Stranica 2 od 2

Re: Dizel D2

Poslato: 05 Avg 2013, 11:28
od dragvorl
A ne znam sta ce pomoci ulje, i to ATF ako je gorivo loseg kvaliteta? Tesko ce ga ulje popraviti. A ako ima DPF mislim da samo moze da ga jos pre usere i napravi haos.

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 02:53
od snork
masaivan je napisao:Od 1. avgusta 2013. nema Dizela D2 na nasim pumpama.
Hvala bogu kad smo to dočekali!

Vidim, pojedinci bi odmah da sipaju nekakva ulja u gorivo. :mrgreen: Samo da kažem da su mnoga ulja otrovna (mnogo više od samog dizela), pa time trujete i sebe u okolinu. :)
masaivan je napisao: isto vazi i za obican bezolovni BMB 95.
Sada ima samo evro-premijum? Isto 95 oktana?

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 11:29
od methane.master
Koga briga, važno da ide i da je jeftino. :djavo:

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 12:30
od Milos
Moz za njivu a moz i za igranku (kad se ide golfom 2) :kezo:

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 14:25
od methane.master
Tamo negde krajem 90-ih mi se lik iz Bosne hvalio kako stalno vozi Golfa na transformatorsko ulje. Posle se čude ljudi odakle im rak. :uf:

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 15:26
od nikaragva
Jos ako jedu margarin :o

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 19:59
od nuk
methane.master je napisao:Tamo negde krajem 90-ih mi se lik iz Bosne hvalio kako stalno vozi Golfa na transformatorsko ulje. Posle se čude ljudi odakle im rak. :uf:
Sto njemu rak, mi idemo iza njega :)

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 20:16
od methane.master
Pa nažalost fafn'o ga je i on, naravno nemoguće utvrditi da li je (samo) od toga, ali i ko zna koliko drugih je narušenog zdravlja zbog takvih budala.

Sent using Tapatalk

Re: Dizel D2

Poslato: 06 Avg 2013, 21:42
od ljubitelj
Dzoni_m je napisao:Ja pitam zasto tacno jer sam + za ATF dobio iz vise izvora. Pa cak i iz KIA servisa u Poljskoj. Doduse samo za gorivo koje je upitng kvaliteta (Srbija, BiH, Belorusija, Rusija). Znam da mnogi koji voze 400m sa dizelima prave mesavinu ATF-a i dizela u vecoj srazmeri.
Kada sam vozio dizela, isto sam dodavao bilo ATF tip A sto je tada moglo najlakse da se nadje na svakoj pumpi ili Dvotaktol.

ATF pomaze kada je mali cetanski broj dizela njegovo lakse paljenje, sto kao posledicu obicno ima potpunije sagorevanje samog dizela sto se vidi kroz izduvne gasove bez dima i meksi rad/ zvuk. Proizvodjac je zahtevao minimalno 45 cetana a koliko su D3, D2 i D1 imali kod nas nisam nikada saznao.

To sam koristio kod motora sa indirektnim ubrizgavanjem, sa vihornom pretkomorom a negativnih posledica nisam primetio.

Za sadasnje gorivo ne znam ima li svrhe, niti koliko je sada tipican realni cetanski broj.