Stranica 1 od 5

Novi crash-test u Americi

Poslato: 14 Avg 2012, 11:40
od zYx
Americki Institut za sigurnost na putevima (IIHS) razvio je novi crash-test kod kojeg automobili sa 25% ceone povrsine brzinom od 40 mph udaraju u nedeformabilnu barijeru. Na taj nacin se veca energija mora apsorbovati na manjoj povrsini. Rezultati u srednjoj "premium" klasi su prilicno porazni.

Od 11 testiranih automobila, svega dva su dobili ocenu "good" - Acura TL i Volvo S60. Novi BMW F30 je dva stepenika ispod u grupi "marginal". Audi A4, C-klasa i Lexus IS jos su slabiji sa ocenom "poor".

http://youtu.be/u2Fzp3f-C0I


http://www.iihs.org/news/rss/pr081412.html

http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 14 Avg 2012, 17:47
od Dusan
Ram Lexusa kao da je od plastike, a na Linkolnu se izmakli jastuci? :trljamoci:

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 14 Avg 2012, 19:07
od pedja
Sta ce jos da izmisle? Pad klavira na krov auta?

Naravno da ima razloga zasto je bas ovaj test odabran, koji god da su.
Ipak, koliko cesto se udara vozacevom stranom u cvrstu neelasticnu prepreku?
Davno su radjeni testovi ceonog sudara (u potpunosti li samo ovako u cosak) sa drugim automobilom. Ipak, sta nam govori test udara u cosak zida? I koliko cesto imamo takvu situaciju na putu? Po nekoj logici, pre ces suvozacevom stranom zveknuti u drvo ili hidrant.

Ako vec izgubis kontrolu i odes van puta, mozes ga udariti gde bilo. Po cemu je to 25% vozaceve strane?

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 16 Avg 2012, 13:57
od snork
Ne znaju više šta će, tj. inženjeri koji rade u tom institutu moraju da izmišljaju nove stvari da ne bi bili proglašeni za suvišne i dobili otkaz. Bar 50% istraživanja i industrije tako funkcioniše i zato nas stalno zasipaju novim, uglavnom nepotrebnim stvarima. :)

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 16 Avg 2012, 14:19
od Laki021
Eh, da je samo 50% istrazivanja, pre bih rekao 90%... Na zalost ja sam trenutno zvanicno u istrazivackim vodama, te se svakodnevno nerviram gledanjem kakve se budalastine istrazuju (da se ne lazemo i ono sto ja radim trenutno je teska budalastina, svaki dan me muka hvata od toga na sta gubim vreme) i kakva se sve istrazivanja rade, sreca pa uskoro zavrsavam sa ovim :) Manje vise sve sto se po fakultetima i nekim institutima istrazuje su neke budalstine (odnosno finansira se drzavnim parama na jedan ili drugi nacin), jedino kompanije istrazuju korisne i za njih profitabilne stvari (dakle naplative stvari, sto mu dodje na isto, ako je nesto korisno onda je i naplativo i profitabilno...).

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 16 Avg 2012, 14:39
od ftj
Test je sasvim ok ne znam u čemu je problem. Kao da je nemoguće da neko kuca poruku, sleti s puta i udari u banderu ili drvo a kao što su i rekli takav vid nesreća je u porastu. Inače ovo su nezvanični testovi i nigde se ne boduju i govore o tome da auto kompanije trenutno najviše brinu o tome da zadovolje one zvezdice koje krajnji kupac traži dok se ne obaziru mnogo na situacije iz realnog života što ovaj test i govori. Naravno samo volvo o svemu razmišlja kao i uvek.

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 27 Avg 2012, 22:58
od swemir

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 28 Avg 2012, 07:41
od nikaragva
Jbt, na onom pasatu se jastuk izmakao :D Jastuk na jednu stranu, glava na drugu :D Treba te jastuke malo vece praviti.

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 31 Avg 2012, 01:51
od Day Walker

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 31 Avg 2012, 02:01
od NexT
pa i nije tako strasno kako se cini na prvi pogled... Jedino sto ga je Mercedes bacio kao igracku, pa je tu i moglo da dodje do vecih povreda, ali sam sudar je ok izdrzao, s obzirom na to koliko je minijaturna zona guzvanja...

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 20 Dec 2012, 23:59
od swemir

Re: Novi crash-test u Americi

Poslato: 08 Mar 2013, 17:16
od swemir

Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Poslato: 14 Mar 2013, 19:40
od MAD MAX
Većinom ljudi se drže Ncap Test rezultata slepo, kao da je Sveto Pismo. Odabir automobila često zavisi od zvezdica. Da li je to odgovarajući rezultat u realnoj situaciji?
Američki institut za bezbednost na putevima (IIHS) od sredine 2012. godine sprovodi drugačiju vrstu frontalnih test-sudara, koja je otkrila konstruktivne nedostatke kod većine modela mnogih poznatih proizvođača automobila.
Evo jedan lep članak o ovoj temi:
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=694846

Re: Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Poslato: 14 Mar 2013, 19:50
od nikaragva
Ma mogu oni da testiraju koliko god hoće, kada uvek postoji neka nova varijanta lupanja auta. Kao onaj što je uleteo čoveku u vikendicu, toga nema na testovima :D

Ili npr. da ti kojot super genije baci kamen na auto sa neke stene.

Re: Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Poslato: 14 Mar 2013, 19:59
od dragvorl
Ma ni jedan test nece perfektno simulirati nesrecu jer nijedna nije ista kao druga. Jedino sto moze da da neki orjentir, mada je i to onako, upitno kada se smanji za zvezdicu ako auto nema esp. Bitan je ESP, ali opet, ne cini on strukturu vozila, ali tu se moze pricati do beskraja, ako bi imao esp, mozda ne bi bilo... uglavnom, Ameri izmisljaju nove testove, ne cudi me to puno, mora da se izmislja. Nego, navodio sam i pre ovaj podatak, ali neka bude i ovde:
Untitled.jpg
Untitled.jpg (131.89 KiB) Pogledano 12350 puta
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx