Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Herkules
Postovi: 11
Pridružio se: 24 Jan 2012, 23:01

Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od Herkules » 24 Jan 2012, 23:34

Pozdrav.Tema Prebacivanje volana sa desne na levu stranu.Koja su vaša mišljenja,iskustva,preporuke itd....

EDIT by mod: izmenjen naslov teme.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10386
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od sebekkg » 26 Jan 2012, 23:05

ja sam za, i ima majstora koji ce to solidno odraditi, ali normalno to je proces vrednosti reda 1500e, zavisno za koji auto, a i zavisi koji bi auto prepravljao?
Slika

Herkules
Postovi: 11
Pridružio se: 24 Jan 2012, 23:01

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od Herkules » 03 Feb 2012, 09:18

Najcesca vozila koja se prebacuju su pasati,video sam nekoliko komada koji imaju probleme sa instalacijom pa da vidim sta kazu clanovi koji imaju iskustva sa tim

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od jaksa » 03 Feb 2012, 12:04

Koliko sam ja čuo, taj zahvat je od ove godine zabranjen.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10386
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od sebekkg » 03 Feb 2012, 13:53

a jel zvanicno izaslno, ili kao ranije, ne sme se registrovati auto sa volanom na desnoj strani, pa prvo prebacis pa onda ok?
Slika

SuperB
Postovi: 106
Pridružio se: 15 Jan 2012, 09:44
Lokacija: Subotica

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od SuperB » 04 Feb 2012, 22:09

Do septembra ove godine se mogu još registrovati vozila sa desnim volanom, a posle ne mogu više nego je potrebno prebaciti volan na levu stranu pa onda izvršiti tehnički pregled pa registraciju vozila. Prebacivanje volana je zakonom dozvoljeno/naređeno, a nakon prebacivanja volana je potrebno izvršiti atest.

SuperB
Postovi: 106
Pridružio se: 15 Jan 2012, 09:44
Lokacija: Subotica

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od SuperB » 21 Mar 2012, 21:41

I ode moj Superb kod našeg člana Nikole123 na prebacivanje volana :doubleup: Bez namere da ovo bude reklama, dok sam bio kod njega video sam par vozila koja se prepravljaju kao i vozilo koje je prepravljeno, od mene samo reči hvale za njegov rad. Video sam i taj čuveni požarni lim oko kojeg je bilo rasprave, stvarno ga majstorski radi i + kada se ofarba u boju vozila nema tu razlike u odnosu na fabrički. Video sam jedan završen/prebačen pasat, iako sam detaljista razliku u odnosu na fabričkog levaka nisam uočio,sve je bilo uklopljeno tj. na svom mestu. Kada se Superb završi detaljno ću Vam opisati rezultat prebacivanja. Sada razumem zašto se za prebacivanje volana kod njega čeka u redu ;)

Slika

Herkules
Postovi: 11
Pridružio se: 24 Jan 2012, 23:01

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od Herkules » 22 Mar 2012, 21:15

Videćemo kada završi kakvi su rezultati.Postavi par slika da vidimo pošto ne znam za tog člana niti majstora.Što se tiče požarnog zida i čačkanja instalacije sve mi je to malo čudno kada neko kaže da je isto kao fabričko posle tog silnog rastavljanja.Imao sam prilike da vidim par auta kojima su prebacivani volani, bilo je i dobrih i loše urađenih od raznih majstora.Ma sve to zavisi od majstora.

raki
Postovi: 22
Pridružio se: 16 Apr 2012, 14:24
Lokacija: Novi Sad

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od raki » 16 Apr 2012, 14:36

Čuo sam da neće zabraniti dalju registraciju vozila sa desnim volanom,ali da je dalje zabranjen uvoz što je po meni ok odluka.Ne treba ljude koji su već uvezli auto sa desnim volanom požurivati da prebacuju volan a tom prlikom da ne postoji ni jedan ovlašćeni servis za to

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od Laki021 » 16 Apr 2012, 14:51

Da treba da postoji ovlasceni servis za prebacivanje volana??? Naopako!

raki
Postovi: 22
Pridružio se: 16 Apr 2012, 14:24
Lokacija: Novi Sad

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od raki » 16 Apr 2012, 19:24

Laki021 zašto ne bi trebao da postoji servis koji ima sertifikat za te poslove i koji će da prebaci volan tako da vozilo bude bezbedno nakon prebacivanja?Zato ćemo da imamo brdo prepravljenih volana koji će da budu opasnost na putu jer ih prebacuju priučeni majstori

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29980
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od trojanac » 16 Apr 2012, 19:32

Kao i za ugradnju TNG uređaja, neophodno je da postoji institucija koja će proveriti sve što je rađeno i ako je sve u redu, izdati atest. Bez atesta nema registracije i to je to. Ne znam ko danas vrši proveru i izdavanje atesta. AMSS?

