Kako se vozi u Srbiji?
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
Na dugim putovanjima su ti veći problem premorenost i nedostatak pažnje, te se sudari češće dešavaju kada se vozila kreću jedno prema drugom.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- 123456
- Postovi: 1961
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
Ovaj forum je vrh, kad cak i administratori idu u offGeza je napisao:Na dugim putovanjima su ti veći problem premorenost i nedostatak pažnje, te se sudari češće dešavaju kada se vozila kreću jedno prema drugom.
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
Monotona i spora vožnja dokazano negativno utiču na pažnju, koja je, podvlačim, ubedljivo na prvom mestu svih faktora saobraćajnih nesreća, a naročito onih sa ozbiljnim posledicama.
Tapatalk
Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9069
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
ftj je napisao:Cisto da se zna, 110 na autoputu ti je statisticki znatno opasnija voznja nego 130. Naravno pod uslovom da nije jugo koji ce da se raspadne na 130.
Ja sam napisao da sam vozio 110-120kmh, vecinu deonice sa 120kmh. Koliko znam kod nas je maksimalna brzina na autoputevima 120, tako da ne vidim tu cifru kao neku presporu koja ugrozava bezbednost. Neko je propisao 120 max, ako sam dobro skapirao po vama treba voziti 150 da ne bi sebe i druge ugrozavao.
Drugo, bitnije mi je bilo kako se oseca sestra iza u autu za volanom nego to da li idemo 10 na sat manje ili vise.. Zapravo ona je vozila daciu sa 5-to brzinskim menjacem, i tom auto najvise prija do 120, zbog buke, potrosnje, i ostalog.
Trece, auto put je tog dana bio prilicno prazan, skoro da niko nije nas zaobilazio a ni mi nikog. Ne pamtim da sam nekad vozio praznijim AP. Na granici sam bio prvi auto na redu, nije bilo zive duse.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
A i ti pišeš na autoforumu da si vozio sporije od ograničenja. Normalno da će te napasti
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
A da se darko ipak banuje na par dana, za svaki slučaj, da nešto tako više ne padne na pamet nikom?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Skoda Superb 1.4 TSI
Razocarao nas je i kao covek i kao komunista
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Kako se vozi u Srbiji?
U poslednje vreme sve vise vidjam situacije u kojima ljudi ne jurcaju, voze cak po gradu i ispod 50, ali ne staju na crveno, ne postuju pravo prvenstva prolaza, ne daju zmigavce, verovatno je to izaslo iz mode.... Juce prilazim semaforu, pali se zuto pa crveno, stajem, iza mene ide auto, i lik prelazi u traku pored koja takodje ide pravo, kontam, hoce da stane pored, kad ono medjutim Lik sa jedno 40 na sat, bez kocenja prolazi na crveno. Vozim 80 pre neki dan na otvorenom, obilazi me covek koji je isao 85, maksimum 90, u susret dolazi sleper, on niti koci, pa da se vrati iza, niti dodaje gas da me sto pre obidje, vozi svoju voznju. Srecom pa sam ukocio posto sam pretpostavio da ce ludak nakon sto shvati da ide na sleper, samo namotati na mene, i tako je i bilo, samo sto sam ja ostao nazad.
Kruzni tokovi su tek posebna prica. Kod nas u Zrenjaninu je skoro bio udes u kome je jedan stariji covek videvsi kruzni tok, usao skroz u kontra smer i sudario se direktno sa vozilom koje je nailazilo. Sreca nije bila neka brzina pa je steta samo materijalne prirode, ali ne daj boze da je umesto auta na koji je naleteo bio motor, ne bi se lepo zavrsilo... Bolesni smo kao nacija sto se tice voznje, ljudi voze ali uopste nisu psihicki za volanom, ko zna sta im je u glavi. A i nisu svi za volan, da se ne lazemo. Prelazim oko 40 hiljada godisnje i skoro svaki dan moram da izbegnem bar jednu situaciju u kojoj bi mi najmanje stradao auto, a dosta cesto i ja sam. A i nista me ne cudi posto imam par koleginica koje imaju teoriju da se auto na 100 na sat ubacuje u 5. brzinu da bi isao brze nego u 4. Obrtomer je nesto sto lici na sat, ali ima drugacije brojeve i ponasa se kao kazaljka sata sa istrosenom baterijom, cim se pusti gas ili prebaci brzina, njemu kazaljka padne. Vise puta sam nekima pokusavao da objasnim vezu broja obrtaja, stepena prenosa i brzine kretanja, ali uzalud. Zavrse ljudi fakultete, razviju sopstvene privatne biznise, obogate se, ali i dalje ne mogu da skontaju neke stvari. Ili ih uopste ne
zanima, pa na jedno uho udje a na drugo izadje. U auto skolama sam cuo da uce kandidate napamet na koliko km/h se prebacuje u koji stepen prenosa, bez da iko pokusa novopecenim vozacima da objasni sta su ustvari obrtaji, opseg optimalnog rada, obrtnog momenta. Ako u auto skoli vozi golfa tdi i nauci ga instruktor da na 35 ubacuje u 3, on ce sutra i benzinca od 1000 kubika na 35 ubacivati u trecu i verovatno poginuti pri prvom pokusaju obilaska slepera....
