Neki kazu da nema razlike, neki kazu da ima male razlike, neki kazu da ima razlike u radu motora i potrosnji, neki kazu da je bolje kupovati obican ED zbog veceg protoka tog goriva, neki kazu ovo neki kazu ono.... Kvalitet goriva u Srbiji je vecna debata sa raznoraznim iskustvima. Istina je tamo negde ...
ftj napisao: 10 Jun 2020, 17:37
To ti je cista autosugestija.
Na nasem Picasso 2.0 HDI 90ks pokazao se odlicno Gdrive. Motor je dosta tisi. Naravno, mora da se sipa bar 2 ili 3 rezervoara... potrosnja je tu negde, ista, motor isto vuce, ali razlika u zvuku je primetna i to bas bas.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Da postoji jasna i na bilo koji način vidljiva razlika u bilo kom aspektu, već bi to neko snimio, dokumentovao itd... Al naravno da takva razlika ne postoji, pa je izbor vrste goriva u suštini samo pitanje koliko si spreman da platiš (ili da te šišaju).
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
jako dobro iskustvo sa bugarskim shellom sa poslednje pumpe pre promahonasa. v power diesel skup 2.21 lev ali ubitacan, napravio sam 850km sa punim tankom (imao sam za jos oko 50km pre novog punjenja). to mi je rekord za sada.
sipao sam u 80% prazan rezervoar u kome je bio gazpromov ED, sad se ne secam da li je bio G drive ili obican. ali moguce da sam ja nasetovan da tripujem na shell, isto primecujem razliku i kad sipam u beogradu, sto se trudim da radim sto vise. prosek po bordu sa kombinacijom vulgaris aegean (malo, da se dovucem do grane) i makedonskog sa mak petrol pumpe mi otisao sa 5.4 na 5.9.
Uvek na svakom autu mi je dosada bilo benzin bilo dizel bila veća potrošnja u smeru od Soluna ka BGD nego ka dole što mi je i logično s obzirom na konfiguraciju terena i produženo penjanje sa nivoa mora.
Potrošnja zavisi od stila vožnje, konkretno opterećenja motora. Ako sve vreme voziš npr na 2000 obrtaja ne znam kako bi razlika u konfiguraciji tla mogla da utiče 10% na potrošnju. Ne penjete se na planinu.
Broj obrtaja ne odredjuje opterećenje motora, i sasvim je normalno da poraste ili se smanji potrošnja zavisno da li se uspinje put ili spušta pri vožnji istim obrtajima.
Kako misliš ne penjete se na planinu , kada se upravo penješ gotovo celo vreme kroz Makedoniju.
Posle se penješ kroz Grdelicu, pa posle kada prodješ Niš opet uspon.
Ne deluje veliko penjanje jer i nije ali je na dugačkim deonicama pa je logično da potrošnja poraste.
Ako imaš GPS prijemnik prati kretanje nadmorske visine.