Reče mi prijatelj oko 400 evra.Xepoj87 je napisao:Imas li predstavu kako se krecu cene?
Sent from my Sony
Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Ne mogu da zamislim kako to izgleda na suncu. Video sam do sada samo grejače metlica.McGruja je napisao:Da, cela soferka je protkana nitima
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Nije problem na suncu. Noću se vidi, ali navikneš se posle 5 minuta i ne primećuješ. Oko fokusira na oko 50m ispred, na koliko je postavljena i dioptrija retrovizora, tako da su takvi detalji van fokusa.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Baš mi se sviđa. Opasno razmišljam da ugradim na A6 C6.starac vujadin je napisao:Izgleda kulturiška odrađeno...
http://www.webasto.co.rs/strehe/osebni_avto.htm
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Kako li ti citas nesto komplikovano ako i ovako jednostavne stvari ne uspes da procitas kako pise.Xepoj87 je napisao: To ne znaci kako si ti pocetno rekao, da svaki veliki Volvo u poslednjih 20 dolazi standardno sa grejacima na zadnjim sedistima i da svaki koji si ti vozio to ima
Ti na 340 imas grejac zadnjeg brisaca?
Sent from my Sony
Napisao sam da ti ponovim, da svaki koji sam imao dolazi standardno sa PREDNJIM grejacima a da je na ZADNJIM opcija koja se doplacuje. I to je standardno za modele za zapadni svet, citati EU/USA dok za SFRJ su isli posebni modeli koji se nisu prodavali u ostatku Evrope. Takav je i moj 340GL koji ima manje opreme nego 340GL za Evropu.
I danas modeli raznih brendova koji se ovde prodaju su cesto sa drugicijim, skromnijim, paketom standardne opreme jer smo takvo trziste.
340 nije karavan, i nema zadnji brisac.
Ali 940 jeste karavan, i da ima grejac zadnjeg brisaca.
Re: Dobro veče
AcaKayak je napisao:Ja nisam imao problema ni sa promajom ni sa suncem kad sam vozio kabrioleta. Celo leto sam vozio spuštenog krova i bilo je super. Navikne se čovek.
Što se tiče grejanja sedišta, loše utiču na kvalitet sperme. Ko je završio s decom njemu je svejedno. Inače po meni beskorisna funkcija.
Pa neće ti ništa biti ako samo malo zagreješ sedišta. E sad ako ćeš ložiti vatru ispod sebe onda jbg. A dobra je stvar zimi, ujutro.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
ljubitelj je napisao:Kako li ti citas nesto komplikovano ako i ovako jednostavne stvari ne uspes da procitas kako pise.Xepoj87 je napisao: To ne znaci kako si ti pocetno rekao, da svaki veliki Volvo u poslednjih 20 dolazi standardno sa grejacima na zadnjim sedistima i da svaki koji si ti vozio to ima
Ti na 340 imas grejac zadnjeg brisaca?
Sent from my Sony
Napisao sam da ti ponovim, da svaki koji sam imao dolazi standardno sa PREDNJIM grejacima a da je na ZADNJIM opcija koja se doplacuje. I to je standardno za modele za zapadni svet, citati EU/USA dok za SFRJ su isli posebni modeli koji se nisu prodavali u ostatku Evrope. Takav je i moj 340GL koji ima manje opreme nego 340GL za Evropu.
I danas modeli raznih brendova koji se ovde prodaju su cesto sa drugicijim, skromnijim, paketom standardne opreme jer smo takvo trziste.
340 nije karavan, i nema zadnji brisac.
Ali 940 jeste karavan, i da ima grejac zadnjeg brisaca.
Pazi, tvoje postove sa 90% izmisljenih "cinjenica", zaista treba popamtiti.ljubitelj je napisao:Zadnjih 20 godina koliko vozim razne modele velikih Volvoa svi su imali grejace sedista fabricki kao standardnu opremu koja se podrazumeva, i upalim ih u novembru a ugasim u aprilu.nidza je napisao:Greju trenutno na kolima koja sam vozio.starac vujadin je napisao:Grejači sedišta su besmislena stvar ako ne mogu da se uključe pre nego što se sedne na hladno sedište. Da li će ga ugrejati moje dupe za minut ili moje dupe + grejač za pola minuta nije bitno.
Meni nisu korisni. U Touranu sam ih palio ujutru na 30 sekundi bukvalno, posle je prevruće. Duže sam držao samo kad ae bahatim pa ni jaknu ne obučem na minusu nego sednem pravo u ledena kola. To je onda okej.