Majka mi ima 50 godina, vozi 30 godina vec a i dalje u svakoj krivini stiska kvacilo i pusta ga tek kada je prodje. Govorio, pisao, crtao, drao se, bio umiljat, ona i dalje tera po svome. Cekam jedan dan poziv, pogotovo zimi, slupala sam se, i nadam se da njoj nece biti nista. Tesko je, zaista je tesko upravljati automobilom kako treba....
Kruzni tokovi su tek posebna prica. Kod nas u Zrenjaninu je skoro bio udes u kome je jedan stariji covek videvsi kruzni tok, usao skroz u kontra smer i sudario se direktno sa vozilom koje je nailazilo. Sreca nije bila neka brzina pa je steta samo materijalne prirode, ali ne daj boze da je umesto auta na koji je naleteo bio motor, ne bi se lepo zavrsilo... Bolesni smo kao nacija sto se tice voznje, ljudi voze ali uopste nisu psihicki za volanom, ko zna sta im je u glavi. A i nisu svi za volan, da se ne lazemo. Prelazim oko 40 hiljada godisnje i skoro svaki dan moram da izbegnem bar jednu situaciju u kojoj bi mi najmanje stradao auto, a dosta cesto i ja sam. A i nista me ne cudi posto imam par koleginica koje imaju teoriju da se auto na 100 na sat ubacuje u 5. brzinu da bi isao brze nego u 4. Obrtomer je nesto sto lici na sat, ali ima drugacije brojeve i ponasa se kao kazaljka sata sa istrosenom baterijom, cim se pusti gas ili prebaci brzina, njemu kazaljka padne. Vise puta sam nekima pokusavao da objasnim vezu broja obrtaja, stepena prenosa i brzine kretanja, ali uzalud. Zavrse ljudi fakultete, razviju sopstvene privatne biznise, obogate se, ali i dalje ne mogu da skontaju neke stvari. Ili ih uopste ne
zanima, pa na jedno uho udje a na drugo izadje. U auto skolama sam cuo da uce kandidate napamet na koliko km/h se prebacuje u koji stepen prenosa, bez da iko pokusa novopecenim vozacima da objasni sta su ustvari obrtaji, opseg optimalnog rada, obrtnog momenta. Ako u auto skoli vozi golfa tdi i nauci ga instruktor da na 35 ubacuje u 3, on ce sutra i benzinca od 1000 kubika na 35 ubacivati u trecu i verovatno poginuti pri prvom pokusaju obilaska slepera....
Majka mi ima 50 godina, vozi 30 godina vec a i dalje u svakoj krivini stiska kvacilo i pusta ga tek kada je prodje. Govorio, pisao, crtao, drao se, bio umiljat, ona i dalje tera po svome. Cekam jedan dan poziv, pogotovo zimi, slupala sam se, i nadam se da njoj nece biti nista. Tesko je, zaista je tesko upravljati automobilom kako treba....
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Evo i ja se priključio vozačima BMW-a i Audija u čijim automobila nema ugrađen migavac.
Šalu na stranu nešto me zeza automat za migavac, čas radi čas ne. Neki je kontakt očigledno. I to me toliko nervira jer sam navikao da uključim migavac za bilo kakav manevar. I onda pomislim šta li misli ovaj iza mene kad vidi da skrećem bez migavca.
