Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 » 07 Apr 2012, 16:13

NIje za 500e,nego za 250,pa na dalje... Zavisi o kom automobilu pricamo.
Za moje vozilo je kod par renomiranih chip tunera 350e. Smart tuning, RevoChip tuning i ne secam se koji jos...
Ima i za 450 i jaci cip za 650e,a ima i brabus-ov chip box za 1.200e,slicne cene su i kod Lorensera i ostalih bas zajebanih tunerskih kuca...
Kod mene ne moze standardno preko OBD-a,nego mora da se flesuje direktno memorija,sto znaci da se vezuje na procesor direktno,posto je Delphi u pitanju...

Ja svo vreme lepo pricam da ti niko ni u ludilu nece ponuditi tu cenu a da ima renomirane mape,ali vi kao sa Marsa da ste pali...
Ispade kao da je meni bitno da vi ne prodjete jeftino... Nemam dlake na jeziku i uvek cu otvoreno reci sta mislim. Drugom cu preporuciti ono sto bih i sebi.
Ni ja trenutno nemam chip,posto nemam para za isti,nemojte kao popaljeni kunici raditi nesto sto ne valja samo zato sto je jeftino...
Ko ne plati na Drini,platice na cupriji...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Chip-tuning

Post od Nemanja » 07 Apr 2012, 16:17

Verovatno ste upravu, i meni se ne rizikuje sa turbinom, a opet dosta ljudi je cipovalo kod njih i niko se nije zalio, bar nisam nigde procitao na netu. Jbg meni je isto mnogo da dam 250-300e, kad za 500-600e na eBay-u mogu da kupim novu originalnu turbinu za svog limenog mezimca.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 » 07 Apr 2012, 16:27

Jbg,tamo mogu i da brisu :)
A i tesko je dokazati da je nesto otislo zbog cipa...
Takodje uopste ne mora da znaci da lose cipuju,ali je pitanje da li vredi rizikovati i dati poverenje nekome koga ne znas...
Neces umreti ni sa tim trenutnim performansama,a ako ti je bas toliko bitno,probaj uz rizik sa 500e Ebay turbinom, ako ta crkne :)
Trebas samo znati da od reklamacije ili bilo cega nema price. Racunaj da ako ti ode nesto od cipa,sam popravljas :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl » 11 Apr 2012, 17:25

nuk je napisao:
sebekkg je napisao:gledajte ovako, ecu, jeste procesorska jedinica, ali je u sustini hdd u kome su upisane sve postavke, i postoji procesor koji barata sa podacima koje dobje/kolicina smese....,a obradjuje ih po zadatim uslovima, koje je proizvodjac dao. U slucaju da se ne sto sje8e sa memorijom, to se najprostije moze vratiti image-toolom, za takvu vrstu memorije, sto je i logicno, a sam procesor ne moze se pokvariti, jer se njemu ne menjaju fizikce a ni naponeske postavke. osim ako ga neko fizicki zezne ili sta vec.

to je neka logika, s sad je jedino pitanje opremljenosti domacih tunera, da li imaju taj img file, i da ga u slucaju bagovanja memorije ili ti prelazak u RAW stanje, moze uploadovati SLIKU standardnu, i onda ides dalje.

Nije bas tako,
svaki ECU sadrzi procesor i eeprom izmedju ostalog, procesor je upravljacka jedinica a eeprom je memorijska.
Procesor manipulise podacima iz eeproma koji se u ovom slucaju menjaju. Sadrzaj eeproma mora biti programski skladan radu procesora i njemu se prilagodjava
Setivsi se ove raprave slucajno sam naleteo na semu ECU-a.
Prikačeni fajlovi
Untitled1.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od somi-car » 11 Apr 2012, 17:59

Presao sam par hiljada sa Astrom (1.7dti)..Bas se lomim da uradim chip. Definitivno mi smeta sto turbina pocinje da nabija pritisak na oko 1800 rmp. Vise bi mi odgovaralo da se spusti na 1600 rpm. Dobio bih bolje ubrzanje i elasticniji motor. Jedino me odbija sumnja da cu time brze da unistim motor, a planiram da ga vozim 3 god. Nakon toga imam racunicu da ga menjam i tako ce najverovatnije i da bude.

Koje su cene chip-a za taj motor i vas savet u vezi moje dileme...