Tapatalk
Za ostalo se brine automatska regulacija temperature koja pali i gasi po potrebi, taman greju koliko treba i rade ekspresno. Od 70tih Volvo standardno koristi automatske grejace prednjih sedista, grejanje zadnjih je tek uvedeno zadnjih 10tak godina kao standard.
Toliko su mi korisni da sam ubacio i u odltimera, koji je grejace imao standardno tek u visem paketu opreme.
Sa druge strane grejaci retrovizora mi nisu toliko bitni, retko osetim potrebu da upalim a srecom automatika ih iskljuci taman da to ja ne zaboravim.
Kada se imaju sitnice koje povecavaju komfor upotrebe auta lako se navikne covek, posle je cudno kada neki auto nema.
A vidim da ni tebi ne ide da popamtis sta si izmisljao, jer su ti neke izjave kontradiktorne.
Dakle, sve sto sam se zajebao je sto sam zamenio 20 sa 10.
Kazes da 20 godina kako vozis Volvoe, svi su imali kao STANDARDNU OPREMU grejace prednjih sedista, ali da za SFRJ nije isla ta oprema, nego slabija, koja nema te grejace kao standard, dok u isto vreme kazes da je tvoj Volvo iz SFRJ i standardno mu fali ta oprema.
Ajde sada objasni, kojom magijom?
Onda, mogu da se kladim da ne pali grejace sedista kada ih jednom iskljuci.
Jos tvrdis da to Volvo ima 45 godina.
Nikada i nigde, ni jedan Volvo nije dolazio sa grejacima zadnjih sedista standardno.
940 nema grejac zadnjeg brisaca, vec ima standardan brisac, slicno Golfu 2.
Ili ti:
Ni jedan Volvo nema grejac ni jednog brisaca, a ne zadnjeg i dan danas.
Zaboravih da odgovorim, nova S klasa ima grejace vrata, volana, menjaca, rucki, naslona za ruku i svega u sustini sto mozes da dohvatis, to jest da drze zadrzis ruku.steva_anya je napisao:Da li ovde na forumu pisano kako neki Mercedes kupe-kabrio ima neke grejace u predelu vrata ili tako nesto?
A moguce da i SL ima nesto slicno, ali me nije zanimao nikada mnogo, pa ne znam.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Koja je tolika zabava oko šibera, meni to nikada nije bilo zanimljivo niti sam ikada osetio neku prednost toga? Prozor ko prozor, s tim da ovaj gore koristim 100x ređe nego ovaj sa strane.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Siber ima položaj na kant koji možeš da koristiš i kada voziš brže. Prozori sa strane su problem da budu otvoreni pri većim brzinama.
Ja sam recimo veliki ljubitelj svežeg vazduha i retko koja klima to može da mi obezbedi u dovoljnoj količini. Tu uskače u pomoć šiber i ima poentu, jer je projektovan da ne huči i nema nikakve buke, a obezbeđuje dodatnu razmenu vazduha u kabini.
Tapatalk
Ja sam recimo veliki ljubitelj svežeg vazduha i retko koja klima to može da mi obezbedi u dovoljnoj količini. Tu uskače u pomoć šiber i ima poentu, jer je projektovan da ne huči i nema nikakve buke, a obezbeđuje dodatnu razmenu vazduha u kabini.
Tapatalk
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Siber je majka, to mi je najzalije sto nemam
Imao na staroj Mecki i od tada tugujem.
Imao na staroj Mecki i od tada tugujem.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Neko pomenu kupe kabrio Mercedes sa grejačem vrata, pa da ne misli možda na Airscarf?
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
U jbt, koji sam.ja retos Ja sam razumeo vrata, a on misli na vrat
Pa to ima svaki MB cabrio poslednjih 17 godina.
Inace:
http://www.caranddriver.com/features/th ... ns-feature
Sent from my Sony
Pa to ima svaki MB cabrio poslednjih 17 godina.
Inace:
http://www.caranddriver.com/features/th ... ns-feature
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Takođe. Da imam auto sa kojim ću da se venčam ugradio bih ga sigurno. To ova Alfa na žalost nije.Xepoj87 je napisao:Siber je majka, to mi je najzalije sto nemam
Imao na staroj Mecki i od tada tugujem.
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
Ajoj, sve si pobrkao u glavi.Xepoj87 je napisao:0
Kazes da 20 godina kako vozis Volvoe, svi su imali kao STANDARDNU OPREMU grejace prednjih sedista, ali da za SFRJ nije isla ta oprema, nego slabija, koja nema te grejace kao standard, dok u isto vreme kazes da je tvoj Volvo iz SFRJ i standardno mu fali ta oprema.
