Da se isto primetiti da se vozi prebrzo i nasilnički.
Sa druge strane, ove auto škole sve više pooštravaju kriterijume a vozači sve gori.
Kad se zanemaruje da, i nakon polaganja za vozačku, treba još da se uči, i da se slušaju iskusniji od tebe.
Ovako, neko položi i misli "kupujem auto, i vozim". Kao i jedna osoba koju znam: završila faks, prosek skoro ili tačno 10,0, pa krene da se nameće na poslu da je bitnija od iskusnijih kolega. Kakvi tripovi...
Da ne pričamo o tome da je sve manje klinaca koji se brinu da bi mu ćale uši isčupao da ga vidi tako "zlatnog" za volanom.
Po statistici, ove godine ima manje saobraćajnih nezgoda u odnosu na prošlu ali je broj poginulih osoba veći ove godine.
Broj poginulih pešaka je manji za 6
Broj poginulih lica na traktorima je veći za 8
Broj poginulih lica u putničkim vozilima je veći, čak 60 više za sad u odnosu na prošlu godinu.
1.5-2 lica pogine svakoga dana u saobraćaju u Srbiji!
Takodje, broj nastradalih u putnickim vozilima sto na suvozacevom sto na vozacevom mestu koji nisu imali vezan pojas je tipa oko 60%.
U Srbiji se vozi sve gore.
Svetla tačka je veština onih koji reakcijama peglaju ponašanje raznih "Flojdova".
Ovaj je prvo pretekao dobar deo kolone, koja se stvorila zbog udesa.
Zatim je izveo ovo divno preticanje, jer nije mogao da sačeka nekoliko sekundi. Malo dalje je ispreticao preko pune, da bi na kraju ovog pravca (kod Požege), još jednom izveo slično preticanje, gde su bila tri vozila skoro u liniji, ali je predaleko na snimku, pa se ne vidi dobro. Srećom, po njega i druge, nisam naišao na novi udes usput.
--
Pre njega, lik sa Capturom je tri puta loše procenio, ili je smatrao da trebaju da mu se sklanjaju, i to za svega desetak minuta. Svaki put upali sva četiri, onome ko ga pusti i spasi obojici živu glavu. Bar je fin
--
Na odmorištu na AP 8 vozila (automobili i jedan kombi)
Tri vozila se nalaze na parkingu za automobile.
Tri se nalaze na parkingu za autobuse, iako je skoro prazan onaj za automobile.
Kombi je stao poprečno, preko tri mesta, iako uredno staje na jedno.
Dva automobila su parkirana van svakog parking mesta...
I pored javnih toaleta, većina mokri u travu iza. Ruku na srce, nisam proveravao u kakvom su stanju, ali su ih neki koristili.
--
Bukvalno na 150m (ili manje) od narednog odmorišta, čovek stao u zaustavnu i piša pored. Sve i da moraš to obaviti u travu, mogap si stati na odmorište.
--
Retko ko uspori kroz tunele.
Kod suženja puta, lik sa Oktavijom uporno pretiče kroz levu, iako su se svi ostali prestrojili u desnu, u nadi da će ga neko pustiti. Radovi su uredno obeleženi i table najavljuju suženje dovoljno dugo i često. Na kraju je uspeo da se uvali, neposredno pre kraja trake, zahvaljujući prisebnosti drugog vozača.
A tek oni koji pretiču kao da su sami na magistrali. Iako bi iza njih još neko da pretiče, pretiču lagano, jedva brže od preticanog. Kao da su na AP, pa se ima vremena.
I tako, ima toga koliko hoćete.
Što je najgore, dešava se to oduvek, ne znam koliko sam puteva prevalio. Ipak, čini mi se da je sve gore i učestalije, kao dobar dan.
U gradu je tek ludilo, svako radi šta mu je volja, bez obzira na signalizaciju, pravila, zdrav razum.
Ja sam upravo imao situaciju na pančevačkom mostu, naime, u desnoj traci autobus vozi 45km/h a u levoj vozač početnik koji vozi 43km/h , ispred njih nikog iza njih ja prvi pa kolona, koja je nakon 100m krenula da svira, aboenduje, lajt šou na mostu. Do kraja mosta, autobus se malo odmakao da stvori mesta da svi krenu u slalom između njega i ovog početnika.
Šou.
Ja i dalje mislim da je u pitanju nova generacija roditelja i njihovi klinci koje ovi ništa ne uče, već im samo daju auto da vozi. I da im sin ovakvu situaciju prepriča kod kuće, verovatno bi mu rekli "tako je sine, neka sviraju koliko hoće, ti si u pravu". (Njihovo dete je uvek u pravu!)
To auto škole nisu učile ni ja kad sam polagao - auto škola te uči da položiš, ne da voziš.
Ja nisam smeo ni kao pocetnik sa svakim da se vozim Davezi su se i tada raspoznavali. Definitivno nije auto za svakog. Tacno se vidi kad je neko nateran da vozi.