Pedal Box
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Pedal Box
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- HellBoy
- Postovi: 189
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
- Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
- Lokacija: Neusatz
Re: Pedal Box
Naučnici moji dragi...koji deo rečenice niste razumeli da '' njegova jedina funkcija je da UBRZA SIGNAL sa senzora pedale gasa, tj da poboljša odziv motora na stiskanje gasa'' ??????
Isti vrag kao i dugme sport kod pojedinih proizvođača automobila, stim da je tamo povećanje nekih 500rpm-a a kod PedalBox-a je oko 2000rpm-a, malo li je? U prevodu, koliko vam je dosad trebalo da pritisnite papučicu da bi postigli 2000rpm-a sada dostižete 4000rpm-a, ne mogu jednostavnije da Vam objasnim...jer ako dobro znam postoji potenciometar na pedali gas-a koji šalje signal ( a ne običan prekidač kao za svetlo ) pa se isti signal može ubrzati u realnom vremenu.
A veoma je zanimljivo, da svi koji su dosad ugradili uređaj su tzv. ''izmišljeni ljudi'' (kao i dotični Ogijev drugar, koji ''naravno'' nije forumaš pa se ne uzima u obzir) su prezadovoljni učinkom uređaja, te po Vašem mišljenju su ovce, jer troše pare na gluposti, jer ne umeju sami da pritiskaju papučicu gas-a, te da proizvođač DTE System, proizvodi uređaj koji ama ne služi ničemu, nego je za subjektivni osećaj...how yes no
Isti vrag kao i dugme sport kod pojedinih proizvođača automobila, stim da je tamo povećanje nekih 500rpm-a a kod PedalBox-a je oko 2000rpm-a, malo li je? U prevodu, koliko vam je dosad trebalo da pritisnite papučicu da bi postigli 2000rpm-a sada dostižete 4000rpm-a, ne mogu jednostavnije da Vam objasnim...jer ako dobro znam postoji potenciometar na pedali gas-a koji šalje signal ( a ne običan prekidač kao za svetlo ) pa se isti signal može ubrzati u realnom vremenu.
A veoma je zanimljivo, da svi koji su dosad ugradili uređaj su tzv. ''izmišljeni ljudi'' (kao i dotični Ogijev drugar, koji ''naravno'' nije forumaš pa se ne uzima u obzir) su prezadovoljni učinkom uređaja, te po Vašem mišljenju su ovce, jer troše pare na gluposti, jer ne umeju sami da pritiskaju papučicu gas-a, te da proizvođač DTE System, proizvodi uređaj koji ama ne služi ničemu, nego je za subjektivni osećaj...how yes no
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pedal Box
Kako jace stiskanje pedale moze eliminisati turbo rupu i ako je bez i sa uredjaja krajnji max recimo 6000 RPM-a,pedal box dolazi sa 20% stisnutim gasom do 3000 obrtaja,bez njega do 1500 obrtaja...
Znaci da se na 50% gasa vec postize maximum i za sta onda sa pedal boxom sluzi drugih 50% hoda papucice gasa?
Krenuo sam da razmisljam na tu temu citajuci onaj njihov sajt i pocelo je da mi poprima neku logiku,ali si me ti sada skroz razuverio...
Znaci da se na 50% gasa vec postize maximum i za sta onda sa pedal boxom sluzi drugih 50% hoda papucice gasa?
Krenuo sam da razmisljam na tu temu citajuci onaj njihov sajt i pocelo je da mi poprima neku logiku,ali si me ti sada skroz razuverio...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Pedal Box
I mene to zanima jbt. pa ovo ignoriše zakone fizike...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- HellBoy
- Postovi: 189
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
- Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
- Lokacija: Neusatz
Re: Pedal Box
Xepoj87 je napisao:Kako jace stiskanje pedale moze eliminisati turbo rupu i ako je bez i sa uredjaja krajnji max recimo 6000 RPM-a,pedal box dolazi sa 20% stisnutim gasom do 3000 obrtaja,bez njega do 1500 obrtaja...
Znaci da se na 50% gasa vec postize maximum i za sta onda sa pedal boxom sluzi drugih 50% hoda papucice gasa?