Tapatalk @ Desire 626
Šalu na stranu nešto me zeza automat za migavac, čas radi čas ne. Neki je kontakt očigledno. I to me toliko nervira jer sam navikao da uključim migavac za bilo kakav manevar. I onda pomislim šta li misli ovaj iza mene kad vidi da skrećem bez migavca.
Tapatalk @ Desire 626
Posetite www.garaza.rs !
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
I meni zna da trokira rucica na onim vrucinama, kad je malo hladnije radi sve ok.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Kod nas je saobracajna kultura na jako niskom nivou,slaba tolerancija na sitne greske u saobracaju.Nekih godinu dana sam i profesionalni vozac i sada sam iz licnog iskustva video koliko problema imaju vozaci teretnih vozila u saobracaju.Imao sam nekoliko situacija da su uletali tik ispred kamiona(18t tezina) gde sam morao da zabadam kocnicu sa nekih 60-70 na sat.Sreca u nesreci da je kocioni sistem 100% ispravan i veoma snazan(kocnice sa actrosa+vazdusne) pa je proslo bez posledica,i da robu pakujem tako da nema mrdanja.Ne shvataju da je kamionu od 18t u najmanju ruku opasan bilo kakav nagli manevar izbegavanja A o opustenom prolasku kroz crveno,to je kao dobar dan,isto kao i nastavak pravo iz trake za obavezno levo/desno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14193
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ovo za kamione sam uvek govorio - strasno je kako ljudi ulecu ispred kamiona, misleci da ovaj moze da koci kao putnicki automobil. Pre neki dan, na Ibarskoj, lik se ubio da pretekne men, pa sleper ispred, a onda legao na kocnicu, da bi se iskljucio desno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14193
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Pre neki dan, jedan od onih snežnih, izveo sam demonstraciju jedne od navika našeg prosečnog vozača.
Naime, vozio sam u srednjoj traci, preko Gazele, a onda predočio kolegama šta će se desiti. Tačnije, najavio sam šta ću izazvati i kako, jer naši vozači jednostavno tako reaguju, jače je od njih Unapred sam najavio da ću napraviti odstojanje do automobila ispred, čim moja traka bude najsporija na mostu, a da će se zatim u taj prostor ubaciti prvo vozilo iz susedne trake (leva ili desna), u zavisnosti od toga koja prva uspori u odnosu na našu.
Zatim sam napravio dovoljan prostor do vozila ispred i ostalo je da čekamo. Kratko smo se vozili realtivno sporo, ali čim krenusmo brže od desne trake - HOP! Iz desne trake se uključio Punto. Ispred njega je bila Multipla, što je bitno zato što se pred kraj mosta vratio u desnu traku, dva automobila iza te Multiple. To znači da bi bio brži da je ostao u svojoj traci, iz koje je svakako morao da se isključi kod SCa. Nije dobio ništa, ali razumem čoveka - jednostavno je jače od njega - podsvest
Naime, vozio sam u srednjoj traci, preko Gazele, a onda predočio kolegama šta će se desiti. Tačnije, najavio sam šta ću izazvati i kako, jer naši vozači jednostavno tako reaguju, jače je od njih Unapred sam najavio da ću napraviti odstojanje do automobila ispred, čim moja traka bude najsporija na mostu, a da će se zatim u taj prostor ubaciti prvo vozilo iz susedne trake (leva ili desna), u zavisnosti od toga koja prva uspori u odnosu na našu.
Zatim sam napravio dovoljan prostor do vozila ispred i ostalo je da čekamo. Kratko smo se vozili realtivno sporo, ali čim krenusmo brže od desne trake - HOP! Iz desne trake se uključio Punto. Ispred njega je bila Multipla, što je bitno zato što se pred kraj mosta vratio u desnu traku, dva automobila iza te Multiple. To znači da bi bio brži da je ostao u svojoj traci, iz koje je svakako morao da se isključi kod SCa. Nije dobio ništa, ali razumem čoveka - jednostavno je jače od njega - podsvest
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
To i mene izludjuje, kad god je gužva u saobraćaju moraš da se nabiješ u dupe ovom ispred inače će ti se svako malo neko ubacivati. A gotovo po pravilu se stiže isto kao da si sve vreme bio u istoj traci.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.