Ajde sada objasni, kojom magijom?
Onda, mogu da se kladim da ne pali grejace sedista kada ih jednom iskljuci.
Jos tvrdis da to Volvo ima 45 godina.
Nikada i nigde, ni jedan Volvo nije dolazio sa grejacima zadnjih sedista standardno.
940 nema grejac zadnjeg brisaca, vec ima standardan brisac, slicno Golfu 2.
Volvo svedski modeli, znaci oni veci, a to su serije koje sam ti naveo 200/700/900/80/90 imaju grejanje prednjih sedista stanardno.
Ja takve vozim 20 godina, konkretno 260,740 940 modele. Svi oni imaju standardno, bez doplate, svuda pa i u SFRJ. Od mojih primeraka tih modelskih serija 2 su dosla sa italijanskog trzista, 1 sa svedskog.
Volvo holandski modeli (reno kooperacija), znaci oni manji, serije 300/400/40 imaju grejanje prednjih sedista samo za EU trziste standard dok tzv overseas model nemaju vec je doplata. SFRJ je u toj kategoriji i model kupljen u SFRJ nema grejanje prednjih sedista. Takav je moj 340 iz 1987. kupljen u Univerzalu, Beograd.
Volvo u top opremi royal, executive u modelima 760/960/90 ima grejanje zadnjih sedista. U taj paket opreme spada i posebna klima jedinica za putnike pozadi sa sopstvenom regulacijom temperature.
Isto u S80 top executive opremi.
Nemoj da se kladis u nesto sto ne poznajes, drzi se Mercedesa ako moras po svaku cenu da ides sa zeljom u kladjenje.
Naravno da kao sto automatski iskljuci da automatski i ukljuci grejanje sedista, inace kako mislis da funkcionise termoprekidac. Imaju ga mnogi americki modeli automobila, u Volvo je ugradjen termostat americke proizvodnje kao sto je i komplet klimatizacija u Volvoima americkog porekla.
Volvo ugradjuje termostatsku regulaciju u strukturu sedista standardno na 240, pa noviji modeli VELIKIH svedskih modela (ne i holandskih) to isto imaju. Na 240 modelu ne postoji ni prekidac za iskljucivanje grejanja sedista, samo automatika koja radi cele godine pa i leti.
Moras razlikovati da postoje 2 potpuno razdvojene familije modela velikih i malih volvoa, za razlicite ciljne grupe pa time i razlicitom osnovnom opremom, a sto ti po onome kako pises kao da ignorises.
Tu tvrdnju od 45 godina si opet stvorio sebi u glavi, bez pokrica u napisanom.
Od modela S80 1998.g umesto termostata ubacen je programabilni kompjuter koji upravlja grejanjem sedista. Svaki vlasnik moze da plati, kupi, u servisu pravo da mu podese radnu temperaturu sedista prema svojoj zelji ali ne moze samostalno da podesi. Volvo smatra da je to bitno za bezbednost i zabranjuje vlasniku da sam prepodesava temperaturu, pa to moze da uradi samo ovlasteni serviser prema zvanicnom cenovniku koji je odredio Volvo.
Trziste cini svoje, pa tako postoje krekovani passwordi i metodi kako moze sam vlasnik da preprogramira grejanje sedista, a da ne plati ovlasteni servis.
Volvo 700/900/90 karavani imaju grejanje ispod zadnjeg brisaca, ima i moj pa mozes da ako zelis vidis uzivo. Duzina trajanja grejanja je poverena automatici tako da grejanje ukljucuje vozac a zatim automatika sama iskljuci Na slici koju si okacio se naravno ne vidi iz takve daljine. Golf nema, ima Subaru odavno, vise decenija, kao sto sam napisao ranije.
To je mali detalj koji pokazuje svu prednost zimi.
Volvo je drugaciji: nemaju standardno cep za gorivo koji se zakljucava, cigaret upaljac, i jos neke druge delove opreme koju su naplacivali kao dodatnu opremu dok vecina proizvodjaca je standardno ugradjivala.
Volvo je razlicito prilagodjen, ono sto je bitno za zimske uslove je kod njih standard, bez doplate.
Brisaci farova su primer toga.
Gotovo isto je i Saab opremao svoje aute, grejanje sedista je i kod njih standard koji se podrazumeva bez doplate.
Na nekom skupu pitaj sta te zanima, pre nego sto doneses (pogresan) zakljucak o necemu.
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)
ma jok, samo volvo ima termoprekidac, tj. "automatsku regulaciju temperature grejanja sedista" a ostali prave grejace sedista na kojim jaja mogu da se prze ako ih sam ne ugasis ;D