Krenuo sam da razmisljam na tu temu citajuci onaj njihov sajt i pocelo je da mi poprima neku logiku,ali si me ti sada skroz razuverio...
Beli, iskreno na ovo ti ne znam šta odgovoriti, možda bi Zare umeo, ali da je turbo rupa nestala i to stoji...jbg ja ti mogu poslati uređaj pa je ti istestiraj ako želiš pa svedi zaključke....suviše nam je nova stvar da bi je znali u sitna crevca, bićemo pametniji u Martu kad budemo bili na obuci. Ali da radi jbg radi.
Ako vaš ista zanima konkretno pozovite Zaxspeed-a, on je ipak strucniji i na vezi svakodnevno sa nemcima...
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30226
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Pedal Box
Ja stvarno nisam tehnički potkovan, gledam na ovo kao potpuni laik. Čitam evo po netu sve što ima u vezi tog Pedal Boxa. Izdvojiću par stvari.
Proizvođač kaže:
Dakle, iz mog ugla, stvar je jednostavna. Dobija se bolji/brži odziv prilikom pritiska na papučicu gasa. Koliko vidim i ovde i na stranim forumima, tvrdi se da se isto dobija ako stisneš papučicu jače. Ja sam evo ubeđen da nije isto i da neka razlika mora da postoji u korist Pedal Box-a. Čak sam i nameravao da preporučim drugaru koji vozi Astru H Classic 1.6, koja je stvarno mrtva u donjem opsegu i džabe što mu ti stiskaš papučicu do kraja, treba mu vremena da dođe do nekih obrtaja kad počne da vuče. Jedino da svaki put kreće sa 3000 obrtaja, ako mislite da je to bolje rešenje?
Evo iskustava sa drugih foruma, gde isto kao i ovde pojedinci tvrde da je to bezveze, a oni koji ga imaju hvale kao dobru investiciju i zadovoljni su.
Ajmo da gledamo iz ugla vlasnika automobila koji nije zadovoljan odzivom gasa, jednostavno sporo dostiže željene obrtaje u nekom opsegu. Montira ovo i stvari se promene na bolje. Naravno da će biti zadovoljan i sigurno da ga ne interesuje puno kako to radi, naravno uz garanciju da ne šteti automobilu. Ja srećom nemam taj problem sa Hondom, ali za neke automobile mislim da ima rezona razmotriti ugradnju. Da li isplati finansijski, verovatno ne. Ali neko će dati te pare za felne, a nekome će baš ovo značiti.
Proizvođač kaže:
Kako funkcionišeReduced response time. More dynamic.
Moments of delay are a thing of the past. The signal is immediately followed by the response, giving the driver the feeling that he or she is accelerating faster. However, the torque remains the same. It is merely the response ratios that have improved.
Dakle, iz mog ugla, stvar je jednostavna. Dobija se bolji/brži odziv prilikom pritiska na papučicu gasa. Koliko vidim i ovde i na stranim forumima, tvrdi se da se isto dobija ako stisneš papučicu jače. Ja sam evo ubeđen da nije isto i da neka razlika mora da postoji u korist Pedal Box-a. Čak sam i nameravao da preporučim drugaru koji vozi Astru H Classic 1.6, koja je stvarno mrtva u donjem opsegu i džabe što mu ti stiskaš papučicu do kraja, treba mu vremena da dođe do nekih obrtaja kad počne da vuče. Jedino da svaki put kreće sa 3000 obrtaja, ako mislite da je to bolje rešenje?
Evo iskustava sa drugih foruma, gde isto kao i ovde pojedinci tvrde da je to bezveze, a oni koji ga imaju hvale kao dobru investiciju i zadovoljni su.
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=744073Impresssions
now when I push the pedal the engine is working like a sportscar should. When before RPM was at 2K revs, it's now at 3.5K - 4.5K RPM based on personal setting. the acceleration comes on strong and immediate. the engine feel stronger, even though it's the same enigne. the engine just revs quicker and therefor car accelerates faster. yes, you can get the same result by pushing the pedal to the metal, but it just feels different, it honestly feels like I added an extra 100HP. the response is more sportscar like. night and day difference. anyone looking for more power and spending a lot of money is missing this.... it's not always how much power you have but how quickly it comes on and how responsive it is.
http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthre ... g-my-wordsAnd the difference was lovely, driving my car how i normally would i just shot off down my road, it felt much sharper and nicer to drive.
