ide i da je jeftino. :djavo:
Širim haos!

Milos
Postovi: 8253
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30

Re: Dizel D2

Post od Milos » 06 Avg 2013, 12:30

Moz za njivu a moz i za igranku (kad se ide golfom 2) :kezo:

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Dizel D2

Post od methane.master » 06 Avg 2013, 14:25

Tamo negde krajem 90-ih mi se lik iz Bosne hvalio kako stalno vozi Golfa na transformatorsko ulje. Posle se čude ljudi odakle im rak. :uf:
Širim haos!

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13635
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Dizel D2

Post od nikaragva » 06 Avg 2013, 15:26

Jos ako jedu margarin :o

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Dizel D2

Post od nuk » 06 Avg 2013, 19:59

methane.master je napisao:Tamo negde krajem 90-ih mi se lik iz Bosne hvalio kako stalno vozi Golfa na transformatorsko ulje. Posle se čude ljudi odakle im rak. :uf:
Sto njemu rak, mi idemo iza njega :)

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Dizel D2

Post od methane.master » 06 Avg 2013, 20:16

Pa nažalost fafn'o ga je i on, naravno nemoguće utvrditi da li je (samo) od toga, ali i ko zna koliko drugih je narušenog zdravlja zbog takvih budala.

Sent using Tapatalk
Širim haos!

ljubitelj
Postovi: 6226
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dizel D2

Post od ljubitelj » 06 Avg 2013, 21:42

Dzoni_m je napisao:Ja pitam zasto tacno jer sam + za ATF dobio iz vise izvora. Pa cak i iz KIA servisa u Poljskoj. Doduse samo za gorivo koje je upitng kvaliteta (Srbija, BiH, Belorusija, Rusija). Znam da mnogi koji voze 400m sa dizelima prave mesavinu ATF-a i dizela u vecoj srazmeri.
Kada sam vozio dizela, isto sam dodavao bilo ATF tip A sto je tada moglo najlakse da se nadje na svakoj pumpi ili Dvotaktol.

ATF pomaze kada je mali cetanski broj dizela njegovo lakse paljenje, sto kao posledicu obicno ima potpunije sagorevanje samog dizela sto se vidi kroz izduvne gasove bez dima i meksi rad/ zvuk. Proizvodjac je zahtevao minimalno 45 cetana a koliko su D3, D2 i D1 imali kod nas nisam nikada saznao.

To sam koristio kod motora sa indirektnim ubrizgavanjem, sa vihornom pretkomorom a negativnih posledica nisam primetio.

Za sadasnje gorivo ne znam ima li svrhe, niti koliko je sada tipican realni cetanski broj.

Odgovori