Pa onda neka onaj što radi prepravku razmišlja kod koga ide i kako će proći na atestu.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od Laki021 » 16 Apr 2012, 19:33

Zato sto je to lecenje posledice a ne uzroka, kao i podsticanje na ovo majstorisanje. Najefikasnije resenje je potpuna zabrana uvoza desnjaka i gotovo.
Takodje kad bi servis bio sto bi se reklo sertifikovan on bi morao da ima pouzdane i kvalitetne nove delove koje ugradjuje i nabavlja iz regularnih izvora a ne sivim kanalima. Naravno ovako nesto bi kostalo vise od vecine kola na kojima se ovo radi. U principu ova prebacivanja volana manje vise moze samo neki majstor Pera da radi u svojoj garazi, nema teoretske sanse da bi neko ozbiljan ovim poceo ozbiljno i naveliko da se bavi, nabavlja neke sertifikate, kao i da se osnivaju neke agencije koje bi te sertifikate izdavale i kontrolisale rad. Jednostavno prebacivanje volana nije bas normalna rabota i nema smisla trositi vreme i resurse da se to uredi unesto lepo da se jednostavno sasece sve u korenu.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7256
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od dag81 » 16 Apr 2012, 23:30

raki je napisao:Čuo sam da neće zabraniti dalju registraciju vozila sa desnim volanom,ali da je dalje zabranjen uvoz što je po meni ok odluka.Ne treba ljude koji su već uvezli auto sa desnim volanom požurivati da prebacuju volan a tom prlikom da ne postoji ni jedan ovlašćeni servis za to
Kako zabranjen uvoz kad je zabranjena registracija?!
Vozilo se moze uvesti, ocariniti sa volanom na desnoj strani, ali se ne moze registrovati koliko ja znam.

A sto se tice papira, Nikola Tree Car Service iz Zrenjanina daje papir i moze se odraditi atest za 15.000din, ko zeli. Ima ljudi koji su ga odradili i prosli bez problema.

Tako da bez neproverenih informacija. ;)

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23800
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Prepravka vozila sa volanom na desnoj strani

Post od dragvorl » 16 Apr 2012, 23:45

Laki021 je napisao:Zato sto je to lecenje posledice a ne uzroka, kao i podsticanje na ovo majstorisanje. Najefikasnije resenje je potpuna zabrana uvoza desnjaka i gotovo.
Takodje kad bi servis bio sto bi se reklo sertifikovan on bi morao da ima pouzdane i kvalitetne nove delove koje ugradjuje i nabavlja iz regularnih izvora a ne sivim kanalima. Naravno ovako nesto bi kostalo vise od vecine kola na kojima se ovo radi. U principu ova prebacivanja volana manje vise moze samo neki majstor Pera da radi u svojoj garazi, nema teoretske sanse da bi neko ozbiljan ovim poceo ozbiljno i naveliko da se bavi, nabavlja neke sertifikate, kao i da se osnivaju neke agencije koje bi te sertifikate izdavale i kontrolisale rad. Jednostavno prebacivanje volana nije bas normalna rabota i nema smisla trositi vreme i resurse da se to uredi unesto lepo da se jednostavno sasece sve u korenu.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Bilo bi lepo da je tako, jer kao sto kazes, puno je tu rupa, prvo izvor delova sa kojekakvih rasturanih vozila, cesto skidanih sa osiguranja, neregularnih i ostalo. Nije to problem tehnicki prebaciti, dobro obucen i vest majstor to odradi kao svet, problem je sto je u realnosti takva prepravka u sivoj zoni, kao sto su i otpadi, Ali bi trebalo zabraniti i razne prepravke tipa 2 u 1 i 3 u 1 kada se slapa krsina od x vozila i onda se to prodaje dalje itd, itd...puno je kod nas rupa, promaja duva na sve strane, a rupe ne da se ne krpe, nego se nove otvaraju. Cista utopija...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori