Stranica 3 od 3

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 02 Jul 2015, 18:10
od Dusan
Da nisi pomesao sa sportline-om koji je crven?

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 02 Jul 2015, 18:17
od Milos
Nije

Slika

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 02 Jul 2015, 18:18
od Uroš S.
Nije ali znam da su za neke starije Poloe i Ibize isto bile crvene a i žute se pojavljuju za G4, G3 i tako.

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 02 Jul 2015, 23:53
od nidza
Za druge stvarno ne znam, ali generalna "difolt" boja za Pro Kit i jeste crna, tu si skroz u pravu, za Alfu je oduvek crvena. Moguće da su šarnuli još neku verziju.

Sportline ne može da se stavi bez zamene amortizera, jer spušta još. Bilo bi previše, i ovako je solidno patosirana Alfa.

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 03 Jul 2015, 15:54
od Dusan
Sad vidim daj je Sportline kod Alfe crn, a pro kit crven.

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 15 Mar 2019, 15:01
od salem05
Za svoj Megane 2 kupio sam prvo opreuge EIBACH PRO KIT. Bio sam jako zadovoljan ponasanjem automobila, ali ne i izgledom. Razlika se gotovo nije ni videla. Rekli su mi u Mass-u da neki auto "legne vise a neki manje". Nije me mrzelo, pa sam narucio iz inostranstva opruge za svoj auto H&R, naravno tipske za moj auto. Prica je bila sasvim drugacija. Sa H&R-om sam doobio tacno ono sto sam zeleo. Izgled odlican, a uz distancere od 2cm-SAVRSEN. Moram reci i to da je EIBACH napisao da je spustanje sa njihovim oprugama napred 2, a nazad 2.5cm. To u mom slucaju sigurno nije bilo tacno. U katalogu H&R-a je pisalo da njihove opruge spustaju auto napred 3, a nazad 3.5cm. Naravno, nisam merio, ali sa EIBACHOM nisam dobio nikakvo vizuelno spustanje, dok sa H&R-om auto izgleda bas onako kako sam zeleo. U voznji je odlican osecaj i sajednima i sa drugima. Tako da, iz mog iskustva, sa H&R-om NEMA GRESKE.

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 15 Mar 2019, 19:31
od nidza
Koliko si dugo vozio Prokit? Potrebno je neko vreme da se vozi pre nego što auto legne na meru.

Pada mi takođe napamet da si dobio opruge za neki drugu varijantu Megane 2.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 17 Mar 2019, 13:43
od salem05
Vozio sam gotovo 6 meseci EIBACH i auto je izgledao identicno sve vreme kao i prvog dana. Nije se dodatno spustio ni mm. Inace, opruge su tacno za moj tip auta. Kod Eibacha to tako ide pri narucivanju. Kazem, H&R mi je dao bolje rezultate vizuelno, a pri tom je i nesto jeftiniji od Eibacha. Vozne karakteristike su besprekorne i u jednom i u drugom slucaju. Eto, moje iskustvo je takvo. Sada sam kupio Citroen DS5, a za njega H&R uopste i ne proizvodi nize opruge, dok ih EIBACH ima, ali napominju da je spustanje za moj auto "samo" 20mm napred i pozadi. Ali sam nekako izgubio poverenje u njih, jednostavno, ne rizikuje mi se ponovo cifra od preko 200e. Videcu, jer sam auto nije puno visok, a distancere sam mu vec stavio. Za DS5 je idealna mera distancera: 1cm napred, a 1.5cm pozadi jer mu sami tockovi nisu mnogo fabricki ubaceni. Razmisljam i o nemackim oprugama MUSKETIER iz Oberhauzena. Mislim da za su vrlo dobre za cenu po kojoj se prodaju. Jedino sto se ne mogu kupiti u Srbiji... Ali, za sve koji zele da ih stave, sa H&R-om nema greske.

Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 17 Mar 2019, 21:53
od nidza
Svakako je jedina prava stvar za spuštanje coilover. Kraća opruga skrati upotrebljivi put vešanja.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Re: Eibach Pro Kit

Poslato: 17 Mar 2019, 23:36
od YUgisa
Ne mora da znaci, ako je opruga propisano konstruisana ona je tvrdja od fabricke i samim tim bi trebala da kompenzuje manji hod vesanja odnosno amortizera. Coilover taj problem isto ne resava u potpunosti sem ako podesavanje visine nije odvojeno od same opruge. Posto preterano spustanje sa njima isto moze da remeti hod amortizera ukoliko je podesavanje visine uradjeno preko same platforme za oprugu. Nekad je problem i kontra da su neki coiloveri napravljeni da auto u startu na najvisoj poziciji bude primetno nizi od fabrickog auta. Mada preterano spusanje samo po sebi moze da napravi druge probleme kao sto su neodgovarajuca geometrija trapa ili prevazilazenje konstruktivnih mogucnosti delova u trapu i pogonu.