This box is very nice i don't really know what else to say about it, but will answer any questions.
The only thing i'm yet to find out, is how it affects the MPG, but i'll be able to tell you how many miles i got to a tank tomorrow after-noon.
http://www.ukcorsa-d.com/forum/showthre ... 6de5436cd0I thought the exact same but it does make a differenceScarFace je napisao:
Seems a completed waste of money to me, go to the gym and train your ankles! You might be able to get the pedal down a bit faster then.
I can only vouch for it on my 1.2 as that's all i have tested it on personally.
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=168932This device CHANGED my car, throttle is even more responsive than in my STi, input is sharp, there is no lag whatsoever!
Ajmo da gledamo iz ugla vlasnika automobila koji nije zadovoljan odzivom gasa, jednostavno sporo dostiže željene obrtaje u nekom opsegu. Montira ovo i stvari se promene na bolje. Naravno da će biti zadovoljan i sigurno da ga ne interesuje puno kako to radi, naravno uz garanciju da ne šteti automobilu. Ja srećom nemam taj problem sa Hondom, ali za neke automobile mislim da ima rezona razmotriti ugradnju. Da li isplati finansijski, verovatno ne. Ali neko će dati te pare za felne, a nekome će baš ovo značiti.
Posetite www.garaza.rs !
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Recimo ovako. Ja vozim trecom 40 na sat, i pritisnem gas. Dal ga pritiskao lagano, ili odjednom zgazim do poda, nisam primetio nikakvu razliku. Ubrzavace u oba slucaja isto, ili priblizno isto. Veza izmedju obrtaja radilice i brzine kretanja auta, u istom stepenu prenosa, je kruta, i ne mogu meni za cas da polete obrtaji sa 2 na recimo 3.5 hiljade obrtaja. To bi moralo da bude praceno naglim povecanjem brzine, a moj auto to ne moze, jer ima obrtni moment koliki ima, a pedal box ga ne povecava.
Jedino sto po meni ima logike je da pedal box omogucava da se leptir gasa otvori vise nego sto inace dozvoljava ECU, kao da postoji sajla, pa uvek kad stisnes do kraja on se otvara do kraja, sto kod potenciometra nije slucaj.
Al sam reko, ni ja ne razumem, ali mi nekako ovo zvuci najlogicnije.
Jedino sto po meni ima logike je da pedal box omogucava da se leptir gasa otvori vise nego sto inace dozvoljava ECU, kao da postoji sajla, pa uvek kad stisnes do kraja on se otvara do kraja, sto kod potenciometra nije slucaj.
Al sam reko, ni ja ne razumem, ali mi nekako ovo zvuci najlogicnije.
MAD MAX je napisao:Kod sistema "fly by wire" jedno je pritisnuta pedala gasa, a jedno je ugao otvorenosti leptira na usisnoj grani. Znači, mi imamo želju za punim gasom trenutnim pritiskom, a sistem ECU to radi po programu. Najčešće leptir je otvoren daleko od položaja pedale gasa. Sve zavisi od programa ECU i to je ono što mnogi po forumima zovu "loš odziv gasa", a koji isključivo postoji zbog ekoloških normi, počev od EURO 4, pa na dalje u sve gorem kontekstu. Jednostavno, stisnite na leru pun gas i neka neko pogleda brzinu i intetziet otvaranja leptira. Stvar je za zaprepašćenje. Ako u tom smislu može da pomogne Pedal Box, ja sam zainteresovan. I po pravilu, efekat bi trebalo čak da buge bolji na atmo benzincima, nego na turbo motorima. Znači, ostaje pitanje, može li ECU biti prevaren od strane Pedal Box, da odziv gasa bude bar slično kao na sistemima sa sajlom gasa.