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10392
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg » 11 Apr 2012, 18:25

heheh somi, nije bas tako, ti ces da imas i ocuvaniji motor, ako ga ganjas (procentualno) isto kao i do sada, jer ces sa chipovanjem, da dobijes PO PAPIRU 30%,ali realno 20ak% na jacini motora, i vise obrtnog momenta, tako da ce ti auto brze povlaciti i jace. A motor ce ti OTICI pre, ako ga budes ganjao kao nenormalan, a to se odnosi na tvoju dosadasnju voznju. Te stoji pitanje kako ga sada vozis, ako si kulturan u skladu sa manirima voznje trubo dizela, onda nemas sta da brines, a potrosnja, u istim uslovima se smanji za par procenata.

@ drag vidis da sam lepo rekao kako funkcionise, hvala za potkrepljivanje shemom. :bravo:
Slika

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Grujic » 11 Apr 2012, 18:34

Uticace naravno negativno na motor, al ne mora da znaci da ce ti to izmeniti racunicu, zavisi koliko je presao, u kakvom je stanju i koliko jos planiras da predjes. Moze da ispadne da ce negativni efekat biti zanemarljiv..


Sebek, pojma nemam sta si sad rekao.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10392
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg » 11 Apr 2012, 18:41

:(

rekoh, ako je motor ok, i ako nema problema sa njim, chipovanjem dobija nekih 20% MAX u performansama,

i nece ga sjebati ranije, ako bude ga kulturno vozio, tj ne drnda ga ladnog, ne gasi odmah posle voznje, ne tera stalno u crveno..... valjda me sad razumes. :(

a sto se tice komentara drugog, jeste za shemu, koja potvrdjuje sta sam rekao na predhodnim stranama za princip funkcionisanja ecu-a, i samog straha od chipovanja....
Slika

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Grujic » 11 Apr 2012, 18:46

Pa naravno da ce ga "sjebati", ako se identicno voze cipovan i necipovan motor normalno da ce cipovan krace da traje. E sada, to moze biti 350k umesto 370k sto je manje vise beznacajno.

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od somi-car » 11 Apr 2012, 19:13

Nisam agresivan u voznji i sigurno bih vozio kao i do sada, samo sto bi mi voznja bila opustenija jer bi na nizim obrtajima bolje povlacio.

Ne forsiram hladan motor, posle duze voznje ostavim da radi jos 1 min u leru, obrtaji uglavnom do 2300-2400, retko kad preko 2500.

Npr. verujem da svi znate uzbrdicu koja je u Mirijevu na liniji 46, koja pocinje kada se skrene iz ulice Jovanke Radakovic i vodi ka bulevaru. Ovih dana sam cesto bio u tom kraju i problem je bio sto moram da nagazim prvom kad krecem iz mesta i brzo da presaltam u drugu kako ne bi pali obrtaji jer onda tesko povlaci, obrtaji su tu negde oko 1500-1600 i tu mu dodje turbo rupa. Igrom slucaja, trenutno sam u BIH i ista situaciju u naselju u kome se nalazim :(

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Grujic » 11 Apr 2012, 19:17

Ma dobro bre, nije to nista, uvek moras da imas uzbrdice koje ti ne odgovaraju :)

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10392
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg » 11 Apr 2012, 19:29

to je najveca milina sa turbo rupom, kada imas malo mesto za zalet, a uzbrdica, i ono napadao sneg :glavomuzid: , umece je isterati ga

dok seljani iz doticnog mesta ga OPLETU Golfice dvojke, i moj ujak sa 1.8GTI ko zmice "uzbrdo" :uf: .
Slika

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od somi-car » 11 Apr 2012, 19:46

Grujic je napisao:Ma dobro bre, nije to nista, uvek moras da imas uzbrdice koje ti ne odgovaraju :)
Tu i tamo javi se neka :) i bas se tad najvise iznerviram... :besan:

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Chip-tuning

Post od Nemanja » 11 Apr 2012, 19:51

@somi-car, sa cipom ce ti raditi turbina malo vise nego sad i naravno ako si normalan vozac ne bi trebalo da imas problema, ako si budala onda i bez cipa mozes da unistis motor, zar ne?!

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od somi-car » 11 Apr 2012, 20:08

Bas tako...sacekacu jos malo da se uverim u stanje motora (za sada presao 4000 km i sve je ok da kucnem u drvo :glavomuzid: ) pa cu onda da vidim oko chip-a.

Smatram da je chip odlicna stvar ako se pametno koristi.

Da li postoji vise setova mapa na osnovu potreba koje ima vozac?

Odgovori