Kako se vozi u Srbiji?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Testirao sam sistem na Fiesti nedavno i npr. gde su radovi i gde su na svakih 20-30m postavljeni stubici, sistem se buni i iskljucuje se. Ostalo super radi. Dosta meko sprecava gazenje trake, nista prenaglo. Volan prilicno vibrira, tesko da ne moze da trgne vozaca koji kunja.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
vibracija je samo upozorenje, to moraju svi novi u EU da imaju od naredne godine mislim, kod mene ima i stepen vise, gde sam okrece volan, ali je sila blaga pa je tvoja poslednja.
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Kada te upozori vise puta i ne reagujes na kratko zakuca kocnicu tako da te prilepi za pojas, nije bas prijatno. Jednom sam probao da vidim koja mu je krajnja granica.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Мораћу да пробам и то. Пробао сам да пустим волан, кад приђе линији крене у вибрацију која има три новоа јачине, и врати ауто на средину траке, ако се не реагује на волан, после другог пута прилажења линији крене да тресе волан и пишти у исто време, даље нисам пробао шта би се десило, ал мораћу.dragvorl je napisao:Kada te upozori vise puta i ne reagujes na kratko zakuca kocnicu tako da te prilepi za pojas, nije bas prijatno. Jednom sam probao da vidim koja mu je krajnja granica.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Kako se vozi u Srbiji?
Ja sam bas pustio volan dok je bio na autonomnoj voznji.
Prvo svira, pa onda svira jace, pa sam zategne pojas i zalepi za sediste i istovremeno zabode kocnicu na trenutak, ali toliko jako kako nikada nisam kocio, i ne pada mi napamet vise da probam
Da nisam uzeo volan, upalio bi sam sva 4 i zaustavio auto i pozvao SOS broj.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prvo svira, pa onda svira jace, pa sam zategne pojas i zalepi za sediste i istovremeno zabode kocnicu na trenutak, ali toliko jako kako nikada nisam kocio, i ne pada mi napamet vise da probam
Da nisam uzeo volan, upalio bi sam sva 4 i zaustavio auto i pozvao SOS broj.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Pa da, ti prostiji sistemi to rade pomocu esp-a, koce odredjen tocak da bi vratili u traku. Meni je na obe E klase najvise smetao anti collision sistem, koji mora da se iskljuci pri svakom paljenju auta da ne bi kocio kad god ze istripuje da ima neceg opasnog, pa me nekoliko puta doveo u jako neprijatne situacije, da mi zakoci dok nekoga obilazim...radarski tempomat mi je jedina tu dobra stvar, jer po gradu i guzvi super odrzava odstojanje i sam zaustavlja.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
To da ti zakoci bez razloga se smatra kriticnom greskom i nije nesto sto je ocekivano da se desi vise od jednom u celom zivotu automobila. Al ako se searchuje internet moze se naci da se to desava svim markama bar nekad.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Problem je sto je isprogramirano za normalne situacije, a kada ti hoces nekom da se ubacis, pa budes malo blize autu ispred, a ides brze od njega, on onda koci jer ne moze da predvidi sta radis.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- carov2
- Postovi: 4122
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Kako se vozi u Srbiji?
@Xepoj87
Karavan sa halogenim svetlima i 3.0 bi-turbo benzincem?
Šta, kako, gde...
Piši, daj fotke...
A u međuvremenu i Alfa Mito za grad...gde je onaj fini, uglađeni gospodin, sa crnim Mercedesom u koji te strah da pogledaš.?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Karavan sa halogenim svetlima i 3.0 bi-turbo benzincem?
Šta, kako, gde...
Piši, daj fotke...
A u međuvremenu i Alfa Mito za grad...gde je onaj fini, uglađeni gospodin, sa crnim Mercedesom u koji te strah da pogledaš.?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Kod mene ne koci ESP, vec se volan sam vrti
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Da li se volan možda vrti upravo zato što točak koči?
Re: Kako se vozi u Srbiji?
ne, elektro servo upravlja volanom.
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Imao sam slicne situacije sa golfom, sa podesenim radarom na najosetljivije, odnosno najranije reagovanje.
Samo zapisti, ne koci jos uvek.
A situacija je kada se u brisucem letu priblizavam sporom vozilu, npr. traktor. Pa ga obidjem u zadnjoj sekundi zadnje cetvrtine.
Jednom mi je pruzio asistenciju kada je mi je neko izleteo na put da se ubaci iz njive, na magistrali. Poceo sam da kocim, ali je auto zakljucio da je to nedovoljno i asistirao sa osetno jacim kocenjem.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Meni zvuči neverovatno da na bilo kom automobilu lane assist funkcioniše tako što koči određeni točak da bi pratio liniju.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Sve zavisi od sistema, da li ima elektricni volan ili ne, stariji sistemi rade oreko ESPa. Danas kada je to postalo jeftino i siroko dostupno, verovatno svi imaju elektricnu asistenciju.
Active Lane Keeping Assist can warn the driver when they unintentionally leave their lane and can use one-sided braking intervention (via ESP) to help manoeuvre the vehicle back into its lane. ... Radar sensors located all over the vehicle are then in charge of monitoring the traffic around the car.
Lane keeping assist uses a video camera to detect the lane markings ahead of the vehicle and to monitor the vehicle's position in its lane. If the vehicle’s distance to the lane markings falls below a defined minimum, the system steps in. In vehicles with electric power steering, it gently, but noticeably countersteers in order to keep the vehicle in the lane. In vehicles without electric power steering, it achieves the same effect by utilizing the electronic stability program (ESP) to brake individual wheels.
Drivers can override the function at all times, so they retain control of the vehicle. If they activate the turn signal in order to intentionally change lanes or turn, the system does not intervene.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Active Lane Keeping Assist can warn the driver when they unintentionally leave their lane and can use one-sided braking intervention (via ESP) to help manoeuvre the vehicle back into its lane. ... Radar sensors located all over the vehicle are then in charge of monitoring the traffic around the car.
Lane keeping assist uses a video camera to detect the lane markings ahead of the vehicle and to monitor the vehicle's position in its lane. If the vehicle’s distance to the lane markings falls below a defined minimum, the system steps in. In vehicles with electric power steering, it gently, but noticeably countersteers in order to keep the vehicle in the lane. In vehicles without electric power steering, it achieves the same effect by utilizing the electronic stability program (ESP) to brake individual wheels.
Drivers can override the function at all times, so they retain control of the vehicle. If they activate the turn signal in order to intentionally change lanes or turn, the system does not intervene.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.