U zavisnosti od programa, na sportskim mašinama ponekad ima ugrađen dvostepeni leptir, prvi na sajlu i drugi korektivni motorizovan, jer naravno, nije idealno uvek držati otvoren pun leptir. Sve zavisi od želje onoga ko je pravio program za ECU, a u našim uslovima sve se svodi na pustu ekologiju.
Re: Pedal Box
Ja ne znam koliko ste upuceni, ali ja sam ubedjen da signal na danasnjim vozilima, ide preko neke magistrale, koja radi na nekom taktu, cisto da se razjasni stvar oko brzine signala, te menjenjem takt generatora, sam signal je verovatno i moguce ubrzati, ali mislim da je to daleko od mesta gde je usko grlo.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Pedal Box
Dobro si pronasao opise subjektivnog osecaja i to je bas to o cemu je prica.trojanac je napisao: Ajmo da gledamo iz ugla vlasnika automobila koji nije zadovoljan odzivom gasa, jednostavno sporo dostiže željene obrtaje u nekom opsegu. Montira ovo i stvari se promene na bolje. Naravno da će biti zadovoljan i sigurno da ga ne interesuje puno kako to radi, naravno uz garanciju da ne šteti automobilu. Ja srećom nemam taj problem sa Hondom, ali za neke automobile mislim da ima rezona razmotriti ugradnju. Da li isplati finansijski, verovatno ne. Ali neko će dati te pare za felne, a nekome će baš ovo značiti.
Smanjen je hod pedale gasa, uprosceno umesto 50mm od 0-100% sada treba 20mm zaistih 0-100% efektamotora.
Uredjaj to moze da radi i to nije sporno. Ono sto je nemoguce je da uredjaj ubrzava (ili usporava) tecenje struje kroz zice a sto je tvrdnja. To je prosto besmislica sama po sebi.
Kirhofova pravila, prvo i drugo, vaze bez dileme a ko misli da ne vaze zakoni fizike treba da ponudi koje su to zakonitosti koje uticu na promenu ponasanja elektrona.
Potenciometar je pasivni promenljivi otpornik, delitelj napona, koji ne salje nikakve impulse, nikakve signale niti ista salje.
To je ono dugme na radiju kojim se regulise jacina zvuka iz zvucnika.
To dugme moze da se brze ili sporije okrece (pomera) i brze ili jace pojacava zvuk koji se cuje ali je bez dileme maksimalna jacina zvuka uvek identicna i ista.
Objasnjenje kako radi pedal box ne pije vodu i apsolutno je netacno, ono sto je ovde izneto.
Uredjaj moze da ubrzava izvrsnu reakciju kompjutera vozila samo i jedino ako aktivno utice na rad tog racunara. To je modifikacija fabrickog ubrizgavanja i svakako moze da omoguci drugaciji "response".
Sa strucne strane, ono kako je napisano da uredjaj ubrzava tok struje nema nikakav smisao mi u realnostini u teoriji.
Uredjaj moze i te kako da promeni odziv racunara vozila prema zelji vozaca, to rade i fabrike na nacin da se softverski odabire "program" rada upravljackog racunara motora.
To ne menja niti efekat motora a time niti maksimalne perfomanse koje taj motor moze da pruzi, osim sto menja subjektivni dozivljaj vozaca dok je motor prigusen (leptir na usisu je prigusni element koji sluzi da ogranici efekat motora).
Brzina dostizanja obrtaja iliti dinamika kretanja je mehanicka osobina vozila, efekat motora koji se proizvede u odnosu na otpore kretanja, i ona je fiksna konstrukcijom motora, menjaca, diferencijala, guma, karoserije.
Auto koji je fabricki tako (lose) podesen da ometa vozaca pri normalnoj voznji tako sto ne reaguje na pritisaknje pedale gasa ima verovatno koristi od ovog uredjaja ali takav auto moze biti i neispravan (i taj potenciometar na pedali je deo koji se moze pokvariti).
Ko se seca, bila je kampanja u SAD vezana bas za potenciometar pedale gasa na Tojotama, i navodnim problemima.
