Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Te 4s sa snimka vec zvuce realno, a ispod 3.5 je bas preterano.
Ako se ne varam, RS5 sa 450ks ide 3.8s do 100, a realno je da bi i Golfu ta neka snaga trebala za 3.5s, jer je laksi 150kg.
Ako se ne varam, RS5 sa 450ks ide 3.8s do 100, a realno je da bi i Golfu ta neka snaga trebala za 3.5s, jer je laksi 150kg.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Pa nista onda, markoni da organizuje merenje i snimanje
Re: Chip-tuning
Nema potrebe, ne moze samo u Srbiji taj golf da ide za 2 klase brze, niti to ima ikakve veze sa Markonijem ili likom koji je vlasnik, vec sa autom
Moze biti kombinacija nekih semi slik guma i lepljivog asfalta, mozda i blagi nagib, ko ce ga znati, ali onda nije za poredjenje sa normalnim rezultatima drugih automobila.
Ako se ne varam, i 400m vreme mu je tu negde u klasi automobila sa oko 4s do 100.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Moze biti kombinacija nekih semi slik guma i lepljivog asfalta, mozda i blagi nagib, ko ce ga znati, ali onda nije za poredjenje sa normalnim rezultatima drugih automobila.
Ako se ne varam, i 400m vreme mu je tu negde u klasi automobila sa oko 4s do 100.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Pokvaren GPS.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Pa ono, Golf 6 R sa 536ks, navodno ide sporije od tog naseg 370ks 7.5 R-a
Super je 7.5, ali ono...nije bas magican
Super je 7.5, ali ono...nije bas magican
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Za rezultat do 100 moze da bude do launch controla,relativno male mase i veoma brzog menjaca.
@Markoni Kakav je golf u odnosu na superba?
@Markoni Kakav je golf u odnosu na superba?
Re: Chip-tuning
Tebra, isti taj auto na snimku, sa istim cipom, ide 4s do 100. 0.54s na ta vec nenormalna ubrzanja, ne moze da se desi samo od sebe.
400m je taj na snimku manje od pola sekunde sporiji, sto je nemoguc rezultat, ako je ovom preko pola sekunde brze 0-100 vreme.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
400m je taj na snimku manje od pola sekunde sporiji, sto je nemoguc rezultat, ako je ovom preko pola sekunde brze 0-100 vreme.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Nisu vozeni na istom mestu,tako da ko zna sta je uticalo. Mozda je i pokvaren gps
Inace ima li neki merodavan softver za telefon da izmeri ubrzanja?
Inace ima li neki merodavan softver za telefon da izmeri ubrzanja?
Re: Chip-tuning
Ovo je mereno Vbox-om. Nevernih Toma vazda bilo.
Auto ide kako ide. 400 KS sa Stage 1 ne moze da ima ni u snu, kamo li 450. Koliko ima HGP, ili 458 ili bilo koji drugi apsolutno nema veze sa celom pricom. Auto to ubrzanje ne moze da postigne u automatskom sport modu nego samo u manuelnom. Mora da se salta ranije, na oko 6500. Ako je merodavniji YT klip od merenja GPSom onda strava. Dobrodosli u Diznilend.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Auto ide kako ide. 400 KS sa Stage 1 ne moze da ima ni u snu, kamo li 450. Koliko ima HGP, ili 458 ili bilo koji drugi apsolutno nema veze sa celom pricom. Auto to ubrzanje ne moze da postigne u automatskom sport modu nego samo u manuelnom. Mora da se salta ranije, na oko 6500. Ako je merodavniji YT klip od merenja GPSom onda strava. Dobrodosli u Diznilend.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Ne znam na sta konkretno mislis, ali sporiji je prilicno, iako i on ima odlicna ubrzanja za tu masu. Ali je svakako fascinantan. Da sa Superb karavanom deres sa starta Carrere i ostala cuda niko ne bi pomislio. Ali eto, desava se.Maksimus je napisao:@Markoni Kakav je golf u odnosu na superba?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Ma vise razlika motora 280 i 310 ks,pretpostavljam da je vise od mape. Kolega je uzeo R ali pre fl,crn-prilican sleeper,sa cipom moze ozbiljno da iznenadi.
A razlika u masi nije ogromna koliko sam ocekivao,cca 130kg(zavisi od opreme itd,ovo je "po brosuri").
Kako funkcionise revo chip,citao sam da imas varijantu da ga ucitas ili iskljucis po zelji,jel to tacno? Cena je vrlo korektna. Kako dsg nosi dodatni obrtni momenat?
A razlika u masi nije ogromna koliko sam ocekivao,cca 130kg(zavisi od opreme itd,ovo je "po brosuri").
