Jer ti stvarno ne kapiras, i ne znas sta je pojam termostatska regulacija, prosto mi je neverovatno da mozes nesto ovako ponovo da napises?Xepoj87 je napisao:Prestani da izmisljas.
Lepo tamo pise da se automatski samo iskljucuje kada termostat dodje do odredjene temperature, a ne odrzava zadatu temperaturu,
Da je to zaista bilo nesto korisno i dobro, ne bi prestalo da se ugradjuje.
Da, kao sto sam i rekao, ispasce da smo svi mi retardirani, jer si ti 10 puta preformulisao svoje izjave.
To na soferci nije grejac brisaca, vec pojacan intenzitet grejanja stakla u predelu brisaca.
(termo static znaci temperatura je staticna/ odrzava se- to je ono sto ima frizider, rerna, bojler, TA pec, i sijaset drugih uredjaja u rezimu automatske regulacije rada. ako i to ne zelis da razumes onda stvarno
A thermostat is a component of a control system which senses the temperature of a system so that the system's temperature is maintained near a desired setpoint. The thermostat does this by switching heating or cooling devices on or off, or regulating the flow of a heat transfer fluid as needed, to maintain the correct temperature., kaze wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Thermostat)
Pre toga si napisao, da se nece grejanje samo iskljuciti pa se izgoreti sediste, auto...sto je pogresna pretpostavka.
Dobro, Mercedes je napredniji jer postepeno smanjuje grejac a Volvo ima samo 2 jacine grejanja i nema tu postepenost. Zadovoljan nadam se.
Nije prestalo da se ugradjuje, odakle ti takvo predubedjenje. Prekidac samo omogucava mogucnost da iskljucis ako ne zelis da koristis, sto ranije nije bilo moguce.
Korisno i dobro jeste posto se prosirilo i na druge marke i modele od th 70tih godina do danas.
Ispada da sam sebe zelis da predstavis kako ti nazivas, retardirani sto ja nisam niti pomislio niti napisao, evo opet izvodis "gimnastiku" oko jasne stvari:
-To na soferci nije grejac brisaca, vec pojacan intenzitet grejanja stakla u predelu brisaca.-
a sluzi za
Znas, mozes i da napises da na 4 tocka se ne nalaze gume, vec pneumatici, i da se pravis da ne razumes o cemu se radi. Batali takve fore.
Te brisace koje ti guras po svaku cenu ugradjuje ko od proizvodjaca vozila?
Naravno da nema logike da potpuno naopako resavas problem zamrzavanja mesta dodira stakla i gume pa se tako nesto i ne radi. Sigurno si nekada imao prilike da vidis kako izgleda nakon ledene kise bas to mesto kontakta metlice i stakla.
Najgore u svemu je sto izgleda jos nisi shvatio da nisam nigde pogresno napisao, niti je Volvo poenta vec cisto tehnicko pitanje koje je univerzalno primenljivo.