Uredjaj koji uz iste kW i Nm ubrzava elektrone i time stvara energiju nepoznatog porekla koja poboljsava merljive osobine vozila kao sto su maksimalna brzina i ubrzanje, pri tome i ne trosi gorivo, prosto ne postoji. Zakon odrzanja energije nema potrebe dokazivati jer je odavno dokazano da vazi bezuslovno.
Uopste nije pitanje finansija, prosto je netacna tvrdnja o ubrzavanju struje.
@Bax, brzina toka struje kroz potenciometar, ili zicu, ili prekidac, ili bakarne vodvoe stampane ploce je 300.000.000 m/s.
Na duzinu kabla od potenciometra do ECU od 5 metara nema smisla govoriti o sporosti putovanja elektricne struje.
Drive by wire svakako koristi hardver i softver za procesiranje sginala raznoraznih senzora i raznih izvrsnih servo uredjaja i to je ono sto su aktivni uredjaji koji upravljaju radom motora. Upad u taj sistem je izmena konstrukcije vozila i svakako da moze svasta da se uradi.
To je kao kada bi neko tvrdio da promenom USB misa dolazi do ubrzanja toka struje i posledicno brzeg rada procesora, a sto je besmislica samo po sebi.
uredjaj nesto radi ali ne ono sto je objasnjeno kao ubrzavanje struje.
Re: Pedal Box
Ne govorim o brzini same stuje,vec o brzini prenosa te informacije kroz sistem, sam ECU mora da radi na nekom taktu, a tako i podaci na njegovoj magistrali. Opet smatram da to nije usko grlo.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Pedal Box
Ja ovde vidim samo potencionalni "problem" kada covek hoce naglo da ubrza, sa punim gasom, pri nekom preticanju ili slicnoj situaciji... Naviknut da dobija 80% gasa, pritiskom 40% na papucicu dovesce do toga da auto nece ici ocekivano ako se da 100% gasa, jer ce povecanje biti samo 20% u odnosu na 40% pritisnutu papucicu... Slicno sam doziveo na Insignia-i OPC koja ima OPC mod u kom je auto dosta zivahniji na malo dodavanje gasa, prosto skakuce... Ali kada covek zeli da ga patosira nastane razocarenje jer auto ubrzava maltene isto kao sa onim pipkanjem gasa... Meni licno se to ne svidja, i sluzi samo da sam sebe ubedis da ti je auto zivahan.
Re: Pedal Box
Na mom Mondeu je gas tako radio. Malo ga taknes, on povlaci, u prvih 20% gasa je prakticno vukao svom snagom. Kad stisnes gas 20% a vidis kako on vuce, mislis da auto ima bar 250ks. Onda tako osokoljen snagom auta patosiras gas, i onda sledi razocaranje, nista se ne desava...
Interesantno je kako se svi koji brane uredjaj ubise davajuci potpuno nestrucna objasnjenja, takodje na sajtu proizvodjaca je takodje sve namerno rekao bih nestrucno i nespretno objasnjeno, kada bi jasno objasnili sta je trik, ljudi bi se odmah upitali "kakva je ovo budalastina".
I ne zaboravite, pored tog subjektivnog osecaja da auto ima vise snage, i potrsonja ce vam skociti, a i habanje motora. U principu kada vozite auto, zao vam je da svaki cas patosirate pedalu gasa, imate utisak da forsirate motor. E pa ovaj uredjaj vam resava taj problem, vi mislite kako lagano vozite, jer lagano stiskate gas, medjutim uredjaj ga cepa umesto vas...
Interesantno je kako se svi koji brane uredjaj ubise davajuci potpuno nestrucna objasnjenja, takodje na sajtu proizvodjaca je takodje sve namerno rekao bih nestrucno i nespretno objasnjeno, kada bi jasno objasnili sta je trik, ljudi bi se odmah upitali "kakva je ovo budalastina".
I ne zaboravite, pored tog subjektivnog osecaja da auto ima vise snage, i potrsonja ce vam skociti, a i habanje motora. U principu kada vozite auto, zao vam je da svaki cas patosirate pedalu gasa, imate utisak da forsirate motor. E pa ovaj uredjaj vam resava taj problem, vi mislite kako lagano vozite, jer lagano stiskate gas, medjutim uredjaj ga cepa umesto vas...