Kako funkcionise revo chip,citao sam da imas varijantu da ga ucitas ili iskljucis po zelji,jel to tacno? Cena je vrlo korektna. Kako dsg nosi dodatni obrtni momenat?
Re: Chip-tuning
DSG nema problem ni sa 500 KS, samo mu se ucitava druga mapa. Inace motori 280 i 300 su hardverski isti, mozda ovaj 310 ima nekih sitnih promena. Razlika je u menjacu, kod Superba je prilicno duzi iako su oba 6 stepeni. Dosta znaci na ubrzanju.
Sto se Revo-a tice, mozes da dokupis SPS, na kome mozes da imas vise mapa ako zelis (za razlicito gorivo npr.). Mozes da imas "service mode" gde ogranicis auto na recimo 2500 o/min, ako ga ostavljas u servisu, perionici itd.
OK je cena, visa od vecine ostalih, ali par puta godisnje daju 20% popusta pa se to moze iskoristiti.
Povodom price o ubrzanju, recimo 19 Pretoria felna na eRu je prilicno laksa od one druge 19, cak i od 18ice. Nesto mi je u glavi da je u rangu OZ Ultraleggere, a mozda i laksa. Mislim da ima 9 kg. Sve to, uz saltanje na odredjenom broju obrtaja, vrsti podloge, guma, spoljnoj temperaturi dovodi do razlika pri merenju, odnosno boljem ubrzanju.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sto se Revo-a tice, mozes da dokupis SPS, na kome mozes da imas vise mapa ako zelis (za razlicito gorivo npr.). Mozes da imas "service mode" gde ogranicis auto na recimo 2500 o/min, ako ga ostavljas u servisu, perionici itd.
OK je cena, visa od vecine ostalih, ali par puta godisnje daju 20% popusta pa se to moze iskoristiti.
Povodom price o ubrzanju, recimo 19 Pretoria felna na eRu je prilicno laksa od one druge 19, cak i od 18ice. Nesto mi je u glavi da je u rangu OZ Ultraleggere, a mozda i laksa. Mislim da ima 9 kg. Sve to, uz saltanje na odredjenom broju obrtaja, vrsti podloge, guma, spoljnoj temperaturi dovodi do razlika pri merenju, odnosno boljem ubrzanju.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Chip-tuning
Sjajan posao je napravio VW sa tim autom, baš je zver.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Carrera 4S, 420ks, bolji menjac, sire gume, ista tezina, bolja aerodinamika, ide 3.9s do 100.
Dakle, taj golf moze da se pozdravi sa tim ubrzanjem u normalnim uslovima.
Moze da ima kraci menjac, pa da ima isto 0-100 kao ta Carrera 4S, i ako ima 50ks manje.
Ispadne da Golf sa dodatnih 60ks(u najboljem slucaju, a mozda i manje), sa 4.4s(ajde neka je 4.2s izmereno), skace na 3.4s, a Carrera 4 GTS sa 450ks ga duva pored sa svojih 3.6s do 100.
Ili taj gps ima lag pri startu ili je to mereno sa nekim ultra gorivom, na 2000m nadmorske visine, temperaturom od 12c i malo nizbrdo.
Dodatno, po tome da mora rucno da salta, vidim da nije radjen remap menjaca i launch controla, vec samo cip motora.
Na drugim izvorima, isti taj auto sa stage 2 od 400+ks, sa remapom launcha i menjaca, ide 3.7, ali ovaj kod nas remeti granice
Da postoji barem jos jedan izvor tih performansi, pa da kazemo da je iole realno.
p.s.
Sve Carrere se mere sa semi slick gumama, kao i Golf R fabricki.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Dakle, taj golf moze da se pozdravi sa tim ubrzanjem u normalnim uslovima.
Moze da ima kraci menjac, pa da ima isto 0-100 kao ta Carrera 4S, i ako ima 50ks manje.
Ispadne da Golf sa dodatnih 60ks(u najboljem slucaju, a mozda i manje), sa 4.4s(ajde neka je 4.2s izmereno), skace na 3.4s, a Carrera 4 GTS sa 450ks ga duva pored sa svojih 3.6s do 100.
Ili taj gps ima lag pri startu ili je to mereno sa nekim ultra gorivom, na 2000m nadmorske visine, temperaturom od 12c i malo nizbrdo.
Dodatno, po tome da mora rucno da salta, vidim da nije radjen remap menjaca i launch controla, vec samo cip motora.
Na drugim izvorima, isti taj auto sa stage 2 od 400+ks, sa remapom launcha i menjaca, ide 3.7, ali ovaj kod nas remeti granice
Da postoji barem jos jedan izvor tih performansi, pa da kazemo da je iole realno.
p.s.
Sve Carrere se mere sa semi slick gumama, kao i Golf R fabricki.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.