perfiko je napisao:@ ljubitelj, mislim da mašiš poentu.
Ajde ovako da probam:
slučaj 1. ako polako pritiskamo pedalu gasa automobil će zato što klizač potenciometra ide polako po otporniku, polako i da ubrzava.
slučaj 2. ako duplo brže (jače) pritiskamo pedalu gasa, vozilo će na isti način mnogo brže ubrzavati.
E, sad, ako napravimo takvu spregu između pedale i klizača, da pedalu pritiskamo polako, a klizač duplo brže klizi po promenjivom otporniku da li će vozilo ubrzavati kao u slučaju 1 ili 2?
@Laki, bez uvrede, ali ti si zapravo, svojim izumom, pojednostavio Pedal box, tako što si izbacio svaki položaj sem 0 i 1, a hteo bi da ga naplatiš kao uređaj koji ima i sve položaje između 0 i 1. Dakle šta Švajcarska uradi od onakvog čoveka.
Bilo bi tako da je brzina noge ogranicavajuci faktor, a posto to nije vec je problem sta motor moze da isprati onda to nije bitno. Poenta je samo da bez ovog uredjaja treba jace da stiskas gas i sve biti identicno, jedino sto ces biti svestan koliko zapravo forsiras motor.
A za Power Button uredjaj ja sam sarkastican, ali je uredjaj podjednako smislen kao i PB.
Nema tu nikakvog pravog prostora za igru, opet se vracamo da samo simulira da je pedala jace stisnuta, sto i sam mozes da radis.Bax je napisao:Vi uporno zanemarujete da se odvija konverzija izmdju analognog signala potenciometra, u digitalni koji ulzi u ECU, a oni se u toj zoni igraju, i kreiraju signal koji ti ne mozes sa nogom da kreiras.