Upravo tako!HellBoy je napisao: po Vašem mišljenju su ovce, jer troše pare na gluposti, jer ne umeju sami da pritiskaju papučicu gas-a, te da proizvođač DTE System, proizvodi uređaj koji ama ne služi ničemu, nego je za subjektivni osećaj
Ja znam da ti znas da Kirhovovi zakoni nemaju nikakve veze sa ovim i brzinom struje, ali da volis da komplikujes objasnjenja u to nema nikakve sumnjeljubitelj je napisao: Kirhofova pravila, prvo i drugo, vaze bez dileme a ko misli da ne vaze zakoni fizike treba da ponudi koje su to zakonitosti koje uticu na promenu ponasanja elektrona.
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
Markoni je napisao:Meni licno se to ne svidja, i sluzi samo da sam sebe ubedis da ti je auto zivahan.
Prosto objašnjeno u jednoj rečenici.
Never Say Never Again
Re: AW: Pedal Box
Ja na autu imam te modove koji pored jos nekih parametara menjaju i odziv papucice gasa.
Ako cemo realno 99% vremena vozim u Comfort modu dok sam Sport probao samo par puta. Sa Sport modom dobijam kruci i direktniji volan (subjektivno), menja se rezim rada menjaca (slicno kao kada se prebaci u DS) i postaje "nervozniji" na dodavanje gasa ali ne i jaci jer se slican efekat postize kada je auto u Comfort modu a menjac u DS uz drugaciji polozaj noge na gasu.
Sto se ove price tice, stalna voznja u tom sport rezimu koji menja samo odziv gasa moze da bude kontraproduktivna jer kako kazu Markoni i Laki, stvara lazni osecaj da je auto jaci, sto pogotovu kod neiskusnih ljudi, koji ne poznaju automobile, moze da bude lose.
I jos nesto, nemojte da mislite da je sve sto dolazi iz nemacke po defaultu dobro. Tuning automobila je kod njih veoma razvijena grana zbog velike potraznje, pa kako ima dobrih stvari, tako ima i onih koji bi da ulove neki evro u toj guzvi.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Ako cemo realno 99% vremena vozim u Comfort modu dok sam Sport probao samo par puta. Sa Sport modom dobijam kruci i direktniji volan (subjektivno), menja se rezim rada menjaca (slicno kao kada se prebaci u DS) i postaje "nervozniji" na dodavanje gasa ali ne i jaci jer se slican efekat postize kada je auto u Comfort modu a menjac u DS uz drugaciji polozaj noge na gasu.
Sto se ove price tice, stalna voznja u tom sport rezimu koji menja samo odziv gasa moze da bude kontraproduktivna jer kako kazu Markoni i Laki, stvara lazni osecaj da je auto jaci, sto pogotovu kod neiskusnih ljudi, koji ne poznaju automobile, moze da bude lose.
I jos nesto, nemojte da mislite da je sve sto dolazi iz nemacke po defaultu dobro. Tuning automobila je kod njih veoma razvijena grana zbog velike potraznje, pa kako ima dobrih stvari, tako ima i onih koji bi da ulove neki evro u toj guzvi.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Pedal Box
Dobro,nekome se svidja da ima osetljiviju papucicu gasa i to je to... Ja znam da bih prvi to stavio na mog karavana,jer nigde nisam video toliki lag pri gasu,kao kod te E klase,da ga ja vozim,naravno...
Zato se uredjaj i zove pedal box,a ne performance booster
Dakle,verovatno se iskljuci potenciometar pedale gasa i zameni potenciometrom na ovom uredjaju koji po zelji u eco modu moze da ostavi skoro isto kao ranije,a na jacim modovima da skrati hod pedale...
Zato se uredjaj i zove pedal box,a ne performance booster
Dakle,verovatno se iskljuci potenciometar pedale gasa i zameni potenciometrom na ovom uredjaju koji po zelji u eco modu moze da ostavi skoro isto kao ranije,a na jacim modovima da skrati hod pedale...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.