Stranica 5 od 11

Re: Aditivi

Poslato: 03 Avg 2015, 07:17
od dragvorl
To je pp u kom sam ti odgovorio na tvoje pitanje gde se nalazi servis. Ja i dalje ne vidim gde je moja preporuka koju ti toliko spominjes. :think:

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 10:10
od DasAuto
Sto se tice uljnih aditiva, o tome neznam nista.
Ali sto se tice benzinskih aditiva o tome nazalost znam sto sta.

Ljetos kad sam isao kuci na odmor, uzeo sam sebi par aditiva za gorivo koje su kao svi "preporucivali" Oktan Booster i Injection cleaner.
Oktan booster zato sto imam cipovano auto kojem treba dobar kvalitet goriva, a kod nas u Bosni gorivo nije bas dobro.
Injection cleaner za put nazad.

Znaci pun rezervar 70l i jedna boca, tako sam tri puta sipao taj oktan booster i auto je islo sasvim normalno do zadnje sedmice(cetvrte) pri punom gasu auto trza, osjecaj identican kao kad ESP se pali pri proklizavanju, nisam puno reagovo, kontao sam da je mozda trenutni problem koji ce prestati poslje punog rezervara goriva. Ali auto je trzalo vise i vise. Nisam ni sumnjao na svjecice jer sam ih mjenjao 3 mjeseca prije ovog problema(Orginal)

Kuci sam krenuo i imao sam 2000km puta koji sam pregulio za 23sata stalne voznje i jedno 3-4 rezervara. Auto je trzalo citavo vrijeme ali se moglo voziti bez problema.
Radio sam dijagnostiku i nikakve probleme nisam nasao. Uzeo nove bobine, zamjenio ih i problem je jos tu..

Izvadio svjecice i vidio ovo.
Znaci pocrvenile su totalno od aditiva, a guglovao sam "spark plugs octane booster" i nasao milion slika takvih.

3 mjeseca stare svjecice(oko 7000km) 3x Octan Booster (STP) uz 3 puna rezervara 70l
Slika

3 godine stare svjecice, 60 000km
Slika

Nove svjecice
Slika

Sva tri seta imaju isti kataloski broj i isti proizvodjac.

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 19:26
od ljubitelj
I?
Malo si pregrejao komore vecim opterecenjem motora, verovatno si duze vozio visokim tempom.
Hemija odradila svoje, skinuo se talog.

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 20:25
od DasAuto
ljubitelj je napisao:I?
Malo si pregrejao komore vecim opterecenjem motora, verovatno si duze vozio visokim tempom.
Hemija odradila svoje, skinuo se talog.
Aditiv je sjebao svjecice, mislim da je jasno.
A mjenjao sam isto jednom poslje duzeg puta i bile su ciste ko suza na odnosu na ove pocrvenile.

https://www.google.se/search?safe=off&e ... 0Lu6Xfra7c

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 20:31
od Ivan
Ocigledno motor ili svecice ne trpe visokooktansko gorivo, u bmwa e39 pa i fiat sportinga sam stalno to sipao i nikad im nista nije falilo.

Treba imati u vidu da je tfsi motor sa direktnim ubrizgavanjem, dakle dosta napredniji, a samim tim i svileniji.

Послато са GT-N7100

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 20:35
od DasAuto
Ivan je napisao:Ocigledno motor ili svecice ne trpe visokooktansko gorivo, u bmwa e39 pa i fiat sportinga sam stalno to sipao i nikad im nista nije falilo.

Treba imati u vidu da je tfsi motor sa direktnim ubrizgavanjem, dakle dosta napredniji, a samim tim i svileniji.

Послато са GT-N7100
Vrlo moguce! Ali vidio sam da su ljudi i sa 1.8T motorom isti slucaj imali. Vjerovatno je do svjecica jel ide NGK i za 1.8T.
Mozda bas specifikacija ne dozvoljava.

Ali opet se onda pitam kako 100 oktan V power shell koji stalno sipam ne skodi :/
A aditiv sam sipao u 98oktan. Dali je moguce da flasica od 20cl poveca oktan vise od 100?

Mozda ima neki sastojak koji ne pase ovim motorima.

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 20:47
od ljubitelj
Svecicama nista ne fali, samo ih treba ocistiti. Mogu se dalje nesmetano koristiti sto se vidi po obliku elektroda.
Nisu se sjebale, nisti su pokvarene, nisti slicno.

Aditiv je uradio tacno ono sto je predvidjeno da uradi.
Dali je moguce da flasica od 20cl poveca oktan vise od 100?
Naravno da ne.
A sve i da nadjes avio benzin sa vise oktana kakve to veze ima sa svecicama na obicnom motoru?

Broj oktana ima veze sa kompresijom odnosno posledicno pretpaljenjem nema veze sa svecicama.

Veza svecice bi mogap da bude njen toplotni indeks ako taj neki aditiv menja toplotnu karakteristiku goriva.
Motor je nista drugo do klasicna toplotna masina iz termodinamike.

Re: Aditivi

Poslato: 19 Sep 2015, 20:56
od DasAuto
ljubitelj je napisao:Svecicama nista ne fali, samo ih treba ocistiti. Mogu se dalje nesmetano koristiti sto se vidi po obliku elektroda.
Nisu se sjebale, nisti su pokvarene, nisti slicno.

Aditiv je uradio tacno ono sto je predvidjeno da uradi.
Ne razumijem kako bi uradio sto je predvidjeno, 3 mjeseca stare svjecice su prestale rade kako treba, cistio sam ih i isti problem.
Stare svjecice koje su 3-4 godine stare presle su ovaj isti put 2 puta i nikakav problem.

A gledam po forumima ima o ovome koliko hoces.

moguce je sve, ali ja aditiv sigurno necu sipati vise :opustanje:

Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2016, 20:17
od jovanns
Uzao sam danas zimski aditiv za dizele i sipao sam ga,
e sad moje pitanje je da li smem u isti rezervoar da uspem jos neki aditiv npr. za dizne?
Slika

Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2016, 23:13
od Ivan
Smes naravno.

Послато са GT-N7100

Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2018, 18:23
od A170T
Da mi ne bi gundjali ovi na tehnickom ima li svrhe sipati neki aditiv za smanjenje crnog dima na dizelu? Ranije mi je auto vise dimio, bilo je jasno vidljivo u retrovizoru i niko se nije bunio na tehnickom, onda smo zakljucili sa majstorom da ne radi turbina i ukljucili je i od tada vise ne vidim crni dim tokom voznje i ovi na tehnickom su utvrdili da dimi.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka



Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2018, 18:35
od dragvorl
Ne znam ima li aditiva koji ce toliko da ti smanji dimljenje.

Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2018, 18:41
od A170T
A da li bi imalo efekta ocistiti egr ventil onim sprejevima?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka



Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2018, 19:03
od dragvorl
Dobro pitanje. Koliko znam EGR kad radi moze samo jos vise da dimi, ali ako je ispravan sto ga ne ocistiti.

Re: Aditivi

Poslato: 02 Jan 2018, 20:15
od BobanR
A170T je napisao:
02 Jan 2018, 18:23
...onda smo zakljucili sa majstorom da ne radi turbina i ukljucili je...
Meni nije jasno kako je ovo moguće? Treba ti majstor da zaključiš da ne radi turbina?