Ugradnja tempomata Peugeot 206
Ugradnja tempomata Peugeot 206
Jedno pitanje. Pošto se na Pug-u rasklimao ablender, tj. samo leva ručica, za farove (doduše takav je od kad je kupljen, a to strada na većini 206-ica), može li da se umesto postojećeg stavi ablender od modela sa tempomatom, tačnije šta sve još treba bi se osposobio tempomat.
Имам једно потпитање...
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Ugradnja tempomata
Pretpostavljam da je slicno kao i na Renou sto je.... Mozes imati 2 slucaja:
1. da vec imas izvedenu pripremu za tempomat, tj da imas razvucenu instalaciju, prekidace na pedalama itd. Onda bi trebalo tu kod volana da imas prikljucke za tempomat, i tada je potrebno da povezes na tu palicu (vidjao sam je na 406-icama, mislim da je na svim pezoima ista) i verovatno da se na dijagnostici aktivira.
2. ako nemas izvedenu pripremu za tempomat, onda ti je najbolja varijanta da promenis auto.
Mislim da to sve zavisi od paketa opreme. Javice se valjda neko ko zna vise o PUG.
1. da vec imas izvedenu pripremu za tempomat, tj da imas razvucenu instalaciju, prekidace na pedalama itd. Onda bi trebalo tu kod volana da imas prikljucke za tempomat, i tada je potrebno da povezes na tu palicu (vidjao sam je na 406-icama, mislim da je na svim pezoima ista) i verovatno da se na dijagnostici aktivira.
2. ako nemas izvedenu pripremu za tempomat, onda ti je najbolja varijanta da promenis auto.
Mislim da to sve zavisi od paketa opreme. Javice se valjda neko ko zna vise o PUG.
Re: Ugradnja tempomata
Moj glas ide za opciju broj 2 Za instalaciju moram da proverim da li imam, palice su kod svih Pug-ova iste, tako da to nije problem. Da li zavisi od opreme ne znam, mada 99% da jeste, jer tempomat je najčešće ugrađen u >2005 modelima, i to samo sa jačom opremom, tako da je verovatno to to.
Имам једно потпитање...
Re: Ugradnja tempomata
ne znam kako je na 206. Zavisi vrvtno i od motora... Nisu na svim iste, tj jeste sama plastika na rucicama, ali centralni deo nije isti...
na 406 je plug&play (uz enable na dijagnostici).
Ako nije tako, onda nece biti nikako, jer je previse komplikovana ugradnja ako nema vec nista pripremljeno....
na 406 je plug&play (uz enable na dijagnostici).
Ako nije tako, onda nece biti nikako, jer je previse komplikovana ugradnja ako nema vec nista pripremljeno....
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja tempomata Peugeot 206
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja tempomata Peugeot 206
problem je samo sto je 1.4 HDi imao Bosch, Siemens i jednu jako malu seriju Delphi sistems xD
Al najcesce je Siemens u tom motoru...
Al najcesce je Siemens u tom motoru...
Re: Ugradnja tempomata Peugeot 206
Meni je Bosch, po ServiceBox-u, a i ima oznaku Bosch.
Zar je išao Delphi u 1.4 HDi, ja mislim da su samo Bosch i SiemensNexT je napisao: i jednu jako malu seriju Delphi sistems xD
Имам једно потпитање...
Re: Ugradnja tempomata Peugeot 206
Koliko sam ja upoznat, jeste. tj, to mi je jednom prilikom rekao majstor. Navodno, to je bila neka fora sa Fordom, posto je isti motor isao pod oznakom TdCi, pa su sa njima nesto menjali, muljali, sta god...
evo i sa neta
The DV4 is available in two versions:
One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger, but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but received a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant.
A second version uses a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger. This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the Euro IV regulations. It also uses Delphi Automotive Systems's DCR1400 common-rail injection system.
evo i sa neta
The DV4 is available in two versions:
One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger, but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but received a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant.
A second version uses a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger. This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the Euro IV regulations. It also uses Delphi Automotive Systems's DCR1400 common-rail injection system.
Re: Ugradnja tempomata Peugeot 206
U pravu si, išao je taj motor u Fiestu/Mazdu 2, pa verovatno ima tih sa Delphi-jem, mada imalo je 4 varijante motora 1.4 HDi, 2C8HX, 2A8HX, 2S8HX i 2E8HX, meni je ovaj prvi, možda je i do toga.
Имам једно потпитање...